Verwijderd
ik denk wel hast 2 maanden
rc3 moet ook uit zijn heb ik gehoord
dus nog ff rondneusen op het i-net
tja sorry maar ik wil toch ff de site erneer zetten
iedereen wil hem hebben dusuhh..
en niet gaan zeiken van:dit is illegaal ik doe nooit iets illegaals blablabla
[admin break] Gretver
<h1>LINK GEMOLt... doen we dus niet meer HEH</h1>
is wel een vreemde taal
maar..je ziet vast daar wel een link staan die direct naar rc2 verwijst
Verwijderd
2. RC3 is zover ik weet nog niet uitgelekt. Degene die zeggen dat ze hem hebben waren tot nu nog allemaal hoaxen dus....Ik denk dat die pas uitlekt als iemand er weer een preview van gemaakt heeft die door de BFP crew is is aangewezen.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
zo ongeveer alles wat er is.Op zondag 06 mei 2001 22:42 schreef nemesis4 het volgende:
He Freeke, bedankt voor de link, ben em nu aan het downen. Keb RC1 al. Kan iemand mij vertellen wat er in RC2 verbeterd is ten opzichte van RC1?
Ook ik zit al een hele tijd te zoeken naar een recente leak. Nou heeft iemand ''m, probeer ik te downloaden, is het bestand de index.php3 van die pagina
Ook als ik handmatig op de link klik...."wilt u dit bestand downloaden? index.php3"
Hebben andere dit ook, of ligt het nou aan mij...
Verwijderd
tenminste geen topic meer te openen van waar ik die kan downloaden enz
graag gedaan
ik heb hemOp dinsdag 27 februari 2001 19:11 schreef The Dude het volgende:
RC2 is goed bij de webmaster/schrijvers van Gamethrust gebleven. Zover ik weet heeft niemand hem behalve zij.
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
als bfp team er achterkomt heeft got een probleem. zijn al meer boards op aan gesproken.
bfp komt mischien nooit uit
Bezitters van een spel hebben hooguit een licentie... dat betekent niet dat ze met hun software mogen doen wat ze zelf goeddunken.
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
Tuurlijk.Op dinsdag 08 mei 2001 18:20 schreef norvana het volgende:
lama heb hem al? stond op de site van bfp zelf
Hij had het over het Vegeta modelOp dinsdag 08 mei 2001 20:24 schreef DMaarten het volgende:
Tuurlijk.
Nee hoor, ik heb hem al gespeeld bij een neef van mij in Groningen, including Saiyan and Cell saga COOOOOOOOOLLLLLLLLLLOp dinsdag 27 februari 2001 19:11 schreef The Dude het volgende:
RC2 is goed bij de webmaster/schrijvers van Gamethrust gebleven. Zover ik weet heeft niemand hem behalve zij.
CELL Saga zit niet in BFP RC2Op dinsdag 08 mei 2001 20:45 schreef arnoman het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb hem al gespeeld bij een neef van mij in Groningen, including Saiyan and Cell saga COOOOOOOOOLLLLLLLLLL
nee, maar wel een soort cellgames-mapOp dinsdag 08 mei 2001 21:49 schreef SaURoN het volgende:
[..]
CELL Saga zit niet in BFP RC2
Verwijderd
yepOp dinsdag 08 mei 2001 21:58 schreef IceStorm het volgende:
RC = Release Candidate gok ik..
letterlijk gezien heb je
Alpha versies (altijd intern)
Beta versies (soms intern, soms ook een beta release)
Release Candidate 1,2,3
Gold (alleen bij full games)
Final versie
Ik heb em ook en heb ook gelezen dat RC3 gelijk ook echt online wordt uitgebracht... RC3 zou de Final worden ofzo... Las ik Dacht ik op PlanetNamek.com in zo''n interview met de makers...Op dinsdag 08 mei 2001 10:44 schreef HanG-BuiK-ZwijN het volgende:
[..]
ik heb hem![]()
![]()
Verwijderd
Reken er maar niet op. Ze zullen waarschijnlijk wel minder veranderen als dat ze tot dusver hebben gedaan.Op donderdag 10 mei 2001 14:18 schreef HariZ het volgende:
[..]
Ik heb em ook en heb ook gelezen dat RC3 gelijk ook echt online wordt uitgebracht... RC3 zou de Final worden ofzo... Las ik Dacht ik op PlanetNamek.com in zo''n interview met de makers...
damn hij moet even officieel uitkomen.
ik heb Q3 nu legaal en ik wil dit met veel gaan spelen... RC1 was op de LAN leuk.
maar RC2 is veel beter en mooier!
Verwijderd
Zeker weten! Echt MEGA jammer dat de bots niet op dat level werkenOp donderdag 10 mei 2001 19:30 schreef Bloodclot het volgende:
wat is die cellgames map HUGE!!!
Die bedoelde ik!!!Op dinsdag 08 mei 2001 22:53 schreef Bloodclot het volgende:
[..]
nee, maar wel een soort cellgames-map
Verwijderd
Hmm denk dat het wel mee zal vallen. Dat zogenaamde gezeur van Funimation is ook nogal brak. Hoe willen ze iets aanpakken waar niks uit te halen is. De maker verdienen er namelijk niets aan.Op zaterdag 12 mei 2001 12:51 schreef norvana het volgende:
word tijd.... blablabla als ut zo doorgaat komt ie nog lang niet..
Ik zeg dat ie half Juni uitkomt.
die gasten hebben ook al weken niet meer ge-update. beetje vaag.
vorige week zou nog een team member nieuwe video''s releasen. het was eerst ook al gedelayed. maar nu weer zonder te zeggen.
ze laten niks meer van hun horen
Verwijderd
Ga eens zoeken je kan ze op internet gewoon vinden en de linkjes mogen ook niet geplaatst worden wegens twee redenen.Op dinsdag 15 mei 2001 11:26 schreef Casb het volgende:
Ja leuk maar waar kan ik hem nou downen
1. Funimation keurt BFP nog niet goed wegens schending van rechten enzo
2. de BFP team wil het zelf ook niet dus is het illi.
Hier hebbie mijn mail en icq...
Hier heb jij een waarschuwing
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Dat interesseert me echt helemaal geen ene ruk om het maar eens zo te zeggenOp donderdag 17 mei 2001 20:25 schreef suijkerbuijk het volgende:
haahhahaah helaas voor de motjes ik heb hem al
Verwijderd
IceStorm laat veel toe dus het zal wel degelijk niet door de beugel kunnen.Op donderdag 17 mei 2001 19:56 schreef DMaarten het volgende:
Je bent weer lekker bezig Icestorm
Verwijderd
Nieuwe patch voor kweek3 downloade. + rc2 (80 mb ofzo..pffffff)
En vervolgens kom ik erachter dat me vegeta en krillin (krillen, krilling weet ik het) het NIET doen..
Ik kan dus wel tegen bots spelen, zolang ze geen vegeta of krillin zijn..
Best wel jammer
[onzichtbaar voor modjes]
Iemand die models voor mij
[/onzichtbaar voor modjes]
Verwijderd
Trouwens.. NIEUWE patch voor Q3??
Probeer de link er onder krijg je die ANNOYING popup ook nieOp zaterdag 19 mei 2001 14:17 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Jezus.. ik wil ''ff'' een filmpje van die model van Goku van Fileplanet halen:
[afbeelding]
Verwijderd
Heb Kweek 3 speciaal voor BfP geinstalleerd