[BC3] Welke clans heb je gespeelt?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 1.003 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Op maandag 14 mei 2001 10:39 schreef BuzzerCrAsH het volgende:

[..]

Wanneer vind je een clan een topclan dan, ik zit in .NMi. en *RSA*, ik kon bij een aantal van wat jij noemt top clanz, ik denk dat je daar het eerste rijtje can clanbase bij bedoeld, als je de quote leest, zeker nog nooit van de GoT clan gehoord, die zijn ook wel aardig goed. Ik heb ook nog in M@@U en KriminalZ gezeten , speel af en toe wel eens een warretje voor clanz die een goede speler kunnen gebruiken.

Greetingz,
ja met DNC bijv. :)
maar dat is een zuigclan, die verliezen zelfs nog van GoT >:)
NMi is trouwens ook een toekomstige topclan 8-)

• weerdo
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Erm.. Na wat omwegingen zelf een clan opgericht: [Q4O] De oudelullen-clan van Nederland.. :)

Clan bestaat nog steeds, ik zit er niet meer bij, maar ''tis wel cool :)

• Raymond v/d H
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-01 16:54
[GoT]ArRayage

Welke ik trouwens overal voer..... de tag is gewoon een soort van onderdeel van m''n nick geworden... :)

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:25
Qsa=q1dm --->nick AvenSis
Gqf=q1dm --->nick Guust Flater
Rdam=q1dm -->nick Tessa
TiQ=Q3a ---->nick Brandbier
IBM=nqctf -->nick Arcane
Elite=nqctf->nick Aeons
BAR=nqctf--->nick Purifier/Pure
KoI=nqctf--->nick Arcane/Turismo

ik speel alleen nog nqctf onder de naam [KoI]Arcane en q3a onder Brandbier<TiQ>
tiq=voormalige qsa me ouwe dmclan
die ik al jaren ken(snik, nostalgie komt weer boven die goeie ouwe dm-tijd >:) )

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

• Da_BoR
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-02 10:55
Q1,Q2,CS > *MuTS* (THee*MuTS*D
CS > QGP ([QGP]Chicken)
Me speelt nie zo veel meer MuTS is een caln van 5 vrienden en is voor de fun :) en QGP is ook zo iets :)

Verwijderd

[FWC] bestaat nu bijna... schijt dat moest ik nog ff opzoeken omdat het bijna FWC-dag is (nationale feestdag uiteraard) bijna 2 jaar in ieder geval :)

We hebben zelfs #1 met Lithium gestaan maar eerlijkheid gebeid me te zeggen dat TLT, DL en XQ beter waren over het algemeen.

Met CS bakken we er niet veel van maar das meer voor de lol :)

Ook nog in [PAJO] gezeten maar die waren me iets te leem (sommigen dan niet allemaal hoor) en toen ik ontdekte dat 1 iemand cheatskins gebruikte en dat gedoogd werd had ik er wel genoeg van.

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15-02 10:15
Ik met Kenny2u (k2u)

CS:

Death2u(soms)
TSF :o

Verder doe ik niet meer aan clan shit.. Ik heb goede connecties met HQ (Slang en NaLiN)
:)

• NaLiN
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

the fox..
vergeet niet (TM) waar we inzaten ;)

hallo

Verwijderd

ClanHill -> UT Instagib

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
[DW] --> Dutch Warriors (insta)

zit ik nog in, is alleen een beetje dood.
zal maar is een andere zoeken.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op maandag 14 mei 2001 00:19 schreef smokey het volgende:

UT assault = >ION<
HEYYY , een assault guy :) Welke ben jij in ION ? Ik ken geen smokey. Wel bijna alle anderen van ION.
Op donderdag 05 april 2001 14:39 schreef Speedosaur het volgende:

Nu in SHEEP* (UT insta)
Ik speel nu de laatste weken wat op slippy_r4 instagib als "Gummetje". Kom er zat SHEEP* tegen. Zelfde clan neem ik aan ?

Guuske speelt clanloos assault (als "Guus" en instagib-ctf (als "Gummetje") (Unreal tournament).

Ik heb echter ooit eens bij de >[BO]< clan ingevallen bij domination :) en met -=[KGB]=-*SWISS* en [Mi6]*Sneezer* samen voor de gein als :

[WC]*Eend*
[WC]*Lucht*
[WC]*Bril*

gespeeld. (op ffa assault servers en niet als echte clan dus)

Ik vind ffa gewoon het leukste. Lekker schelden als ze (team members) stom doen. (8>

• LoekieLeeuw
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

LoekieLeeuw

Finishing move: Batista Bomb

(overleden)
edit:

|:( ik had al eerder opdeze thread gereageerd...

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.

Pagina: 1 2 Laatste