Waarom die buisconstructie? Omdat een rechtstreekse verbinding natuurlijk veel lawaai doorlaat, het geluid kan zoals je dat zegt naar buiten "zien" en dat is niet de bedoeling.Op zaterdag 26 mei 2001 18:27 schreef --TranSie-- het volgende:
Waarom met een buis naar beneden gewerkt ?! was het niet handiger gewoon een gat te maken vanboven in die beton ? Dan had je nog iets meer ruimte ook
Dubbelglas voorstel vind ik persoonlijk echt wel machtigen dan met hout afwerken en je tuinhuispc is klaar
ja slimbo lees dan, hij gaat zijn comp niet onderdompelen! hij gaat er een muur omheenbouwen met een duurtjeOp dinsdag 15 mei 2001 18:13 schreef gjkamstra het volgende:
zwaar stoer?
zwaar idioot zal gij bedoelen!
Hoe wil je in godsnaam je beton goed op je cd-drive enz zetten?
daar moeten in ieder geval gaten zitten, en dus heb je nog steeds last van geluid (idem fans)
ja slimbo lees dan, hij gaat zijn comp niet onderdompelen! hij gaat er een muur omheenbouwen met een deurtjeOp dinsdag 15 mei 2001 18:13 schreef gjkamstra het volgende:
zwaar stoer?
zwaar idioot zal gij bedoelen!
Hoe wil je in godsnaam je beton goed op je cd-drive enz zetten?
daar moeten in ieder geval gaten zitten, en dus heb je nog steeds last van geluid (idem fans)
Coole mod.
Maar wel lullig als je ouders net bestluiten te verhuizen.
Maar wel lullig als je ouders net bestluiten te verhuizen.
Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Erg nice!
Lijkt me kewl om dat hier ook eens te doen
Want die koeler maakt erg veel lawaai vooral als ik snachts wil slapen
Succes verder ermee en vertel ff als je weer kewle foto''s hebt
ThanksOp zondag 27 mei 2001 02:02 schreef BigB het volgende:
Erg nice!
pag. 3Op donderdag 17 mei 2001 11:40 schreef lange het volgende:
[..]
moet je ff de post''s op pag. 3 lezen...
[..]
Ik zit nogstweeds op pag. 1 hoor.
(prefs=1700)
Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
zal me een herrie maken....als ie op je tenen valt.
Enne, heb je een tempmeter in je bios, ik zou m maar in de gaten houden.
En een airintake bovenop de kast maken, zodat koele lucht naar beneden stroom, over de kast heen
Enne, heb je een tempmeter in je bios, ik zou m maar in de gaten houden.
En een airintake bovenop de kast maken, zodat koele lucht naar beneden stroom, over de kast heen
Stilste manier:
Ophangen in de kast met touwtjes ofzo, vervolgens de hele boel vacuum trekken, waterkoeling gebruiken (ouders zien het niet want het zit in de kast) O ja, eerst helemaal dichtmetselen
PS ik heb niet de hele thread doorgelezen
Ophangen in de kast met touwtjes ofzo, vervolgens de hele boel vacuum trekken, waterkoeling gebruiken (ouders zien het niet want het zit in de kast) O ja, eerst helemaal dichtmetselen
PS ik heb niet de hele thread doorgelezen
Een koe is en blijft een merkwaardig beest!
moet je weL ZOrGen Dat JE gOeD KOeLPaSTa geBruIKt, BOveNDIen mOeT jE alles KoeLEN, omdAT oNdeRS HET KlEISte WEErStanD JE vEEl tE waRM WorD, tROUWEnS rot dAT Die WinaMP pluGIn Je caplock ECHT aanzet, I.P.V. alLeeN Te Knipperen.
Geen probleem, btw als ik uit huis ga ben ik de eerste en dan takelen we em wel uit het raam ofzo maar hij GAAT MEEOp zondag 27 mei 2001 11:21 schreef pier het volgende:
Coole mod.
Maar wel lullig als je ouders net bestluiten te verhuizen.![]()
Als ik een eigen huis heb dan maak ik een speciale kamer met de pc''s wasmachines, drogers alles en dan een cdrom op firewire etc zodat alles helemaal stil is
M$ Word heeft zo zijn voordelen... Heb je wat beton op je shift toets gelekt[b]Op zondag 27 mei 2001 11:56 Moet je wel zorgen dat jr goed koelpasta gebruikt, bovendien moet je alles koelen, omdat onders het kleiste weerstand je veel te warm word, trouwens rot dat die winamp plugin je caplock echt aanzet, i.p.v. Alleen te knipperen.
Nu een wandje tss beton en pc maken in glas, beetje water tussen gieten en visjes in laten zwemmen ..
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ja, of een safe gebruiken om je computer in te bouwen.
Handig als je niemand wil vertrouwen op een lan...
Handig als je niemand wil vertrouwen op een lan...
Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele
Kleine update, ben nog lang niet klaar hoor
De voeding voor de fan moet nog ingebouwd worden en dan een regelaar in het beton maken 

''T wás warm weer héOp zondag 27 mei 2001 15:32 schreef Emperor het volgende:
coole broek trouwens;)
mzzl met je casemod!
Misschien leuk idé voor aan het deurtje >> twee electro-magneetjes die de boel dichthouden ?! En een knoppie om deurtje terug open te doen..
in ieder geval al knappe kist
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
D8 ik zelf ook aan maar hoeveel watt trekt dat dan ? en hoeveel trekkracht heb je dan ?Op zondag 27 mei 2001 15:47 schreef --TranSie-- het volgende:
Misschien leuk idé voor aan het deurtje >> twee electro-magneetjes die de boel dichthouden ?! En een knoppie om deurtje terug open te doen..
welke kast heb je in je blok beton en waar heb je hem gekocht?
Een lelijke, that''s for sure.Op zondag 27 mei 2001 16:06 schreef marteltor het volgende:
wast voor een kast heb je in je beton en waar heb je die gekocht?
Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD
Is een NoRRoD maxitower ennehh offie lelijk is boeit mij niet, als ie het maar goed doetOp zondag 27 mei 2001 16:06 schreef marteltor het volgende:
wast voor een kast heb je in je beton en waar heb je die gekocht?
Dunnow wat zo''n electro-magneetje trekt, maar zal je vast wel ergens op internet kunnen krijgen denkik ?!
Laat je ons iets weten of je het gevonden hebt ?! (kan je bv een rood en groen lichje buiten plaatsen en zien of de magneet aanstaat of nie)
Laat je ons iets weten of je het gevonden hebt ?! (kan je bv een rood en groen lichje buiten plaatsen en zien of de magneet aanstaat of nie)
Vet stoer gek 
mja, wat is de volgende stap??
mja, wat is de volgende stap??
Electromagneetjes komen later nog wel eens, het elimineren van ruis heeft op dit moment mijn hoogste prioriteit en alle tips zijn dan ook welkom, ook andere tips betreffende de betonmodOp zondag 27 mei 2001 16:32 schreef --TranSie-- het volgende:
Dunnow wat zo''n electro-magneetje trekt, maar zal je vast wel ergens op internet kunnen krijgen denkik ?!
Verwijderd
Kan aan mij liggen... maaruh... ik heb altijd geleerd dat je magneetjes uit de buurt moet houden van computers, en electromagneetjes dus ook...
Toch? enzo? ivm floppies... (die dingen gebruikt niemand, ik weet het... heb zelf m''n floppy drive vorige week geinstalleerd terwijl ik m''n computer nu zo''n 5 maanden heb
)... misschien is dit niet goed maarja wie ben ik
Verwijderd
Tja wat heb je eraan ??????
Et ziet er niet uit
kan niet echt een goeie airflow zijn
en et ziet er niet uit...
oei had ik al gezegt ...
maar zo even iets anders
was dit de final release ????
Et ziet er niet uit
oei had ik al gezegt ...
maar zo even iets anders
Die magneetjes halen totaal NIETS uit hoor. Er zit ook nog een kast om de HD en andere gevoelige troep heen hoor en zoveel kracht heeft zo''n dingetje nou ook weer niet.
Nee, hij zit toch in het betonOp zondag 27 mei 2001 16:19 schreef FerryHeibrink het volgende:
[..]
Is een NoRRoD maxitower ennehh offie lelijk is boeit mij niet, als ie het maar goed doet
Een koe is en blijft een merkwaardig beest!
Nouja, als je een rubberenbandje ertussen steekt en dan zo strak mogelijk het deurtje dichzuigt (dmv die magneetjes) geeft het volgens mij positieve gevolgen voor je geluidsdichte kast (bunkerOp zondag 27 mei 2001 17:24 schreef FerryHeibrink het volgende:
[..]
Electromagneetjes komen later nog wel eens, het elimineren van ruis heeft op dit moment mijn hoogste prioriteit en alle tips zijn dan ook welkom, ook andere tips betreffende de betonmod
Maar inderdaad zouden floppy etc er wel eens last van kunnen krijgen
Verwijderd
nee, jij bent lame om zo''n reactie te posten!Op zondag 27 mei 2001 18:47 schreef sub-zero het volgende:
dit is wel heel erg lame zeg
Tis een mooi kast aan ''t worden, dat is wel te zien. En effect heeft ''t ook, én je hebt een mooie stevige bijzettafel
Alleen de airflow in de kast lijkt me een beetje aan de matige kant, mja, als je dat groter maakt, meer herrie en laat dat nou net niet de bedoeling zijn.
Ik zou zelf de luchtkoker gewoon horizontaal plaatsen, of iig korter maken. Hij;s wel errug lang, en of die ventilator die omhoogslijgende lucht naar beneden kan blazen
1. Hoe ie eruitziet boeit mij niet want IK vind em wel mooiOp zondag 27 mei 2001 18:31 schreef magical het volgende:
Tja wat heb je eraan ??????
Et ziet er niet uit
oei had ik al gezegt ...
maar zo even iets anders
2. Airflow is beter dan gewoon de kast in de open lucht.
3. Nee, dit is niet de final release, hij wordt steeds verder aangepast, uitgebreid en getest etc.
Ik moet zeggen dat dit een kunstwerkje is.;)
Dit is echt gaaf man.
Trouwens iedereen die zegt dat dit gaar is etc. zijn GEK!
Jullie zijn gewoon jaloers dat iemand met zo''n idee komt en jullie niet.
Hij is gewoon iets aan het verzinnen wat misschien wel super in kan worden en wat jullie doen is het alleen maar afkraken.
Beetje Lame van julie afkrakers hoor.
Dit is btw geen flame.
Echt prachtwerk hoor!
grt HENNEP
Dit is echt gaaf man.
Trouwens iedereen die zegt dat dit gaar is etc. zijn GEK!
Jullie zijn gewoon jaloers dat iemand met zo''n idee komt en jullie niet.
Hij is gewoon iets aan het verzinnen wat misschien wel super in kan worden en wat jullie doen is het alleen maar afkraken.
Beetje Lame van julie afkrakers hoor.
Dit is btw geen flame.
Echt prachtwerk hoor!
grt HENNEP
Eey, kun je trouwens geen ducting-systeem maken?
van karton een tunnel maken van je fan naar je CPU/HD/GPU. Dat helpt volgens mij ook al weer met koelen
En zoals ik al eerder zei: supergaaf! vooral met die binnenbekleding (isolatie) Ik wil echt wel de foto''s zien als ie helemaal afgewerkt is.
van karton een tunnel maken van je fan naar je CPU/HD/GPU. Dat helpt volgens mij ook al weer met koelen
En zoals ik al eerder zei: supergaaf! vooral met die binnenbekleding (isolatie) Ik wil echt wel de foto''s zien als ie helemaal afgewerkt is.
Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!
leuk bouwwerkje
valt me trouwens op hoeveel tweakers verstand hebben van beton en aanverwante zaken
check die datum van het topic dan... LOL!Op woensdag 06 maart 2002 01:14 schreef _firestorm_ het volgende:
leuk bouwwerkjevalt me trouwens op hoeveel tweakers verstand hebben van beton en aanverwante zaken
ach...in een volgend leven lach je er om!
heh 
toch wel jammer dat die plaatjes het na een jaartje niet meer doen
toch wel jammer dat die plaatjes het na een jaartje niet meer doen
oud, koe.. dus slot
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Dit topic is gesloten.
![]()