[BC3] dremel of kloon??

Pagina: 1
Acties:

• the12be
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-08 10:38
Ik heb gister m''n proxxon :'( (was ook al 3 jaar oud) gemold toen ik halverwege m''n mod projectje was.
K*TZOOI.

ik moet dus een nieuwe hebben.

nu had ik bij de kijkshop (heb nog voor 80 piek aan freebees namelijk) gekeken en daar hebben ze de dremel voor 180 piek, en een kloon (ferm) voor 150 piek.

kan ik beter die dremel halen (goeie kwaliteit maar je betaalt veel voor naam)
of die kloon. bij die kloon zitten namelijk wel veel leuke spulletjes.

maar is die kloon nog wel een beetje kwaliteit of valt ie na een dag uit elkaar?

heeft iemand hier ervaring met Ferm spul?
Afbeeldingslocatie: http://145.7.225.34/online/images/catalog/KS38482m.gif

Afbeeldingslocatie: http://145.7.225.34/online/images/catalog/KS38564g.gif

Verwijderd

pakt gewoon diene kloon mee , alleen de RPM zal licht verschillen .

• koekum
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 01-12-2022

koekum

Case....., net als m'n broer!

Ik zag net in het nieuwe krantje van de kijkshop een Toledo voor 49.95 piekjes staan.
Het merk zegt me nix maar de prijs is nou niet echt hoog.
(wel minder accesoires dan de Ferm)

Ah, hij staat hier ook online

Een cliche is ooit origineel begonnen

Verwijderd

ik heb een dremel met digitale toerental regelaar =/- 300 piek ofzo maar dan heb je wat :Y)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik zou voor de kloon gaan. Als je 1 van de 2 bijv. uit je handen laat flikkeren zijn toch kapot, kloon of geen kloon.

De echte dremel is alleen ietsjes kracthiger en minder zenuwachtig als een kloon. Een kloon trilt op hoge toeren meer als je hem vast hebt dan dat een echte dremel dat doet.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-04 17:57

Blamm

Niet meer Smart

Ik zou voor de kloon gaan. Daar zit een flexibele as bij (zoals op het plaatje) en dat is echt heel fijn, zeker als je precies wilt werken...

• bazs2000
  • Laatst online: 31-07 08:16

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Gelukkig kostie niet FL280,-

Krankzinnige muziek vind je hier.

Verwijderd

als je het beste wil , dremel !)

• BC3 Victim
Neem de echte dremel ik had een keer z''n toledo ding in verglijking met de dremel veel maar dan ook veel minder kracht en ja wat betreft de extra''s daar zit ook een groot verschil in bij de Toledo B.v. zaten 50 van die dunne scheifjes en bij de Dremel maar 5 maar die 5 doen het gemiddelt gezien wel net zo goed als 20 van die anderen.

edit:
ow ja en de Toledo en de ferm worden die niet door dezelfde mensen gemaakt? met de boormaschienes is dit namelijk wel zo
/edit

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BYM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-01 14:50

BYM

In memoriam : De Gulden

Jammer dat je zo over de proxxon denkt, ik heb hem zelf voor mijn case-modje/waterkoeling inbouw gebeuren aangeschaft en mij bevalt ie prima...

Als ik een goeie signature zou weten, zou ik die hier neerzetten.

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

Ik heb een kinzo. Was 69 gulden bij de gamma. Werkt perfect, en ik kan er gewoon dremel-tooltjes instoppen. Vooral de hard-ijzer frezen van dremel zijn erg fijn.

Ik vind hem perfect....

Geen inspiratie

• the12be
  • Laatst online: 23-08 10:38
ik heb echt geen hekel aan proxxon.
k heb 3 jaar met zo''n ding gewerkt en was wel relaxed.

maar k heb nu gewoon een nieuwe nodig en bij kijkshop hebben ze geen andere dan deze.

ik zal vrijdag wel eens kijken of dat ferm geval er een beetje robuust uitziet dan neem k die, anders toch maar voor de dremel.

• Clithopias
  • Laatst online: 06-12-2024
ik heb ook een kloon (merk weet ik niet) en die doet het wel goed maar is nogal slap en als je hem flink belast (voor dat ding dan) dan word ie echt heet

Verwijderd

hmm... misschien optie voor degene die wel al een boormachine hebben,

ik heb een flexibele boorschacht gekocht, (zon slangding), werkt perfect, past vanalles in...

en een goede boormachine is nog eens toerentalregelbaar..

kosten = fl.40,-

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:06

Nicap

Tsssk....

Ik heb die Ferm een tijdje geleden gekocht en hij bevalt me prima. Ook die flexibele kabel die erbij zit werkt goed. En met de rpm''s zit het ook wel goed hoor, hij draait snel zat. Ik dacht alleen dat ie iets goedkoper was dan 150,-, maar zal wel een aanbieding geweest zijn ofzo.

• BC3 Victim
ga voor de kloon, zit meer bij dus

Pagina: 1