Verwijderd
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Verwijderd
Ik hoop dat het speelbaar is op een P!! 350 met 64 mb en tnt2u.
ik heb echt een half jaar op deze mod zitten te w8en
die 64MB zou een probleem worden..Op zondag 25 februari 2001 22:44 schreef Alain het volgende:
Ik ben hem nu aan het downen.
Ik hoop dat het speelbaar is op een P!! 350 met 64 mb en tnt2u.
Koop nu 128 MB erbij!! PRIJZEN ZIJN HEEL GOEDKOOP! 100-120 gulden...
ja dat is tieOp zondag 25 februari 2001 20:27 schreef MGSNK het volgende:
dus eeh als ik het goed begrijp heb jij mijn zelfgemaakte bfp.exe in 30 stukken gehakt?
en is ie voor de rest hetzelfde gebleven?
alleen oozaru zuigt als de neten... maar daar zijn ze de laatste tijd mee bezig geweest bij [url="http://www.bidforpower.com...."]www.bidforpower.com....[/url]
sommige maps doen het niet met bots...maarja
binnen kort moet iemand even een server op zetten.....Gohan is mijn favo!
even een power strugle gedaan..
kamehameha tegen final flash.... duurde echt lang.... final flash won uiteindelijk
eeeh kamehameha is sterker als je je helemaal oplaadt tot je nog 600 ki over hebt en dan de KI aan zetten en als final het zelfde doet verliest hij het. alleen de gene die het eerste schiet is zijn ki als eerste op en verlies jeOp maandag 26 februari 2001 11:12 schreef Bloodclot het volgende:
gister even via internet tegen een maat van me gespeeld.
even een power strugle gedaan..
kamehameha tegen final flash.... duurde echt lang.... final flash won uiteindelijk
Verwijderd
Ik denk wel dat ik dat doe, want met een paar bots haalt ''ie nog net 15 fpsOp zondag 25 februari 2001 22:47 schreef Bloodclot het volgende:
[..]
die 64MB zou een probleem worden..
Koop nu 128 MB erbij!! PRIJZEN ZIJN HEEL GOEDKOOP! 100-120 gulden...
Verwijderd
Schieten is helemaal niet moeilijk man.. gewoon goed richten en schieten maar en als je een schot gelost hebt kan je hem nog besturen...Op maandag 26 februari 2001 12:19 schreef Alain het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ik dat doe, want met een paar bots haalt ''ie nog net 15 fps. En met de snelheid van dit spel is het dan heeeel erg moeilijk raak te schieten.
webby en ik hebben wat gespeeld... ook hebben we demo''s opgenomen..... power struggles enzow
Verwijderd
Ik bedoelde dat het moeilijk is iemand die op volle snelheid rondvliegt kapot te knallen met 15 fps.Op maandag 26 februari 2001 12:50 schreef Webby het volgende:
[..]
Schieten is helemaal niet moeilijk man.. gewoon goed richten en schieten maar en als je een schot gelost hebt kan je hem nog besturen...
Verwijderd
Ik en bloodcot in een powerstruggel =)) 3 mb groot
ik wil ook welles zo''n ding van de zijkant bekijken...
Verwijderd
staat er in de handleiding van mijn rc-1 release
PS: Heeft iemand een nieuwere release als rc-1??
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Hij is goed, maar eeh zo''n laaaage fps????Op maandag 26 februari 2001 18:31 schreef Webby het volgende:
check http://gn.gamepoint.net/webby/files/bfp1.MPG
Ik en bloodcot in een powerstruggel =)) 3 mb groot
4 a 5
Verwijderd
VET!!!!!!!!!!!!!!
duurde een kwartiertje of zo voordat ik alles door had maar teon was het spelen geblazen
Heeft iemand eigenlijk ook al de RC 2 zo zo, die verbeterde versie?
Verwijderd
hehehe =) nee z''n lage fps heb ik ook nweer niet blijft bij mij gewoon stabiel 90 fps =)Op maandag 26 februari 2001 22:53 schreef MGSNK het volgende:
[..]
Hij is goed, maar eeh zo''n laaaage fps????
4 a 5
maar het komt door dat ik die demo in frames hebt omgezet ( allemaal .tga files 587 =P )
en toen met in een proggie een mpg van gemaakt =)
[edit : type fout ]
eh hij wil nietOp zondag 25 februari 2001 19:36 schreef 5n1gg3lb1t het volgende:
dit is de url van mijn site waar je hem kan downen!
en adjes dit is niet illegaal want het is gratis!
TRAP weg link
B4K4^NI...
Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!
Verwijderd
Dat wil niet lukken bij mij.Op dinsdag 27 februari 2001 08:30 schreef Webby het volgende:
[..]
+set fs_game Bfp
Dan heb ik nog lekker mzzl dat ik op tijd was zegOp dinsdag 27 februari 2001 11:24 schreef SaURoN het volgende:
Hij moest er af van BFP makers ofzo het was warez
Verwijderd
Verwijderd
http://gn.gamepoint.net/webby/files/bfp2.avi
moet die andere nog omzetten en zow maar gaat moeizaam the proggie waar ik het eerst mee deed doet helemaal nikz meer
Thnx
misschien is dat ook wel zo...
maar tijdens dat experimenteren ging jij gewoon steeds super je best doen.... toen wij even tegen elkaar deden zat ik maar wat te klooien ik was/ben namelijk een newbie en moest dingen uitzoeken hoe het precies werkte...... en die bfp2 movie had webbie helemaal geen ki meer om kracht te zetten...
Verwijderd
Verwijderd
Op dinsdag 27 februari 2001 19:11 schreef The Dude het volgende:
RC2 is goed bij de webmaster/schrijvers van Gamethrust gebleven. Zover ik weet heeft niemand hem behalve zij.
Verwijderd
Verwijderd
Kamehamea kan niet door die special beam canon heen hoorOp dinsdag 27 februari 2001 19:00 schreef Bloodclot het volgende:
goh je denkt echt dat je goed bent....
misschien is dat ook wel zo...
maar tijdens dat experimenteren ging jij gewoon steeds super je best doen.... toen wij even tegen elkaar deden zat ik maar wat te klooien ik was/ben namelijk een newbie en moest dingen uitzoeken hoe het precies werkte...... en die bfp2 movie had webbie helemaal geen ki meer om kracht te zetten...
Verwijderd
heeft iemand anders dit probleem ook? Wat kan er tegen doen?
cheers.
ik heb geen enkele fout gehad..
dus dan moet jij de best fighter zijn.....Op dinsdag 27 februari 2001 20:22 schreef SaURoN het volgende:
[..]
Kamehamea kan niet door die special beam canon heen hoor
wordt de beam ook wegezogen net als de deathball???
Verwijderd
BTW : wis je al dat je de Death Ball af terug schieten.. mjah schieten ook weer niet terug kaatsen =) met blok als ie bijna bij je is en net niet raak druk je op blok en dan kaats ie terug =)
Verwijderd
Kan je jouw setup file van bid for power dan ff mailen naar mij? Want bij mij werkt het niet.
Mijn mail is Rietv403@planet.nl.
Alvast bedankt
Verwijderd
Het geeft 1 of andere vage foutmelding van md3.ozaruu....
klopt het dat de filetjes gaan tot 28, dan een batfiltje en dan een *.FSI ??
Verwijderd
www.bidforpower.com
kijkt
Heb wel een gelekte versie van BFP van iemand van hier
kan je even geen link ofzo posten..
mijn geduld raakt op van het w8en.......
tot dan zou ik die geleakte wel even willen spelen.
ik heb binnen kort ook een lan... dan wil ik hem ook spelen....
zitten er veel bugs in?
ondertussen ontopic:
kan iemand hier een d/l-link posten die deze geleakte mod heeft??
De meeste mensen hebben RC1 van mij gehad, en ik heb heb weer van het IRC gehaald
ik heb 8 maps ofzo en alle poppetjes doen het gewoon goed hoor!
hijs echt cool
ik ben een plek aan het zoeken waar ik hem kan uppen
velen zullen je dankbaar zijn!!
Verwijderd
Ik heb wel een pub voor je waar je het kan uppen. een hele snelle =)))Op zaterdag 24 februari 2001 14:41 schreef 5n1gg3lb1t het volgende:
de versie die ik heb die is dus wel goed he!
ik heb 8 maps ofzo en alle poppetjes doen het gewoon goed hoor!
hijs echt cool
ik ben een plek aan het zoeken waar ik hem kan uppen
Verwijderd
welke versie ik heb.....Alpha 2 ofsowiets. Was best wel een gare maar het gaf een goed idee van wat ze wilden bereiken. En dat is heel veel
en adjes dit is niet illegaal want het is gratis!
[admin break]
Is het spel van jou!, nee denk....
Verwijderd
Ik heb hem nu binnen, maar heb alleen pas Quake 3 gedelete, dus dan moet ik die nu ook weer downloaden, voordat ik kan spelen
Verwijderd
en niet van die pagers zonder ICQ er bij of afzender, want ik ga niet uitzoeken wie het is