gedemineraliseerd water lijkt me het beste. Is puur (99.9%) water. Geen algen of kalk.
Wat gooien ze in een autoradiator? Dat zal wel het beste zijn.
Anoniem: 18654
Dacht ik ook altijd. Is dus niet zo, het voordeel van koelvloeistof is vooral het hogere kookpunt.Op zaterdag 12 mei 2001 01:45 schreef gve het volgende:
gedemineraliseerd water lijkt me het beste. Is puur (99.9%) water. Geen algen of kalk.
One of the animals has left its cage today.
gedemineraliseerd water (zie mijn post boven) kost 1.2 kont (1,80 de liter ofzo)en echt waar mike...(8> ....je kan het gewoon bij de drogist kopen!Op zaterdag 12 mei 2001 02:26 schreef TP70 aka Georgio het volgende:
Gedestileerd water!
-kost geen kont (1,50 de liter ofzo)
-bevat geen mineralen
Je moet alleen nog wat toevoegen tegen bacterie/alg vorming (schepje zout? Water Wetter?)
One of the animals has left its cage today.
Demi-water, is dat niet erg duur ?Op zaterdag 12 mei 2001 00:43 schreef mrknowitall het volgende:
Ik ga voor demi-water en een scheutje koelvloeistof.
Anoniem: 23657
Wat dacht je van een radiator?? Past als je een beetje kast hebt, alles in de kast. Heb je alleen nog een bakje waarin je pomp staat. Radiator koelen met 2. 8cm fans op 7 Volt.Op zaterdag 12 mei 2001 00:55 schreef lemac4444 het volgende:
hmmm je moet oppassen voor aanslag in je koelblok haalde de mijne vandaag uitelkaar en daar zat al kalk in maar ja ik heb nu nog een 10L bak met water dus dat wordt 20 piek water kopen en wachten tot het verdampt nee....goede koelvloeistof wat niks aantast en wat vloeibaar blijft.
Dan een soort kou element in het water hangen en hoppa minder water nodig en de pc is weer mobiel.
yeppe 1333 op 1620 maar hoge voltage moetOp zaterdag 12 mei 2001 01:14 schreef gve het volgende:
Heb je zeker een snelle thunderbird op hoog voltage. = heel veel warmteontwikkeling.
Grotere radiator? Water langszamer laten stromen? Meer/grotere fans erop?
Anoniem: 116369
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq