Toon posts:

[BC3] Final Fantasy VII

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Euh.. in de winkel misschien :?

Verwijderd

Ik ben een echte fan van de Final Fantasy serie. Ik heb Final Fantasy I, II, III, IV en VIII al maar nu wil ik heeeel graaf Final Fantasy VII ook nog hebben weten jullie waar ik die kan downloaden of eventueel kopen van iemand???????

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Woutje hij ligt nu in de winkel voor maar een luttel bedragje... dus ga maar ff folders kijken of online sites van bartsmit of intertoys ofzo want hij is heus wel ergens te koop nog :)

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-06 13:25

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

en nog een tipje... lees de faq eens... waar je om vraagt is niet helemaal (lees helemaal niet) toegestaan op dit forum...

edit:

typo

Verwijderd

Op zaterdag 31 maart 2001 19:30 schreef Mr.Woutje het volgende:
Ik ben een echte fan van de Final Fantasy serie. Ik heb Final Fantasy I, II, III, IV en VIII al maar nu wil ik heeeel graaf Final Fantasy VII ook nog hebben weten jullie waar ik die kan downloaden of eventueel kopen van iemand???????
En dat noemt zich een FAN?!?!? JE hebt niet eens Final Fantasy V VI en IX.:Z

Trouwens, FF7 is al 3 jaar geleden platinum verklaard en die kan je nu gewoon ergens voor 6 tientjes halen. EN waag het niet dit spel ergens te downen want dit spel is het waard om het te kopen>:) !!!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-11 20:28

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Kopen in een winkel. Downloaden kan denk ik nog niet legaal..

Lees de FAQ er voor de gein eens op na.. Staan best interessante dingen in over het verkrijgen van spellen op minder legale wijze.
Pagina: 1