Toon posts:

[BC3] [B&W] Grappige verhalen over je creature + plaatje

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 523 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Veel dorpen innemen! Ik laat geen dorp staan! >:) En veel te vreten geven.

• toraq
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

toraq

Shoving is the answer

Mijn creature (de aap) spaart stenen, hij loopt gewoon wat rond, vindt een steen en neemt deze mee naar de tempel :)
En ik heb hem ook al eens zijn eigen poep laten eten :) dat was wel erg lollig :D.

Nou vroeg ik me af of er nog meer mensen zijn met grappige verhalen over wat hun creature allemaal uitspookt.

I am a shover robot, do not trust the pusher robot, I will protect you from the terrible secrets of space!

• Super Snackman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-11-2025

Super Snackman

Snekgek

Your Creature is hungry, dus ik douw 1000 food in z''n klauwen. Legt hij het in z''n tempel. Your creature has lost the object he was looking for DOH

Ik wil dat mijn beest(koe) een beetje groeien gaat, hoe bewerkstellig ik dat??

Flevostrand rulez! - It's a bird NO It's a plane NO IT IS SUPER SNACKMAN

Verwijderd

Als je leuke "creature stories" wilt lezen, kun je ook hier kijken:

http://www.planetblackandwhite.com/community/creaturestories/

Zitten een paar hele toffe bij! ;)

• Bloodclot
  • Laatst online: 12:57

Bloodclot

Jawier!

Op woensdag 04 april 2001 19:12 schreef MaReVin het volgende:
Als je leuke "creature stories" wilt lezen, kun je ook hier kijken:

http://www.planetblackandwhite.com/community/creaturestories/
Zitten een paar hele toffe bij! ;)
LOL :) daar staan leuke stories!!!! echt geweldig...

Ik ben pas in lvl 2 en gaf mijn aap een boompje. ik d8 hij brengt het zoals altijd naar de store. Maar dit keer niet dus. hij at het op. en toen begon hij toch te kotsen. voor de totempaal waar veel mensen zaten. zelfs over een paar mensen heen. ik lag in een deuk. die mensen rennen enzo. mijn aap die krabde op zijn hoofd. rende naar zo''n ventje en pakte het op. en aaide hem en zette het weer neer. Hij had er echt spijt van. toen heb ik hem maar geaait..... O+

• TumbleCow
  • Laatst online: 07-12-2025

TumbleCow

Waarschijnlijkheids elastiekje

Sja..

mijn aapje was een paar keer flauwgevallen omdat ie te weinig gegeten had.. Nu heb ik em eindelijk GOED geleerd om te eten, en nu issie gewoon echt VET aan het worden :(..

ach, legt ie wat meer gewicht in de schaal.. ;)

Verwijderd

die van mij kent allemaal magic spells enzo
hij is een beetje aggressief btw, hij gebruikt de hele tijd die bliksemstralen
maar hij kan ook breakdancen en de handstand doen :)

Verwijderd

begon met de aap....was errug grappig, maar ook zielig gezicht als je em moest straffen....
bij mij kon ie al healing en water spells doen....
had em zelfs zo ver gekregen dat ie zijn eigen poep weg gooide (ver weg gooien)
verder wat wel irritant was in lvl2 liep ie zomaar naar die evil god en ging dus dood :(
die tijger was kut...hij gooide met villagers en als je em afstrafte dan ging er nog meer mee gooien :( ook als je em wou leren om bomen uit de grond te trekken en deze naar de opslag plaats te brengen trapte die ze uit de grond en liet ze vervolgens liggen.
nu ben ik de koe eens aan het bekijken....

wie weet waar ik meer creatures kan downen? en hoe ik deze dan moet invoegenm in het spel?
moet ik dan ook weer door de training hen met dat lopen en zoomen?

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:16
en this is mine evil tiger,
hoe leer een dat beest eten?
Afbeeldingslocatie: http://home.wish.net/~chair18/B&W.JPG

Strava | AP | IP | AW

• toraq
  • Niet online

toraq

Shoving is the answer

Ik probeer hem nu ook te leren met poep te gooien, maar het wil nog niet echt.
Als ik hem iets geef, dan gooit hij het vaak over zijn schouder en gaat er dan op zitten ruften/kakken.
En ik betrapte hem net op de hele tijd rondjes lopen rond de creche, de vieze pedofiel :)

I am a shover robot, do not trust the pusher robot, I will protect you from the terrible secrets of space!

• Apache
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-02 10:20

Apache

amateur software devver

mijn koe ging een steen halen aan de andere kant van het eiland (was hij echt lang mee bezig) legde hem voor de tempel en poepte erop :P

If it ain't broken it doesn't have enough features

Verwijderd

Op donderdag 05 april 2001 00:48 schreef Nosfer@tu het volgende:
wie weet waar ik meer creatures kan downen? en hoe ik deze dan moet invoegenm in het spel?
moet ik dan ook weer door de training hen met dat lopen en zoomen?
Je kunt drie extra creatures hier downloaden:
http://www.planetblackandwhite.com/files/creatures/
(Voorheend kon je dat alleen doen als je b.v. klant was bij Amazon, die hadden het paard...)
De creature "packs" kun je gewoon installeren (bestanden zijn 250+ Kb) zodra je ze download. Het gaat om een paard, een luipaard en een mandrill (daar speel ik nu mee, is een soort aap met een hele fel-gekleurde snuit).

Als je het spel speelt met één van de drie creatures die je in het begin hebt gekozen, dan kun je op het eerste eiland op zoek gaan naar de "creature breeder"... die zal je de nieuwe creatures laten zien. Als je dan wilt "ruilen" dan moet je je huidige creature daar naar toe leiden (met een leash) en vervolgens kies je er een. Ze lopen dan beiden naar "achteren" en er vindt een "soultransfer" plaats... ;)

Ik heb het idee dat mijn mandrill zich in grote lijnen wel goed gedraagt (zoals ik mijn aap had opgevoed) maar dat er toch dingen zijn die hem eigen zijn (hij wil alleen maar spelen, loopt de hele tijd met die grote beer te flirten en heeft nu ergens (ik weet echt niet waarvandaan) een dobbelsteen getoverd en netjes in zijn lair gelegd!) ;)

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Kun je eigenlijk wel dingen voor elkaar krijgen met Evil. Voor bijna al die quests in het eerste land moet je wat goeds doen, en dat wil ik niet... >:)

• Super Snackman

Super Snackman

Snekgek

Mijn koe eet uit zichzelf alleen vissen, en graan (hetgeen hij gelijk uitkotst)

Grappig:
Mijn koe stond in het water naar zichzelf te kijken, en schrok zich een hoedje :)

Greetz :D

• AngelEyes
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-04-2024
Ik weet niet precies hoe je je beest nou iets moet leren. Je doet hem aan de leash, en dan moet je iets doen? kan iemand mij dit uitleggen?
Vaak geef ik mijn aapje iets en dan kijkt hij heel hoopvol naar mij wat hij er mee moet doen...

Jouw advertentie hier??

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

mijn goede aap verplaatst gewoon villagers, echt vaag

pakt ie gewoon in een dorp een gassie op, gaat ie em aaien ezno, en dan houd ie em gewoon bij zich als een soort lappenpop :D, af en toe aaien en na een tijdje zet ie em weer neer en pakt ie later een ander op, echt vaag, in het begin gooide me aap echt overal mee, dat heb ik er echt uit moeten slaan >:)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Verwijderd

Mijn eerste aap was al best goed, die kon ik rustig rond laten lopen terwijl ik zelf ergens anders mee bezig was. Hij bewaterde de bossen en velden, bracht graan en hout naar de store en deed het erg goed. Dit was toen ik de warez versie gebruikte.

Nadat ik B&W had gekocht dinsdag ben ik helemaal overnieuw begonnen. Heb toen mijn aap na korte tijd zijn gang laten gaan om hem later moddervet terug te vinden. Had ie 25 villagers opgegeten.

Ben nu nog een keer overnieuw begonnen en nu richt ik al mijn aandacht op zijn opvoeding. Hij heeft nog 0 mensen gegeten. Een tip: Voordat je naar eiland twee gaat je spel bewaren en een skirmish (nederlands: schermutseling brrr :-)) opstarten, als je dit een tijdje speelt en veel aandacht aan je wezen besteed gaat eiland 2 veel lekkerder.

HC

Verwijderd

Ik had met een spell wat bomen in de fik gezet en toen pakte ik een 1 van die bomen en bracht hem naar de store , vervolgens ging de store in de fik en ik zat te verzinnen hoe ik dat wilde gaan blussen.

Gaat mijn aap ineens 2 strandballen op de store flikkeren ,hij gooide ze vanaf die tempel , ik lag echt in een deuk , sta je daar bij die store valt er ineens een strandbal op.

Ik krijg het echt niet over mijn hart om die aap te ruilen , hij is zo dom maar wel lief :)

• Webgnome
  • Laatst online: 07:16
ten eerst is dit mijn beestje
Afbeeldingslocatie: http://home.wish.net/~chair18/B&W.JPG

nu het verhaal niet over mijn beest maar over mijn aktie (genadeloos)
het is een spel zo mooi dat wil je niet weten en supergeestig.

Moest net een opdracht uitvoeren
ik moest een rij stenen op de juiste toonhoogte zetten in een kring. DAt moest ik van een of andere halve hippie.

Ik ha daar geen zin in en heb die dingen toen in nou ja op zijn huis geplant. Werd ie kwaad en zei: e man, dat is slecht voor je karma. Toen heb ik hem eenmalig vlieglessen gegeven (opgepakt en naar de andere kant van mijn wereld gesmeten, stuiterde nog over het water (imitatie van Jezus Christus misschien?)

Strava | AP | IP | AW

• drZymo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-02 20:42
Hhaha echt lol dit spel. Ik heb laatst een potje multiplayer gedaan over LAN. Mijn tegenstander had een koe die best evil was en een op of 2 groter dan mijn aapje :)

Nou wilde we dus wel ff zien hoe ze het zouden doen in een gevecht. Wij dus die beesten naar elkaar toe laten lopen. Beginnen die twee elkaar te zoenen :? Wij in een scheur. Dus na een beetje slaan en dergelijke kwam toch eindelijk die arena tevoorschijn. Nou gevecht was kort. Koe maakt mijn aap volledig in. En toen lag mijn aap daar zo half dood op de grond. Komt die koe eraan gelopen, draait zich om, en gaat boven op mijn aap SCHIJTEN. Echt super lol. Ik heb nog nooit zo hard moeten lachen om een spel (zelfs niet bij worms).

Dit spel is echt zwaar rulerent

"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."

Verwijderd

Men eerste aap was een beetje vreemd.
In level 2 liet ik em het 2de dorp imponeren dat deed ie ook heel goed, todat ie klaar was met z''n dansje.

Draaide men aap zich om en poepte de hele meute mensen onder waarmee hij daarnet nog zat te dansen.:o
Totale chaos was het effect. gegil, flauwvallen etc.
Natuurlijk dat gedrag meteen hard afgestraft >:)

• Exocet
  • Niet online
Ik las ook dat je een website van je creature kan maken.
Hoe werkt dat dan? :?

Verwijderd

Verstappen: Kijk onder profiles\k_a_r_a_k_t_e_r\html

• Exocet
  • Niet online
Op donderdag 05 april 2001 12:51 schreef HeartCore het volgende:
Verstappen: Kijk onder profiles\k_a_r_a_k_t_e_r\html
thanx :)

Verwijderd

Mijn beest(tijger) had een strandbal opgegeten :?

dom beest

• AngelEyes
  • Laatst online: 26-04-2024
in mijn tempel staat dat mijn aap heel bang (frightened) is en ook extremely tired (terwijl tiredness toch vaak op 0-10% staat)
hoe kan ik dit beïnvloeden dat mijn aapje minder bang word en niet meer zo moe is? :)

Jouw advertentie hier??

• -=Indigo=-
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-02 23:49
Mijn koe wil nooit graan eten, dat kotst hij meestal meteen weer uit, dus geef ik em meestal maar paarden of koeien om te eten. :)

Ook heeft hij welleens dat hij een boom gaat bewateren met zo''n spreuk, maar dat een stuk of 5 keer achter elkaar. Als je boom dan groot is gaat ie met de volgende boom weer verder...

Verwijderd

ik had zo''n strandbal uit zo''n kist in zijn "hok" gelegd na een tijdje liep naar zijn hok en begon ie te voetballen :D:D:D

Ik heb dus een koetje :)

edit:

typo''s :O

• LoekieLeeuw
  • Niet online

LoekieLeeuw

Finishing move: Batista Bomb

(overleden)
Op donderdag 05 april 2001 18:29 schreef UneXpeCteD- het volgende:
ik had zo''n strandbal uit zo''n kist in zijn "hok" gelegd na een tijdje liep naar zijn hok en begon ie te voetballen :D:D:D

Ik heb dus een koetje :)

edit:

typo''s :O
Ik heb een aap en die begon er ook te voetballen. Niet alleen met de bal trouwens...
Hij begon nl ook met de bevolking te voetballen, was wel een grappig gezicht :)

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

vechte met een ander wezen is ook wel cool in een dorp alles lekker omver lopen :)
mijn tijgertje is al roze (homo dus)
ook ging hij een keer break dancen

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02 16:51
Mijn koetje bowlt met stenen naar schapen :D
Mijn koetje dikt altijd de vijand met een fireballspell >:)
Mijn koetje heeft een pleurishekel aan schapen >:)

Weet iemand hoe je hem niet buiten je gebied kan laten lopen, behalve als je hem orders geeft? Want das flink irri als hij weer flink word afgeknald door de vijand, zonder dat ik het doorheb. Als ik hem leash, word de leash gewoon langer :(

Steam

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:15
Op donderdag 05 april 2001 19:04 schreef JeanLucPicard het volgende:
Weet iemand hoe je hem niet buiten je gebied kan laten lopen, behalve als je hem orders geeft? Want das flink irri als hij weer flink word afgeknald door de vijand, zonder dat ik het doorheb. Als ik hem leash, word de leash gewoon langer :(
leashe ergens aan vasthangen, daarna ergens op de leash klikken.. je koe kan nu nog bewegen van ''vasthangpunt'' tot ''klikpunt''

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

hmm was net vergeten dat ik de leash of agression nog omhad |:( in no time had ie een half dorp gemold, de cresh leeg gevrete en nog wat gaste rondgegooid, al mijn do good voor niets gedaan, naja dan wordt het een evil monkey :D

• Albinoraptor
  • Laatst online: 11:39
Op donderdag 05 april 2001 18:47 schreef LoekieLeeuw het volgende:

[..]

Ik heb een aap en die begon er ook te voetballen. Niet alleen met de bal trouwens...
Hij begon nl ook met de bevolking te voetballen, was wel een grappig gezicht :)
Daar heb ik ook last van. Hele tijd tegen die bal an het trappen, dacht goed zo. Daarna begon hij te gooien met die bal(en dan echt overal tegen aan) er uit geslagen. Nou trapt hij tegen alles wat hij tegen komt. Boompje trap, enz wordt er gek van.

• dgk
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-12-2024

dgk

Ik ben te lui om veel aandacht aan mijn wezen te besteden dus bind ik meestal hem vast in een dorp en doet ie zelf wel de bewoners na.

Mijn wezen (Een jacht luipaard)

Afbeeldingslocatie: http://www.dgnet-media.com/gamebabe/wezen.jpg

• Eeruku
  • Laatst online: 06-12-2025
hmm hoe maak je screenshots?

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

• Eeruku
hmm...

zal ik mijn creature maar hier posten ;)

creature 1:
(Angelic)
Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/b.t.hooft/beestje1.jpg

En creature 2:
(100% Evil >:))
Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/b.t.hooft/evilbeest.jpg

mwhahahaha

• IceStorm
  • Laatst online: 15-02 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

3CLipZ, thx ;)..

Ennuh, ja het topic titeltje is iets aangepast :)..

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
op verzoek van eelke (3clipz) hier mijn creature, ben niet ver omdat ik het niet veel speel (bijna nooit:)

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~u.argese/creature.jpg

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Justice
  • Laatst online: 07-08-2025
even over het spel.....
kan ik een engelse versie krijgen in de winkels of spelen jullie allemaal warez of nl versie??????

Human Bobby

• Exocet
  • Niet online
Hoe leer je meer spells, ik zit nu in wereld 2 en ik kan alleen maar die standaard spells water, bos, voedsel, hout (ja Nederlands :( )

• toraq
  • Niet online

toraq

Shoving is the answer

heej, welke asomod heeft de titel geedit ;)
heeft er iemand al eens geprobeerd een creature schizofreen te maken ? dus compleet inconsistent zijn qua wat mag en hem nodeloos slaan ? Lijkt me wel interessant om iets over te horen.

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op vrijdag 06 april 2001 01:10 schreef toraq het volgende:
heej, welke asomod heeft de titel geedit ;)
heeft er iemand al eens geprobeerd een creature schizofreen te maken ? dus compleet inconsistent zijn qua wat mag en hem nodeloos slaan ? Lijkt me wel interessant om iets over te horen.
dat heb ik met mijn koe geprobeerd, maar daar werd hij alleen maar verdrtietig van, en dag gaat ie zitten treuren met zijn bal in ze handen ;( best wel zielig eigenlijk

• kevin
  • Laatst online: 11-02-2024
Hier is mijn monster >:) 15 jaar oud, eet mensen en schapen, schijt overal, kan zichzelf healen, bomen uit de grond trekken en verderop weer planten om ze daarna met water te besproeien :D

Afbeeldingslocatie: http://home.soneraplaza.nl/mw/prive/kevin/images/bwcreature.jpg

Ohja en hij kan breakdancen ook 8-)

Verwijderd

Meer plaatjes please....

• Joske Pauwels
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-07-2016

Joske Pauwels

Stelt zich vragen...

Vraagje, is het mogelijk je creature te ruilen met iemand? Zit al zijn data bv in een file? Of kan je profielen en savegames ruilen?
Het lijkt me wel leuk om die met die bliksem vanop dat plaatje te hebben >:)

Verwijderd

ik heb in level 1 al een aap met fireballs

een hele handige tip: als je de leech of learning hebt, moet je een skirmish spel starten (je settings worden onthouden in de game die je bezig bent) als je in de skirmish bezig bent kan je je creature meer spells leren die die dan in de originelen SP game dan ook weet....heb dus de beer (ik heb de aap) verslagen in het gevecht met fireballs... :)
ook andere spells leer ie beter..

tip 2: leer je creature aan om in de temple te gaan slapen en leer em aan om dit pas te gaan doen als ie op 80% tiredness zit (als ie eerder wil slapen, dan slap je em (20% badboy) als ie op de 80% is dan moet je em naar de temple laten lopen, em daar laten slapen en em aaien als ie dit goed doet...herhaal deze opvoeding 3 a 4 keer en je zal zien dat ie keurig bij de 70 a 80% naar de temple loopt om te gaan slapen :)
als ie namelijk in de temple slaapt, word ie sneller groot + minder snel bang :)

• Mahena
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-01-2020

Mahena

Doh !!!!

Ik ben begonnen met de tijger, maar ik denk dat ik iets fout gedaan hebt.

Hij is heel erg bang. Hij komt mijn tempel niet nu niet uit. Elke keer als ik laat "worshippen" dan begin hij te schijten, en niet te weinig ook !!!.

In het begin was alles goed. Hij hielp de bewoners met graan verzamelen en bomen planten. Daarna vond hij plotseling een paar paddestoelen. Toen ging het berg afwaarts. Op een gegeven moment kon hij zelfs zijn ogen andersom draaien. Daarna vrat hij een paar van mijn dorpelingen op, rende als een gek naar het dichstbijzijnde meer om water te drinken en rende daarna weer terug om nog meer te gaan eten. Na een paar ferme klappen, waar ik hem zo hard sloeg dat hij op een huis viel, daarbij het huis verpletterde. Sindsdien blijft hij in de tempel en krijg ik hem met geen mogelijkheid er meer uit.

Ik ben weer overnieuw begonnen. Ik hoop dat kleine kinderen dit spel niet spelen. Krijg je weer van die Tamagotchi-toestanden >:)>:)>:)

"You want some crack?" "I was born with one, pal. I really don't need another one."

Verwijderd

is het zo dat je in level 2 na dat vortex ding 2 creatures moet besturen?

• LoekieLeeuw
  • Niet online

LoekieLeeuw

Finishing move: Batista Bomb

(overleden)
Ik heb mijn aapje een beetje verwaarloost...
Ik was vergeten dat ik hem aan een boom vastgebonden had.
Toen ik hem weervond, was ie heel erg klein en dun...

Wat ook wel wazig is, is dat ik hem laatst graan gaf, gooit ie het over zijn schouder weg... Daarna draait ie zich om en begint er van te eten :?
Dat beest weet ook niet wat ie wil...

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.

Verwijderd

Mijn nieuwe aapje, ipv moddervet en menseneter en superzwak heeft deze een kracht van 100%, vet 0% en heeft nog maar 1 mense gegeten (ramramRAM).

Oh ja, hiero leerde die te schijten in het veld :-)
Afbeeldingslocatie: http://clanpack.gamepoint.net/aapje.jpg

• kevin
Afbeeldingslocatie: http://home.soneraplaza.nl/mw/prive/kevin/bw/bwcreature008.jpg

:P

• Super Snackman

Super Snackman

Snekgek

Ik zie sinds level1 mijn koe nooit meer schijten. Obstipatie??

En hoe leer je je koe om ergens te scheiten, want ik weet nooit wanneer die moet scheiten (zeker nu die scheit)

Anyway, zit nu in lev3, en kan toch niets met me koe...

Greetz :D

• toraq
  • Niet online

toraq

Shoving is the answer

heeft er iemand de functie om je creature zijn homepage online te zetten al aan de praat gehad ?, bij mij wil dat programmaatje wat er daarvoor bij zit niet bepaald werken namelijk, ik denk dat dit komt omdat de server overbelast zal zijn.

• -=Indigo=-
  • Laatst online: 15-02 23:49
Hier zijn wat pics van m''n dansende mandrill:

Afbeeldingslocatie: http://home.plex.nl/~jvdsande/mandril1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.plex.nl/~jvdsande/mandril2.jpg

• Ruud2001
  • Laatst online: 15-02 18:05

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Whaoh... dat dansen is echt wel coolio, maar hoe krijg je dat voor elkaar? Ik had laatst mijn beest ff met rust gelaten en toen ik hem ging zoeken was hij ook aan het dansen met mensen uit een ander dorpje :) ...maaruh hoe kun je dit bewust doen?

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11:30
Als je je beestje iets in zijn hand doet, en dan over zijn buik aait dat eet hij wat hij op dat moment in zijn handen heeft (stenen, bomen etc) dus zo kun je het hem leren, als je hem de leash of learning omdoet..

I want to live forever, so far.. so good.

Verwijderd

Mijn tijger is SAAAIII

Heeft hij honger geef je hem een schaap. Gooit hij het over zijn schouder.

En dan even later lopt hij naar een schaap en eet het op.
Dus mijn schapen meot hij niet.

Hij ligt de hele dag te pitten en te zonnen.
En doet dus helemaal NIKS
:(

Ik meot alles doen. graan voedsel alles.

Hoe trek ik dit recht??

Verwijderd

Ik heb net dus ff gespeeld.

Ik de leash of Learning genomen.

En allemaal water miracles gemaakt en voer het graan gegooit. Hij snapte het en leerde hoe hij ze moest maken.

Maar uitvoeren Ho maar.

Heeft hij honger. Pakt hij een mens vast. Ik geef hem 50% straf.
Gooit hij het mens over zijn schouder. En pakt de volgende om op te eten. Geef ik hem 100% straf. Gooit weer weg pakt een mens en eet hem heel snel op.
Geef ik hem weer straf. Werkt gewoon niet.

Leer ik hem drinken uit de zee. Heeft hij het geleerd. Maar doen ho maar.

Slapen heb ik hem geleerd in de tempel. 1 keer gedaan daarna nooit meer.

En telkens zegt die ouwe witte dat hij het geleerd heeft.

En hij wil ook telkens dit:
"Your creature wants to mess around with you"

Geef ik hem klappen gaat hij door met gekken bekken trekken.

Het enigste wat hij wel geleerd heeft is dat hij tegen bomen en stenen moet poepen.

Verwijderd

Die tijger en poema en dat soort wezens zijn niet echt intelligent, ik had eerst die aap, en die leerde die water miracle in 2 keer voordoen, ik moest het bij mijn poematje (als het een poema is) zeker meer als 10 keer uitvoeren aan die learn leesh, hijs gewoon dom..., maar wel vreselijk sterk

ps: hoe maak ik screenshots?

Verwijderd

btw: je kan je wezen iets laten eten door op zijn buik te aaien
krijgtie honger van :D

Verwijderd

ik zit vast in level 3 (dat level waar je creature gevangen zit). Ik moet dat hele grote dorp nog overnemen (bijna het laatste) Maar dat is veel te ver weg om dingen bij te doen! Ik heb dat wonder al maar dat staat niet bij me in het gebied. Ik heb het wel gebouwd maar nu?? Plzzz help me... :(

• Shade
  • Laatst online: 01-03-2025

Shade

GuRa

Met mijn trackball muis kan ik mijn creature nie hard genoeg slaan :(

Klote muis...

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://home.soneraplaza.nl/qn/prive/j.meijer/ernie.JPG

Hier mijn beest, ze neus nog pijnlijk van het slaan, want hij had net weer een villager opgegeten, hijs is nu 2 jaar oud..., ben opniew begonnen..

Verwijderd

Stom kut dier van mij

Heeft hij niks te doen, Want hij doet niks ook al kan hij het. Gaat hij zonnen.
Echt tegen een boompje onderuit liggen en naar de zon staren met zijn ogen dicht.

Verwijderd

NAJA Daar word je toch gek van van zo een dier.
Begin ik net een skirmisch leveltje.
Gaat dat beest opeens miracles of Water maken en bomen laten groeien.
Gaat hij mensen aaien in zijn tempel slapen. Schapen en bomen in de store gooien.

Maar na een half uur doet hij niks meer.

Verwijderd

Hoe leer je je dier om te gaan drinken??

Want dat lukt telkens niet.
Dan moet hij je gebied uit en dan naar de zee.

Handiger kan???

• Eeruku
UPDATE!!

me beest is weer zwaar gegroeid ;)

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/b.t.hooft/heal.jpg

Verwijderd

leer hem alsie dorstig is dat waterwonder op zichzelf te doen :)
Mijn aapie doet ut wel goed, ik ben net overnieuw begonnen en hij kan al die hoorn-des-overvloeds-wonder doen :P
hoe haal je die sil;veren scroll met die detroux vent (kinder kidnapper) die zich steeds verbergd in z''n huissie?

Verwijderd

damn het it tu stil!

UPDATE
mijn aapie kan nu ook bliksemen
/UPDATE

Verwijderd

Hoeveel maximaal believe kan een dorpje in je hebben?, ik kwam laatst niet verder dan 9500 waar je al snel bent... , iemand ervaring mee?

(update)owja, sunnyboy, in de tijd dat die gast van dat gesloten gebouwtje wegloopt en vergenoeg weg is moet je met je wezen hem pakken, hij roept dan "oh no, i getting a hart atack" zoiets, dan staat die stil, je wezen pakt hem en dan moet je met je wezen naar dat gebouw lopen en DAAR pas loslaten, anders rent die alsnog weg en sluit die zichzelf weer erin op..
en dan laat die de kinderen dus vrij

• BenJoep
  • Laatst online: 15-02 18:34
Niet als je creature de pedo opeet. Mijn tijger had een beetje trek. En die kids maar lekker in dat holletje blijven zitten. :)

| I've got permission to color outside the lines |

Verwijderd

wat betekent het als ze telkens vragen om "offspring", ik weet echt niet wat ze daarmee bedoelen...

• G1itch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-02 14:40
offspring=kinderen

Mooie icon trouwens, die poster heb ik ook hangen:)

Verwijderd

Topicstarter
Hoe de neuk save je eigenlijk in Skirmish?

Ik had ff een tijdje in Skirmish gespeeld, en toen ik daarna opnieuw B&W speelde was het gewoon helemaal weg... :(

Verwijderd

niet gewoon in je temple?

Verwijderd

Ik kom nooit in die tempel.
Wat meot ik er doen.
Esc doet het ook goed.

• THW Mark
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-12-2025
Op zaterdag 07 april 2001 16:28 schreef jordyb het volgende:
Hoe leer je je dier om te gaan drinken??

Want dat lukt telkens niet.
Dan moet hij je gebied uit en dan naar de zee.

Handiger kan???
Volgens mij kan je hem niet wateren met een Miracle Water of Storm, dus hij zal wel naar de zee toe moeten. Maar je creature kan je volgens mij WEL besturen buiten je bereik. Wat je dus moet doen is hem aan de leash zetten en dan action button op het water. Dan looptie ernaartoe gaatie op zijn knieen zitten en schept hij (hopenlijk) water... :Y)

Verwijderd

Topicstarter
Okay, bij deze presenteer ik u mijn helemaal over de zeik geraakte lieve koe. Althans, hij was lief.

Dit is level 3, mij koe was altijd heel lief tegen iedereen en alles, maar hier krijgt ''ie ineens hoorns en begint die andere gast helemaal in elkaar te rammen. >:) Hij heeft dat potje geen 1 keer meer teruggemept... Yeah, my cow is pissed!

Afbeeldingslocatie: http://www.itnet.f2s.com/images/pissedoffcow.jpg

Ik ga meteen ff kijken in die tempel, kom er bijna nooit dus vandaar dat ik niet wist dat je daar ook kon saven...

• kevin
Ik dacht mij tijger even de lightning miracle te leren, alleen iets te dicht bij het dorp kreeg ie het door :)
Afbeeldingslocatie: http://home.soneraplaza.nl/mw/prive/kevin/bw/bwcreature028.jpg
Wat tot gevolg had dat alles vlam vatte, hij maakte alleen zichzelf uit met water maar de rest niet :P
Afbeeldingslocatie: http://home.soneraplaza.nl/mw/prive/kevin/bw/bwcreature029.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.soneraplaza.nl/mw/prive/kevin/bw/bwcreature031.jpg

Zelfs de schapen!
Afbeeldingslocatie: http://home.soneraplaza.nl/mw/prive/kevin/bw/bwcreature032.jpg
Maar goed dat ik net gesaved had :D

Edit: Even nog een plaatje erbij...

Verwijderd

Op zaterdag 07 april 2001 20:33 schreef kevin het volgende:
Ik dacht mij tijger even de lightning miracle te leren, alleen iets te dicht bij het dorp kreeg ie het door :)
[afbeelding]
Wat tot gevolg had dat alles vlam vatte, hij maakte alleen zichzelf uit met water maar de rest niet :P
[afbeelding]

Zelfs de schapen!
[afbeelding]
Maar goed dat ik net gesaved had :D
moet je hem ook niet die agressie band aan doen kleine duivel >:):P>:)

• kevin
Ja nou je het zeg >:)

Verwijderd

En Goed spelen wil ook wel helpen hoor :P

• kevin
Hij doet wel heal miracles en regen. Dus dat is wel goed.
Afbeeldingslocatie: http://home.soneraplaza.nl/mw/prive/kevin/bw/bwcreature006.jpg

Verwijderd

dan komt het het door die halsband...
Gebruik die alleeen als je in het dorp van de vijand bent >:)

• kevin
Ja maar af en toe wel leuk, dan traptie die huizen aan gort en gooitie met stenen :)

Maar ik doe nu ALT-TAB dan kan ik weer verder, blussen :P

Verwijderd

werkt alt-tab dan?!
YES... eindelijk!!!
nu kan m''n avond niet mee stu... huh..? what the... SHI.... Mij... comput... va.. ui...
:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(.....

• AkaXakA
  • Laatst online: 01-12-2021

AkaXakA

Just Kidding...

Op die Planet B&W:
Basically he wouldn''t drink. At all. So I tried casting Miracle Water on him in a desperate effort to rehydrate him.. ..he just cried. In the end I attached his leash to a huge rock and threw the rock as far as I could out to sea :)
>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)

8-)

http://www.akaxaka.tk/ - "Knowledge is power. Power corrupts. Study hard, be evil." - 4 Jaar GoT en nog steeds niet evil: er moet een verband zijn...

Verwijderd

Ik zet express de plaatjes neiot neer. zijn er namelijk 10 en 600kb.

http://home.wanadoo.nl/jordyb/BenW/1.jpg
http://home.wanadoo.nl/jordyb/BenW/9.jpg
:r:r

http://home.wanadoo.nl/jordyb/BenW/10.jpg
http://home.wanadoo.nl/jordyb/BenW/2.jpg
POEPEN!!!

http://home.wanadoo.nl/jordyb/BenW/3.jpg
Hij heeft alles geleerd. Maar denkt dat je door wijzen er dingen gaan gebeuren.
Dan wijst hij naar een boom en dan naar de store. Maar dan gebeurt er niks natuurlijk. En doet hij het gerust nog 10 keer |:(
http://home.wanadoo.nl/jordyb/BenW/4.jpg
WHAAAAAAAAAAAAAA het lukt niet!!

http://home.wanadoo.nl/jordyb/BenW/5.jpg
Wow wat een chick die schaap!!!

http://home.wanadoo.nl/jordyb/BenW/6.jpg
Euh man!!

http://home.wanadoo.nl/jordyb/BenW/7.jpg
http://home.wanadoo.nl/jordyb/BenW/8.jpg
GRRRRRRRRRRRRRRRRR :(

Zoals je ziet doet mijn beest niks!! :(

Verwijderd

Dan moet je hem effe enorm hard slaan, effe 5% schade aan ze hersentjes erbij slaan, wedden dat die dan wel weer iets doet >:-)
De mijne werd toen ook weer wakker, ging gelijk weer de mensjes helpen enzo, die witte gast zegt ook altijd (als je bijvoorbeeld je beest voert van )" from now on he will eat that more...., (zoeits), nou, hij heeft het volgens mij 100000000000x gezegd, maar ik zal hem nog altijd moeten voeren, anders valt die flauw van de honger (heb hem zo afgericht dat die echt niks meer eet wat levend is, dan sla ik hem half-dood..., snel genoeg had die het afgeleerd)
Maar graan eet die niet uit zichzelf...

• dgk

dgk

Hoe kan ik mijn beest (een jacht luipaard) die vuurbal spreuk leren? Hij nu kan hout, bomen, eten, water toveren en healen. Maar elke keer als ik de vuurbal doe voor de neus van mijn wezen steekt ie niets van op terwel die leash of learning om hebt . (normaal zie je in % of ie het zelf al bijna kan) Plz help...

UPDATE:

Afbeeldingslocatie: http://www.dgnet-media.com/gamebabe/wezen2.jpg
(is nu 7 en heb een geweten van +0.43)

Verwijderd

owja nog iets, veel mensen klagen altijd dat hun/haar wezen altijd zal snel moe is, als je beestje spells uitoefend wordt die heel snel moe..., volgens mij is het hoe ouder die is hoe minder snel moe hij hiervan word...

die van mij moet echt 2 keer op 1 dag slapen (100% tireniss weg)...., doordat die zoveel meehelpt met de graan bijvullen en mensen helpen gelukkig te houden...
Je moet ook niet bang zijn dat beest echt flink te slaan als die zit te luieren, dan doet die dat echt niet meer als je dat 3/4 keer gedaan heb

Verwijderd

hmmm, dgk, dat weet ik niet precies, ik heb ook die luipaard en die leert niet echt snel 9net als die leeuw), maar toen ik me aap had en veel brandstichtte in de steden las ik oppeens in de creature cave dat die die vuurbal kende..., dus je zal het gewoon voor moeten doen als die aan de learn leesh hangt, zet hem 4/5 keer in de fik in het platteland ofzo >:) (moet die wel die regenspell kennen natuurlijk, anders word die wel heel erg slap)

hahaha, ik voed me beestjes hard op, maar ze luisteren echt heel goed en zijn absoluut niet lui, waar veel mensen last van hebben :)

de mijne is:
Name
Ernie
Alignment
0.52
Strength
0.56
Health
1.00
Energy
0.95
Villagers Killed
6
Battles Won
2

• dgk

dgk

Waar kan je eigenlijk de sterkte van je wezen aflezen?

• BenJoep
  • Laatst online: 15-02 18:34
Hey ik kan mijn creature niet meer terug veranderen. En het leuke is dat mijn creature in mijn vorige saved games ook weer degene is die ik niet wil hebben, ik dacht namelijk ff een ander te gaan proberen. Maarjah heb nu een leopard maar die is zow dom als dikke schijt, dus ik wil mijn koei terig. Hoe doe ik dat.

| I've got permission to color outside the lines |

Verwijderd

Op zaterdag 07 april 2001 23:35 schreef dgk het volgende:
Waar kan je eigenlijk de sterkte van je wezen aflezen?
tempel

• dgk

dgk

Mijn wezen gegevens:

Name
Oera
Alignment
0.60
Strength
0.54
Health
1.00
Energy
0.40
Villagers Killed
1
Battles Won
5

Verwijderd

Ik kijk in (je black and white dir)/profiles/(naam van dat beest)/html/(naam_van_je_beest.html

• Bass64

Bass64

Name
Bass64_2nd
Alignment
0.89
Strength
0.61
Health
1.00
Energy
0.91
Villagers Killed
30
Battles Won
15

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

• Bass64

Bass64

kan je alleen nog maar screens maken met PRINT screen of kan je het achter elkaar doen?

Pagina: 1 2 Laatste