[BC3] Counter in Signature

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 237 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Op dinsdag 29 mei 2001 00:37 schreef ACM het volgende:

[..]

Mwoh, ik ben volgens mij een van de weinige die 9 van de 10 posts van joska leest :P
nou ik toch zeker wel 8/10
en die ik lees kloppen eigenlijk wel altijd :)

owja... en dat nielsz hier alleen maar voor de post-score gaat, weten we zo langzamerhand >:)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op dinsdag 29 mei 2001 00:43 schreef woeitje het volgende:

[..]

nou ik toch zeker wel 8/10
en die ik lees kloppen eigenlijk wel altijd :)

owja... en dat nielsz hier alleen maar voor de post-score gaat, weten we zo langzamerhand >:)
/damn moet ik hier mijn 1000e post aan verknallen!? ;)
Maareh, ff een ding duidelijk:
Ik vindt het best grappig om veel posts te hebben. Maar dat betekend niet dat post om het aantal. Ik post hier omdat ik het leuk vindt om te posten en simpele problemen op te lossen/over na te denken. Daarom post ik en nergens anders om! En dat ik in de ogen van andere weinig zinnigs te melden heb, is omdat ik in vergelijking met hun misschien minder kennis heb. Dat is geen reden waarom ik hier niet zou mogen posten.
En ik wou nog wat zeggen maar dat ben ik vergeten omdat ik stiekum toch ook nog wat zinnigs op Tweakers deed:
[topic=188548]

Zo mijn statement voor de volgende paar honderd is weer gezet!
En verder vindt ik iedereen hier even aardig en gezellig enzo :)

:)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op dinsdag 29 mei 2001 00:53 schreef nielsz het volgende:

[..]

/damn moet ik hier mijn 1000e post aan verknallen!? ;)
Maareh, ff een ding duidelijk:
Ik vindt het best grappig om veel posts te hebben. Maar dat betekend niet dat post om het aantal. Ik post hier omdat ik het leuk vindt om te posten en simpele problemen op te lossen/over na te denken. Daarom post ik en nergens anders om! En dat ik in de ogen van andere weinig zinnigs te melden heb, is omdat ik in vergelijking met hun misschien minder kennis heb. Dat is geen reden waarom ik hier niet zou mogen posten.
En ik wou nog wat zeggen maar dat ben ik vergeten omdat ik stiekum toch ook nog wat zinnigs op Tweakers deed:
wat is hier mis, milleniumbug???

Zo mijn statement voor de volgende paar honderd is weer gezet!
En verder vindt ik iedereen hier even aardig en gezellig enzo :)

:)
ik liep ook maar beetje te plagen hoor ;)

owja ik heb er ook wat zinnigs gepost, goed he :)

ps. als je een cronjobje gesponserd moet hebben roep maar

Verwijderd

RolandKetel: Paar dingen over die sig:
je moet er ff stripslashes() overheen gooien :)
je moet hem ff laten tellen, dat username + bericht + 3 niet boven een bepaald aantal tekens uitkomen :)
(anders valt het laatste gedeelte + de [/b] eraf omdat je sig een max. lengte heeft).
Supercool voor de rest :)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op dinsdag 29 mei 2001 01:11 schreef woeitje het volgende:

[..]

ik liep ook maar beetje te plagen hoor ;)

owja ik heb er ook wat zinnigs gepost, goed he :)

ps. als je een cronjobje gesponserd moet hebben roep maar
Ik roep!
Ik laat deze week nog wel ff wat van me horen :)
Alvast bedankt :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op dinsdag 29 mei 2001 23:07 schreef GraasGast het volgende:
deze mag omhoog
Waarom????

Verwijderd

Nou is er eindelijk al iemand uitgekomen???... ik snap er ook de balle van, heb php.net gecheckt op readfile, curl en verder heb ik snoopy bekeken mja snap nu nog de balle van classes en er zal zoals gewoonlijk geen voorbeeld bij |:(

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-08 13:53

chem

Reist de wereld rond

jazeker, meerdere mensen hebben het aan de praat gekregen. cURL moet uitkomst bieden.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.