Men are from Mars, women are meteors crashing into Mars.
Discogs
Geen inspiratie
Verwijderd
Op vrijdag 11 mei 2001 19:20 schreef r0ck3t het volgende:
kannik er niet een paar van je kopen
tja lezen is moeilijkEn idd ze zullen niet allemaal in mijn case verdwijnen dus meel maar.
Wimmel@ikdacht.nl
LOL
Weet niet wattie kostte, maar op 12 volt (eigenlijk is de Delta 24) issie stil, maar fohnt superOp vrijdag 11 mei 2001 19:15 schreef starkje het volgende:
een vriend van me heeft zo''n zware delta.. eentje van 140mm zo ongeveer.. ENORME airflow en GEEN geluid.. zal wel duur geweest zijn, ooit
Discogs
Verwijderd
hij is met dit weer erg goed bruikbaar als mens-koeling trouwens
<disjfa> honden zijn dom en die moet je gewoon opeten met kerst en een kat nemen als huisdier :)
moe je gaan werken op een plek waar veeeeel pc''s staanOp vrijdag 11 mei 2001 20:47 schreef HlpDsK het volgende:
Grrr, waarom heb ik dat nou nooit?
typo
Audi A8 W12 6.0
Verwijderd
http://www.papst.de/papst-express/index.html
Dus vraag rustig 150 piek voor die Delta!
De fans zijn allemaal redelijk stil, geen pabst, maar toch. Ze zijn wel allemaal in orde, geen herrie op de lagers oid.
Discogs
Verwijderd
ik scrolde iets te snel over de tekstOp vrijdag 11 mei 2001 19:23 schreef Ruben_Pruim het volgende:
[..]
[..]
tja lezen is moeilijk![]()
LOL
Discogs
leuk ding, stil en lekkere flow.
Tevens een 92mm van 60 cfm ofzo...
Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)
Discogs
Verwijderd
Dat doe ik al. Maar tochOp vrijdag 11 mei 2001 20:51 schreef delyver het volgende:
[..]
moe je gaan werken op een plek waar veeeeel pc''s staan
edit:
typo
Verwijderd
UNI''s zijn daar idd heel handig voor, ze kopen om de paar jaar allemaal nieuwe bakkenOp vrijdag 11 mei 2001 23:43 schreef Wimmel24 het volgende:
Je kunt beter werken op een plek waar veel pc''s worden geruimd
Ook handig: naar de HCC gaan, op een gegeven moment zijn er van die graai momenten, kan je ook extreem veel voedingen + koelers gratis mee-nemen, zij moeten er toch vanaf!
Verwijderd
wel kwel waarom heb ik dat nooit.
Verwijderd
Mij overkomt zoiets dus werkelijk nooit he.
Maareuh als je geen ruimte
ik heb nu ook wat fans en wil ze in mijn kast zetten maar moet alleen nog van die roostertjes! waar kan ik die komen en hoe duur zijn die?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
de heten fingerguards of fangrills, kosten een paar guldens (4-5), en zijn te kijk bij de locale electronicaboer...Op zaterdag 12 mei 2001 09:43 schreef theteek het volgende:
ik heb een vraagje: ik zie op een foto een paar roostertjes liggen voor vetilators!
ik heb nu ook wat fans en wil ze in mijn kast zetten maar moet alleen nog van die roostertjes! waar kan ik die komen en hoe duur zijn die?
laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs
....
Maareuh als je geen ruimteofzo hebt voor die fans... Danneuh tja, weet ik nog wel een plaatsje hoor
Ik ben op zoek naar DIKKE casebadges en kleine blauwe ledjes (hint,hint)kannik er niet een paar van je kopen
Discogs
ik heb casebadges en ik wil die fingergaurds wel!Op zaterdag 12 mei 2001 10:17 schreef Wimmel24 het volgende:
[..]
[..]
Ik ben op zoek naar DIKKE casebadges en kleine blauwe ledjes (hint,hint)
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
En mijn haar zit altijd strak in modelOp zaterdag 12 mei 2001 14:14 schreef Fatboy_of_Nirvana het volgende:
ik denk niet dat je computer beter of sneller wordt van al die fans...maar je kunt er nog altijd een hoovercraft van bouwen...>:)
Discogs
Member of QU|CCC Sub team Lilacgrazer&K03(K)
Verwijderd
hij moest een keer komen......LOLOLOL ROFL...Op zaterdag 12 mei 2001 19:57 schreef Koekie007 het volgende:
Ze hebben alle pcs met een koetje geruimt