De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
http://www.louis.nl
Even zoeken naar PROFIEL en je hebt wat jullie zoeken!!!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Kost 19.95 voor 3 meter, het chrome dan. De zwarte is 11.95 voor 2 metertjes...
Verwijderd
alleen kun je de window er toch niet mee vast krijgen want het heeft een U-profiel en geen H
wel mooi voor blowholes
laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs
deze topic, bijna onderaan
Ik denk dat ik het zelf ook zo ga doen
Op wat heb je dan gezocht, vindt het niet direct terugOp maandag 28 mei 2001 09:43 schreef Razorfist het volgende:
Dit hebben ze bij louis.nl:
[afbeelding]
Kost 19.95 voor 3 meter, het chrome dan. De zwarte is 11.95 voor 2 metertjes...
http://www.louis.nl/zoeken/zoeken.cfm?cfid=28773&cftoken=36773041&Zoekwaarde=profiel
of zoek op profiel (zoals hier boven ook al eens gezegt is)
maar kan je deze dingen ook om hoekjes buigen, of iedergeval rond, voor om je blowhole,
lijkt me namelijk niet buigbaar
ik ben nu aan het bellen......Op maandag 28 mei 2001 15:28 schreef the12be het volgende:
kijk hier
http://www.louis.nl/zoeken/zoeken.cfm?cfid=28773&cftoken=36773041&Zoekwaarde=profiel
of zoek op profiel (zoals hier boven ook al eens gezegt is)
maar kan je deze dingen ook om hoekjes buigen, of iedergeval rond, voor om je blowhole,
lijkt me namelijk niet buigbaar
edit...
jupz dat spul is super buigzaam... dus net zoals het andere... het kost 19.95 + 9.95 porto en admin kosten omdat je niet boven de 50 piek zit ik hebhet net besteld is binnen 6 dagen bij mijn huisje gearriveerd
Audi A8 W12 6.0
of bedoel je nu die rubber gevallen?
chromen spulOp maandag 28 mei 2001 15:57 schreef the12be het volgende:
dat chroome spul is dus zeer buigbaar?
of bedoel je nu die rubber gevallen?
Audi A8 W12 6.0
<edit> K*T spaties voor en achter smilies </edit>
dat domme wijf daar zal wel denken waarom zon rush op die chrome molding..Op maandag 28 mei 2001 16:23 schreef the12be het volgende:
heb net de blauwe chromenbestelt
.
<edit> K*T spaties voor en achter smilies </edit>
Audi A8 W12 6.0
lolOp maandag 28 mei 2001 16:28 schreef Siberian_2 het volgende:
Hmmz, zo te horen moet ik eens gaan praten met die lui van Louis over een provisie regeling...
ik heb al besteld
Audi A8 W12 6.0
Verwijderd
en ik ook:Op maandag 28 mei 2001 16:29 schreef delyver het volgende:
[..]
lol
ik heb al besteld
Per e-mail bestellen
Bestellen per e-mail is ook een mogelijkheid. Je bestelt net zo snel als bij een telefonische bestelling, omdat e-mails direct verwerkt worden.
Heb dus gemailt
wel lol, in 1 keer binnen een bepaalde tijd heel veel info & bestellingen van chrome strips
Ik moet eigenlijk een rooie chroom hebben maar die kleur rood die ze daar hebben past niet goed bij de kast, kan je chroom ook spuiten/verven???
Verf zal well nie hechten denk ik, maar ja kan het toch vragen, kheb nog nooit met chroom gewerkt.
gegroet
was dat?
Heb ik nog nooit van gehoord
Had ik nog nooit van gehoord
Audi A8 W12 6.0
Verwijderd
ik heb het voor mijn 1:10 rc auto, die verf is buigzaam.
I see dead pixels...
hebben ze niet... maar waar hebbie dat voor nodig???Op maandag 28 mei 2001 23:22 schreef jotheman het volgende:
ik wil ook die strips, in oranjeachtig, en das wel koel dat ze da daar hebbe, maar ik hep ut eigelijk strips me 2 gleuven nodig (1ne kant plexi, andere ijzer kast) hebben ze die ook of kijk ik daar overheen?
check dit maar eens
Audi A8 W12 6.0
Zie je wel dat mijn plaatje nog ergens goed voor isOp dinsdag 29 mei 2001 00:09 schreef delyver het volgende:
[..]
hebben ze niet... maar waar hebbie dat voor nodig???
check dit maar eens
Credits maak ik me niet druk om... ik heb er geen patent op aangevraagd ofzo!Op dinsdag 29 mei 2001 10:18 schreef delyver het volgende:
jajaaa.... zeker... daarom heb ik het gekocht, en ja je krijgt je credits wel hoor
edit...
joepie 1800 posts
Ik vind het gewoon leuk dat iemand mijn idee echt nuttig vindt!
was ook maar een geintjeOp dinsdag 29 mei 2001 10:50 schreef Razorfist het volgende:
[..]
Credits maak ik me niet druk om... ik heb er geen patent op aangevraagd ofzo!
Ik vind het gewoon leuk dat iemand mijn idee echt nuttig vindt!
Audi A8 W12 6.0
vraag het over een week (hopelijk minder nog eens, dan kan ik het je vertellenIemand een idee hoe breed die chrome strips van Louis zijn? De lengte (3 meter) staat er wel bij maar over de breedte kan ik niets vinden...
ik denk 1 cm ofzo
Audi A8 W12 6.0
SssgoedOp dinsdag 29 mei 2001 16:30 schreef the12be het volgende:
[..]
vraag het over een week (hopelijk minder nog eens, dan kan ik het je vertellen![]()