De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
...UTFS btw
...en RTFF as well
annyway, dat kan dus niet, hoewel bovenstaande user dat wel beweerde
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
[topic=179555]
[topic=73083]
[topic=147056]
[topic=120112]
[topic=63911]
Het kan niet!!!!!|:(
Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
Dacht je trouwens dat er anders geen topic over geweest was met de search?
Euhm, waarom vraag je dit eigenlijk:
[profile]Studierichting: Bedrijfskundige Informatica [/profile]
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Verwijderd
Je boort hem wel erg vaak de grond in zeg, nu weten we het wel!Op woensdag 16 mei 2001 12:57 schreef psygho het volgende:
Vraag user VIPTWEAK ff die weet het wel, aleen doet die wel zielig en moet je hem in de kont kruipen om eventuele info te krijgen van hem....
En nee het is onmogelijk!
Verwijderd
Slot 1 celerons ook niet hoor. Alleen de eerste Pentium 2''s konden het geloof ik.Op woensdag 16 mei 2001 13:14 schreef Roman het volgende:
Met die slot1 celerons is het wel mogelijk (met een soldeerbout en twee draaidjes), maar een katmai volgens mij helaas niet.
Woehahahaha !!! :+:+superlol:+:+Op woensdag 16 mei 2001 12:57 schreef psygho het volgende:
Vraag user VIPTWEAK ff die weet het wel, aleen doet die wel zielig en moet je hem in de kont kruipen om eventuele info te krijgen van hem....
Dat was wat toen he ???
(ik lees hem soms nog wel eens die topic, die verdient echt de gouden tweak eikel....)
mijn katmai gaat anders 150mhz hogerOp dinsdag 15 mei 2001 23:03 schreef Bene het volgende:
Nee. Locked (en katmai klokt toch al voor geen meter)
...UTFS btw
edit:
...en RTFF as well
moederbord ken geen fbs meer dan 133
url?Op woensdag 16 mei 2001 14:29 schreef osama het volgende:
(ik lees hem soms nog wel eens die topic, die verdient echt de gouden tweak eikel....)
ah, toch nog gevonden. hij was niet door viptweak zelf geopend, daarom kon ik ''m eerst niet vinden
owjah, voor als anderen ''t nog willen lezen: gathering.tweakers.net/showtopic.php/120112
echt L:+L die viptweak
Verwijderd
maar hoe???Op woensdag 16 mei 2001 13:14 schreef Roman het volgende:
Met die slot1 celerons is het wel mogelijk (met een soldeerbout en twee draaidjes), maar een katmai volgens mij helaas niet.
heb ook nog zo''n slot 1 celly liggen (volgens mij zelfs nog zonder cache
ennuh, viptweak heeft ondertussen een andere nick volgens mij, jullie moeten hem ookniet zo pesten! :D:D:D
klopt, nu is het ook wel leuk geweest, maar iedere keer als ik pentium en unlocj hoor denk ik weer viptweak, overigens heeft die geen andere nick, hij post nog wel gewoon, lullige is dat ik nu ook dat betreffende CUSL2-c waarmee dat unlocken moest kunnen heb, en een p3 850, dus eingelijk wel weer een beetje moet denken...Op woensdag 16 mei 2001 17:06 schreef marble het volgende:
en de pentium 2''s kan je alleen de multiplier van terugclocken (tenminste bij mijn p2-350.
ennuh, viptweak heeft ondertussen een andere nick volgens mij, jullie moeten hem ookniet zo pesten! :D:D:D
had toen ook nog een topic geopend met VIPTWEAK MASTER TWEAKER OF oplichter, helaas kreeg ik daarvoor wel een waarschuwing. dus ik moet ook wel ff oppasen wat ik nu zeg... zal ff kijken of ik hem nog kan vinden..
ja dus...
[topic=121034]
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Die WAREN niet eens gelocked... Gold voor de 233 en 266 geloof ik...Op woensdag 16 mei 2001 14:23 schreef IRBaboon het volgende:
[..]
Slot 1 celerons ook niet hoor. Alleen de eerste Pentium 2''s konden het geloof ik.
Verwijderd
mensen
het kan wel
met zo''n Goldfingerdeviceje =]
maar yah
geraak daar maar eens aan in Belgie
Verwijderd
Ja maar die GFD is alleen voor AMD Athlon en dus niet voor P3Op woensdag 16 mei 2001 18:48 schreef bahamut het volgende:
OK
mensen
het kan wel
maar yah
Klopt, nogmaals:Op woensdag 16 mei 2001 18:53 schreef Markus het volgende:
[..]
Ja maar die GFD is alleen voor AMD Athlon en dus niet voor P3
P3 PROCS ZIJN NIET TE UNLOCKEN...
OK, en nu wakker wordenOp woensdag 16 mei 2001 18:48 schreef bahamut het volgende:
OK
mensen
het kan wel
maar yah
ik citeer
"Voor eens en voor altijd: een eenmaal gelockte Intel-processor kan niet meer ge-unlocked worden. Laat je niet foppen door mensen die zeggen dat ze het wel kunnen, het is simpelweg fysiek onmogelijk. Er bestaan Intel-processors zonder multiplier lock, maar dat zijn oude modellen (de Pentium II 333 was de laatste die ook zonder lock te krijgen was) of speciale testexemplaren. "
SLOTJE !
[topic=99898]
[topic=158129]
[topic=128392]
Concrete Loop Watercooling
Verwijderd
maar kun je die OUDE celly''s nou nog unlocken of hoe zit dat????Op woensdag 16 mei 2001 16:47 schreef debiel-in-inrichting het volgende:
[..]
maar hoe???
heb ook nog zo''n slot 1 celly liggen (volgens mij zelfs nog zonder cache)
en zo jahhh, hoe??
en zo nee, slotjeee