Toon posts:

[Oscar the Grouch] Sluiten vermeende onzin

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
[topic=169911]

Je sluit 'm met de mededeling dat het onzin zou zijn.

Waarop heb je dat gebaseerd? Het probleem was wel degelijk serieus. The_Killing_Guide en Konijn hebben er ook last van (gehad), dus het is geen uniek geval.
Het is dat het nu bijna niet meer de moeite is om er herrie over te schoppen, omdat m'n schijf al is overleden, maar het feit blijft dat het absoluut geen onwaarheden bevatte.

• _Menno_
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:30
Misschien bedoelde hij dat het langzaam een onzin topic werd. Je HD was al dood :'( . Een oplossing wist niemand ervoor en echt nuttige reply's zaten er niet tussen.

Verwijderd

Dat denk ik ook, de reacties waren niet erg serieus. Het is ook een vrij apart probleem.

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:15

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Het onderwerp is echt geen onzin dat ben ik volledig met je eens.
Helaas werd je topic gebruikt (misbruikt??) door mensen door onzin te posten en daardoor hun posts-count wat op te krikken.

Dit heeft ervoor gezorgd dat het topic op slot ging.
Helaas.

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Op zondag 15 juli 2001 20:01 schreef Oscar the Grouch het volgende:
Helaas werd je topic gebruikt (misbruikt??) door mensen door onzin te posten en daardoor hun posts-count wat op te krikken.
Dan trash je die posts toch gewoon? Helpt het ze niet meer voor een hogere postcount en wordt de topicstarter er niet de dupe van...

• Oscar the Grouch

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Trashen wordt ook zeker wel gedaan.
Alleen niet in alle gevallen, zeker niet als er zoveel replys getrashed dienen te worden.

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Trashen doe je niet... niet zomaar iig; voor je het weet lopen er weer mensen te blaten over meningsuiting en dergelijke...
imo is het dan beter om een nieuw draadje te starten.

Verwijderd

Topicstarter
Nieuwe draad lijkt me onzinnig, aangezien het al 'opgelost' is.

Maar nu snap ik wat je bedoelde met 'onzin'. Ik dacht dat jij dacht dat het probleem onzin was, niet de reacties.

Problem solved wat mij betreft.

• Oscar the Grouch

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Ok, goedzo.
Sorry voor de onduidelijkheid :)

Pagina: 1