Rainbow Six = Dark Panthers
darp panther was m''n eigen clan met wel 26 leden
Verwijderd
DM -> MMC
TFC -> MMC, -[21]-, NL, WASTED
CS -> DETSAW
Clan WASTED & DETSAW speel ik nog steeds in.
Verwijderd
Delta Force Land Warroir: |A4H| (waar ik nu al anderhalf jaar zit)
Nog steeds, as you see
Op vrijdag 30 maart 2001 17:31 schreef Reyes het volgende:
...
TFC -> MMC, -[21]-, NL, WASTED
...
ben je ook al naar eerdere Tinylans geweest ??
ow ik ben/was in een TFC clan
{TLM} - -=BoKKiE=-
vroeger op xs bekend als
{TLM} - Lee H. Oswald
don''t ask, the core van onze clan waren 3 maten van me en ik, respectievelijk begon {TLM} -> The Lynch Mob met 4 leden
{TLM} - Lee H. Oswald
{TLM} - Cancerman
{TLM} - Unabomber
{TLM} - Charles Whitman
>:)>:)
ik ga binnenkort mischien met een maat van me een Tribes 2 clan starten, als het meezit met dezelfde groep als {TLM}
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
UT:
SoS - Sons of Satan
XiT - eXiT
MFR - Marine Force Recon
7 - SeVeN
CP - Clan Paradox
¥ - Unity
SMB - Suck my Balls
B-K - Black Knights
VOBS - Voices of the banished souls
5 clans hiervan zijn dood. En op dit moment zit ik in VOBS en CP. Beide zijn het meer funclans voor mij. Ik hoef niet op SMB/¥ niveau meer te spelen
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
=RC=F!µx
Art is not a mirror held up to reality, but a hammer with which to shape it
Verwijderd
TFC -> [TD]Paestero
Zit nu in CS clan Gamerz ''o'' Tweakers:
CS -> [GoT]Dutch Commando
Ik heb vrij vaak met TLM lui gespeeld op xs4all servers (TFC).
[GoT]Dutch Commando
"Shit happens"
dit is geen link
Verwijderd
Q3: geen
Delta Force: geen
de rest: geen
ik speel eigenlijk alleen maar UT...maar das allemaal midden in de nacht eigenlijk, en dan heb ik geen zin om nog es zo''n clanwar te spelen.....
Verwijderd
De elite fun fragers!! (ut tactical ops!)
Stelde nix voor, was maar heeeeeeel ff
ALS als in Aim Like Shit ?Op vrijdag 30 maart 2001 17:48 schreef enigma het volgende:
=ALS=
met nuker en negc enzow ?
With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi
eerst in COW, was van vriend van mij, maar die had er na tijdje geen zin meer in
daarna met ander ex-COW member HA opgericht
En nu TR, gevormd na fusie tussen OGP en HA,
heb wel een aanbieding gehad voor counterstrike clan, maar ik heb nog nooit counterstrike gespeeld
"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel
Verwijderd
Q2: DQF *heeft maar heel kort bestaan*
Q3: nog geen
Q3 BFP: 3D (dutch dragonball defenders)
CS: STC,SAS,DMS(nu alweer anders geworden) nu helemaal niets meer. Ben nog zoekende, maar dat gaat moeilijk met mijn pingprobleem van nu
UT: geen
DF2: BO (blackops)
DF:LW: BO (blackops)
OF: Zal BO worden
D2: PX
+/- 1,5 jaar [DD]
eventjes [AAS]
huidig [-AI-]
En ik ken TLM wel van TinyLan
(vage dudes hoor
System specs - Ik word blij van knipperende lichtjes.
Verwijderd
(Black Spider Clan)
we spelen vooral tactical ops , maar ikzelf speel ook graag een potje cs of firearms

The Cosa Nostra Online
[Cosa]CaptainPervert
Oh ja dit is dus geen clan he, maar een vriendenclub
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Ook meer wat vrienden bij elkaar die wat rotzooien in CS, maar t is zeker wel geinig
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Verwijderd
GB [clandestine]
CS
[AH]RareGuy
[-CsM-]*UndeclinablE*
[Ac!D]Voodoo Glow Skull
=Gm=Voodoo Glow Skull
..HLDM ben ik meegestopt --> brakke pc( p166mmx, voodoo1)..hoge telkosten...
[AH] heb ik heel ff ingezeten..was vriendenclan maar niemand speelde meer (niemand had kabel
[-CsM-] heb ik heeeeel ff ingezeten maar vond ik nie goed genoeg (hoeozo arrogant
[Ac!D] is overleden maar beste members hebben dus =Gm= gestart...waar ik nog stees bij zit....beetje weinig warz alleen
duzzeh....als iemand met een GOEIE clan me tegenkomt in een server...kijk zelf maar hoe ik speel...en wie weet valt d''r wat te regelen..
Verwijderd
yop, me tooOp vrijdag 30 maart 2001 18:00 schreef GibMaster het volgende:
[TiG] (duh ...:))
Nog steeds, as you see
Verwijderd
voodoo glow skullz rulen (de band danOp zaterdag 31 maart 2001 16:01 schreef G3R10 het volgende:
HLDM
GB [clandestine]
CS
[AH]RareGuy
[-CsM-]*UndeclinablE*
[Ac!D]Voodoo Glow Skull
=Gm=Voodoo Glow Skull
..HLDM ben ik meegestopt --> brakke pc( p166mmx, voodoo1)..hoge telkosten...
[AH] heb ik heel ff ingezeten..was vriendenclan maar niemand speelde meer (niemand had kabel)
[-CsM-] heb ik heeeeel ff ingezeten maar vond ik nie goed genoeg (hoeozo arrogant)
[Ac!D] is overleden maar beste members hebben dus =Gm= gestart...waar ik nog stees bij zit....beetje weinig warz alleen
duzzeh....als iemand met een GOEIE clan me tegenkomt in een server...kijk zelf maar hoe ik speel...en wie weet valt d''r wat te regelen..
Verwijderd
nopeOp zaterdag 31 maart 2001 02:21 schreef Steffie het volgende:
[..]
ALS als in Aim Like Shit ?
met nuker en negc enzow ?
ARMY of the LOST SOULS
heel goed team 2 jaar geleden jammer dat we uit elkaar gingen
Verwijderd
welke servers speel je vaak?Op vrijdag 30 maart 2001 18:13 schreef xDeLiriuMx het volgende:
-=PXG=- (Unreal Tournament Instagib)
Sindskort weer alive![]()
kkom je nooit tegen
Rogue Spear DA Dutcharmy
Counterstrike CA Counterarmy
Counterstrike EB Evil Basterds
Counterstrike DRC Divine rightsclan
GTA 2 DA Dutcharmy
P.S. Dutcharmy was een erg leuke clan je had veel contact met elkaar maar door ruzzie en ander gespam en gelame zijn ze na ons vertrek (ons zijn een stel vrienden van mij die ook in die clan zaten) ermee gekapt.
Erg jammer dat de clan weg is.:(
See ya,
Mr.Iceman
Daarna 3jaar in OR3.(Operating Room 3) alleen maar NQuake 1 CTF en QW CTF.
Ook nog even UT gespeeld met OR3(heel in het begin totdat bleek dat de netcode toch wel erg zoog).
Quake 3(tot bleek wat een schijt spel het eigenlijk was en de helft van OR3 overstapte naar Clan E (die engelse clan).
Daarna is de oudste en meest roelende clan ooit langzaam een stille dood gestorven.
God wat roelde we:)
UT: [AMD] (All Mothafuckers Die)
Tribes2: komt nog
5800X3D | 32GB 3466C16 | RTX4080
Zat zelf in R.A.W. (= rogue alliance warriors) & Rapier (= the elite sword of RAW)
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Verwijderd
~{SoD}~ (Shamans of Darkness) (Helaas dood.. veel geleerd van deze gasten , thnx
[RUM] (huidige clan)
[F$F_] (mijn rag-clan, m.a.w. gewoon raggen zonder teamplay)
[!PM!] (gewoon vriendenclannetje)
Verwijderd
[WMD] - Wizards of Mass Destruction (1.5jaar)
[GL] - Godlike (0.5 jaar)
-=[CiD]=- CastaWays in Darkness (0.3jaar)
[T2K] - Trained 2 kill (1 week)
043. Obliterate Annihilate Eradicate (nog steeds een beetje)
NBK
[-DNH-] <- huidige clan ...
It's Nice To Be Important But It's More Important To Be Nice
Verwijderd
Achjah..ik was nou ook niet bepaald een talent ...wat wil je met max 10 fps1 ander persoon maar HLDM? damn ...
[D.I.E]
[D.M.K]
[-TS-] (eventjes)
[BVD]
[SL]
[DFU]
en het huidige:
[-MKT-]
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
Waarom speel jij niet in E dan? Zelfs Ethereal heeft q3 gespeeld..Op zaterdag 31 maart 2001 23:12 schreef deff het volgende:
[SAD](sick and deranged), Dit was in het begin van Quake1 samen met BaSSo en Quester(nu van Gamepoint).
Daarna 3jaar in OR3.(Operating Room 3) alleen maar NQuake 1 CTF en QW CTF.
Ook nog even UT gespeeld met OR3(heel in het begin totdat bleek dat de netcode toch wel erg zoog).
Quake 3(tot bleek wat een schijt spel het eigenlijk was en de helft van OR3 overstapte naar Clan E (die engelse clan).
Daarna is de oudste en meest roelende clan ooit langzaam een stille dood gestorven.
God wat roelde we:)
btw ken je TAC van de QW tijd nog?
Ethereal heeft ook nog TFC gespeeld voor SM, maar niet echt lang volgens mijOp zondag 01 april 2001 17:56 schreef Glorix Jim het volgende:
[..]
Waarom speel jij niet in E dan? Zelfs Ethereal heeft q3 gespeeld..
edit:
volgens mij is zowat heel OR3 onderhand ook vader geworden of niet
Idd, hij is er na een tijdje weer mee gestopt. Ik kreeg mijn eerste conc/gren timertje van Ethereal (het ''geheim'' om de lift op te komen bij 2fort, nog nooit gezien daarvoor, lol)Op zondag 01 april 2001 18:08 schreef -=BoKKiE=- het volgende:
[..]
Ethereal heeft ook nog TFC gespeeld voor SM, maar niet echt lang volgens mij
Killing in progress [KiP]
Total annihilation clan [TaC]
Savageclan [SC]
Dutch dynamite team [DDT]
Circle of Seven [Co7] <-- Nog steeds!! quake.xs4all.nl
Quake II:
Circle of Seven [Co7]
Quake III:
Circle of Seven [Co7]
UT:
Circle of Seven [Co7]
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
Is zeker geinigOp zaterdag 31 maart 2001 15:52 schreef LiquidSilver het volgende:
CS: PER-clan
Ook meer wat vrienden bij elkaar die wat rotzooien in CS, maar t is zeker wel geinig
droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst
Starcraft -> IHG (Imperial Honor Guards)
http://warbringer.tweakers.net
Quake 2 CTF / DM -> ALS (Aim Like Shit)
I want to live forever, so far.. so good.
Verwijderd
In de begin heette ik Ruffneck...later Reyes, meer namen heb ik niet gehad.Op vrijdag 30 maart 2001 18:50 schreef -=BoKKiE=- het volgende:
[..]
hoet heette jij daar dan, want dan ben ik je vast wel eens op de servers tegengekomen
ben je ook al naar eerdere Tinylans geweest ??
Ben niet eerder op Tinylan geweest omdat ik steeds niet kon maar ben er aan het eind van deze maand zeker wel
Wij zijn elkaar idd tegengekomen op diverse servers en toen maakte ik gehakt van je
ach ja kan wel, speel niet veel meer de laatste tijd, als ik speel dan is het meestal sniper, hoewel dat ook niet echt leuk meer is na de introdctie van client side hitscanOp maandag 02 april 2001 12:50 schreef Reyes het volgende:
[..]
In de begin heette ik Ruffneck...later Reyes, meer namen heb ik niet gehad.
Ben niet eerder op Tinylan geweest omdat ik steeds niet kon maar ben er aan het eind van deze maand zeker wel
Wij zijn elkaar idd tegengekomen op diverse servers en toen maakte ik gehakt van je
maar TLM speeld nog vrolijk verder, kan niet wachten op tribes, als het meezit kan ik dat al op TL 4 spelen, ben al bezig om een naam te verzinnen voor de nieuwe Tribes 2 clan
Ken je mij nog Bokkie?Op zaterdag 31 maart 2001 14:54 schreef Cerberus het volgende:
Halflife TFC:
+/- 1,5 jaar [DD]
eventjes [AAS]
huidig [-AI-]
wie was jij dan in DD ???Op maandag 02 april 2001 15:14 schreef Cerberus het volgende:
[..]
Ken je mij nog Bokkie?
de hele TFC clan scene is overhoop gehaald door het stoppen van vele clans.
jammer, maar helaas, jij staat ok op de TL4 lijst of niet??
Kidddieeee
[TKC]Dreadshot. (the killer clan
daarna: [LoC]dread (lords of combat, clan van scimitar, nog steeds te vinden op GoT)
bij CS zit ik nu bij [DSoA] (dutch soldiers of armageddon)
bevalt me wel, mijn naam is tot op heden dan ook [DSoA]MarBLe en ik ben vaak te vinden op de GoT public''s 1 en 2.
* d33n greetz paestero, ik wist niet dat je zo heette op GoT dutch.....
ow god Kiddow aarggh, hoop dat ik nog kan afzeggen >:):POp maandag 02 april 2001 17:16 schreef Cerberus het volgende:
Yep, ik ben ook dit jaar weer van de partij
Kidddieeee
q3 tdm:
In mijn begin tijd zat in Noc (new offence challenge:))
en daarna CnS (conspiracy (r.i.p.
en nu PZZ (paniek zaaiende ziegeuners>:))
q3 ra3:
Zat ik in SoH (salvation of hell)
maar ben met ra3 gestopt.
{D.E.F.}Instagib Clan
7 mensen Aktief, zoeken er nog 3
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Dse
Ci
Hwc
en als laatste RvL.....daar zit ik zowat al een jaar bij
Onder de naam WishMaker
En nog een paar vage clans
Dat ik geen Q3 ben gaan spelen (in E) heeft meerdere redenen,Op zondag 01 april 2001 17:56 schreef Glorix Jim het volgende:
[..]
Waarom speel jij niet in E dan? Zelfs Ethereal heeft q3 gespeeld..
Wij waren nog druk doende OR3 volledig over te hevelen naar Q3 toen die gasten verkaste naar E, sommigen van ons hadden andere dingen te doen(eigen bedrijven, vader/moeder worden, andere games), en me casema connect hielp ook niet echt.
Ook vond ik Q3 nou niet echt een super game.
Last but not least was ik niet goed genoeg voor E.
Sure ken ik TAC nog, hebben we nog wat lollige potjes tegen gespeeld in dat ranzige veld wat hun thuisbasis was(e3nogwattus), verder heb ik ook nog een tijdje met snoopy/xnp/bartman samengewerkt.
en Bok: de vaders/moeders zijn nu in de meerderheid binnen hetgene wat ooit OR3 was:)
Verwijderd
Zucht, jammer dat we geen QW meer spelen.
Die goeie oude tijd
TFC clan - KotR
en nu heb ik mijn eigen TFC clan [Taipan]
Ow nee hebbie bokkie
Ridge
www.tradealliance.nl
Verwijderd
www.dutchbat.com
Hele toffe clan, ben er nu uit..geen tijd meer voor. Men speelt op KALI, dus geen trage servers enzo
TL4 ben ik ook van de partij, desnoods zonder PC, ik ga me gewoon weekend kapotlachen om jullie koppies
Ik verheug me d''r iig al op, nu maar hopen dat ik mijn HDD terug heb voor die tijd anders kan ik echt niet met pc komen
Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.
nu: UT TO/tdm: fos
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Verwijderd
Team Dynamo -> [TD]Anti-Gen
CS:
Where Eagles Dare -> [WED]Anti-Gen / [WED]Silacoid
ahh...sweet memories
Verwijderd
Ziet u allen op een GoT server
[-NOFX-]Voodoo Glow Skull
alle andere spellen sucken toch!
Verwijderd
BBE-Bijzondere bijstands Eenheid, vooral gericht op teamen.
B.B-lollige clan met geinige gasten
WLW-Vriendenclub
Clans joinen is wel lol, ze staan nu alle 3 voor en achter me naam. Ik wil alleen wel eens een keer een war doen.
Beter komt er geen war tussen BBE en B.B want dan moet ik kiezen...
Verwijderd
[Death2u] (Later D2u)
[=MM=]
[LtP]
[PLO]
=HQ=
Nu ook nog een TFC clan: [DARK]
En nu ook nog een Beta5.2 clan: [-TS-]
Verwijderd
alleen MKT gezien...
<patsermode> en R natuurlijk >:)</patsermode>
Verwijderd
[ELITE]
UT:[LW]
bij -[ESA]- speel ik nog steeds btw.
voor de stats van -[ESA]- zie cs.edu.com
Greetz,
-[ESA]-Sgt.I_need_your_luvin''
''t gaat om de fun, niet om in de beste clan te zitten...Op zondag 13 mei 2001 20:47 schreef Neighbour het volgende:
valt me op dat de tweakers niet echt in de top clans van CS zitten..
Jammer dat veel mensen dat schijnen te vergeten
Kwam gisteren iemand met wallhack tegen (op gamepoint).. damn wat was dat lame zeg... was wel leuk toen we met 3 man de hele tijd om hem heen liepen, stelletje stalkers
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
fb = freaking brothers
Unreal Tourney:
(/\/\) = Mnemonic
.Mc. = Mystery Clan
Ik ook in -=PXG=- (UT Instagib)Op vrijdag 30 maart 2001 18:13 schreef xDeLiriuMx het volgende:
-=PXG=- (Unreal Tournament Instagib)
Sindskort weer alive![]()
[PLO]
(TM) 2 on 2 (geen een war mee gespeeld)
[=KoC=]
[FotU] 2 on 2
[-TD-]
[-TS-] beta 5.2 clan
=HQ^= (ben ik momenteel trail)
hallo
Verwijderd
Tribes 2: ADF of GoT (zit nu nog bij de adf maar als''et daar niet gaat zit ik bij GoT).
En misschien dat ik in een cs clan ga.... maar weet niet zeker.
Sin: naam kwijt
RA2: TDW
Starcraft: ook naam kwijt
CS: Fm, en nog 1, waar ik weer de naam van kwijt ben
[DoG] Descendants of God
Beide UT Instagib CTF
Willen zij die bezwaar hebben tegen deze post nu spreken of voor altijd zwijgen. Specs
We are the Garlic Clan
Your technological diSTENCHiness will be added to our own
Refreshers are futile
You WILL be intoxicated
Dat roelde toch wel
R./
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
ik ben nu clanloos maar ik ga et bij AI proberen
Wanneer vind je een clan een topclan dan, ik zit in .NMi. en *RSA*, ik kon bij een aantal van wat jij noemt top clanz, ik denk dat je daar het eerste rijtje can clanbase bij bedoeld, als je de quote leest, zeker nog nooit van de GoT clan gehoord, die zijn ook wel aardig goed. Ik heb ook nog in M@@U en KriminalZ gezeten , speel af en toe wel eens een warretje voor clanz die een goede speler kunnen gebruiken.Op zondag 13 mei 2001 20:47 schreef Neighbour het volgende:
valt me op dat de tweakers niet echt in de top clans van CS zitten..
alleen MKT gezien...
Greetingz,
Verwijderd
Q3 (tdm) maandje ofzo: RkF
Q3 (tdm) jaartje ofzo: NBL --> nM
Q3 (ra3) half jaartje ofzo: KoF
Huidige clanloos, ivm eindexamen