De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
je hebt zeker geen aquarium?
een waterpomp is nou niet echt de stilste oplossing, ik zou van dat isolatie materiaal tegen me kast plakken, dit helpt een hoop.
een waterpomp is nou niet echt de stilste oplossing, ik zou van dat isolatie materiaal tegen me kast plakken, dit helpt een hoop.
Ik weet niet hoe groot jouw kast is maar ik heb de HQ08 van Aopen, en dit is mijn waterkoeling setup, kastje zit nu netjes dicht en niemand die er wat van ziet 
[Chello heeft weer eens een probleem, zucht]
[Chello heeft weer eens een probleem, zucht]
Als ik een goeie signature zou weten, zou ik die hier neerzetten.
Sorry maar ik hoor mijn pompje toch echt niet hoorOp donderdag 24 mei 2001 14:14 schreef tva_goku het volgende:
je hebt zeker geen aquarium?
Als ik een goeie signature zou weten, zou ik die hier neerzetten.
Verwijderd
oh wat voor pompje heb je dan?Op donderdag 24 mei 2001 14:58 schreef BYM het volgende:
[..]
Sorry maar ik hoor mijn pompje toch echt niet hoor
Verwijderd
Waarom 4 fan''s?
Ik heb zelf de Antec SX830 met twee intake fan''s aan de achterkant en een Spire MA324-15 en mijn TB1200 AXIA loopt ook op 1400,de temp wordt stressed zo''n 58 graden op een Asus A7V133.
Ik heb zelf de Antec SX830 met twee intake fan''s aan de achterkant en een Spire MA324-15 en mijn TB1200 AXIA loopt ook op 1400,de temp wordt stressed zo''n 58 graden op een Asus A7V133.
"Like almost everyone who uses e-mail, I receive a ton of spam every day. Much of it offers to help me get out of debt or get rich quick. It would be funny if it weren't so irritating." - Bill Gates
Ja daar heeft ie wat aan hoorOp zaterdag 20 april 2002 01:34 schreef nova het volgende:
www.koolance.com
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()