WTF is dit op mijn scherm? artefacten??

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Xtinction
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-05 23:15

Xtinction

el cheapo gamer

Topicstarter
Mensen kinderen, confetti wereld in 3dmark 2001, ik durf daar geen eens een pic van te laten zien, maar het zit zo:

3d mark 2001, werkt perfect, 1920 3dmarks of zo, ik ben niet tevreden en wil mijn videokaart weer eens een hengst geven, ik laadt powerstrip en doe de bench nog een keer...krijg ik me daar toch een confetti wereld voorgeschoteld.... mijn god...

daarna nog een keertje, powerstrip ingesteld op de standaard waarden van de videokaart, maar weer hetzelfde...

het lijkt dus niet eens aan het oveerklokken te liggen , maar eerder aan powerstrip of zo, iemand enig idee wat ik nu weer heb?

keb een geforce 2 MX 400 core op 200 mem op 166 (standaard dus)

hier zie je die vaagheid in actie, vage puntjes op mijn desktop ZELFS nadat ik powerstrip heb uitgeschakeld

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/olsthoorn/artifact.jpg

Verwijderd

misschien ben je al te laat geweest maar ik heb dit ook gehad. ff mem snelheid wat naar beneden en een reboot, klaar is kees. Nu stabiel op 245/205

Verwijderd

het lijkt me dat je videokaart niet helemaal fris is...ik heb bijna 2500 score in 3dmark 2001 met m'n celly@950 en m'n GF2 MX

• Arzie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07:35
Als je Powerstrip afsluit blijven de daar ingestelde kloksnelheden wel gewoon actief. Een harde reset wil dan wel helpen..

• Xtinction

Xtinction

el cheapo gamer

Topicstarter
Oh ja nee tis niet dat ik em heb opgeblazen, hij doet alles na een reboot weer gewoon normaal, maar het vage is dus dat als ik Pstrip opstart, dat ik dit al krijg, boeit niks op welke kloksnelheden Pstrip op dat moment staat.

waar kan je nog meer een beetje mee overklokken behalve met Pstrip?

• connected
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-02 22:07

connected

tja daarnet deed ie nog :P

lijkt op kapot geheugen

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Op woensdag 04 juli 2001 18:21 schreef Xtinction het volgende:
waar kan je nog meer een beetje mee overklokken behalve met Pstrip?
nVmax

Kijk ergens op www.guru3d.com of www.m3dzone.com

Of gewoon met nVidia Coolbits (zit ergens in een tab van de beeldscherm geavanceerde eigenschappen)

• Xtinction

Xtinction

el cheapo gamer

Topicstarter
Dudes mijn 3dmark score ligt maar 4 procent lager dan het gemiddelde... als geheugen stuk zou zijn, zou je toch andere percentages verw88, ik iig wel...

majaaaa ik ga ff die andere zooi proberen, kijken of ik hetzelfde krijg

Verwijderd

Geheugen is niet stuk. Ik heb het ook als ik met Powerstrip te veel overklok. Gewoon proberen wat voor jou de optimale setting is zonder artifacts.

• superjoost
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-05 22:41
iedereen zit naar je sig te kijken.. .je zegt net dat je een MX hebt toch ?

• Xtinction

Xtinction

el cheapo gamer

Topicstarter
Jep MIJN EIGEN systeem is slechts deze :

P3 700@784
160 MB ram
Geforce 2 Mx-400 van een of ander vaag d-merk :)

Maar ik kwam er dus achter, hij gaat gewoon niet verder han 175 mhz, bahahahah niks overklokken dus :) rot nep baggerding, gelijk doorverkopen aan een onwetende thuisgebruiker >:)

Maar misschien is ie al een tikkie overclocked omdat mijn agp bus snelheid hoger is dan normaal? wie weet :)
Pagina: 1