LOL. Hoe kom je erop?!Op vrijdag 04 mei 2001 19:35 schreef Future het volgende:
[..]
Loopt nu op 1,2 GHamster :-)
Verwijderd
nee BierkoelingOp vrijdag 04 mei 2001 19:23 schreef Mr.PolarBear het volgende:
Ik mis alleen die Bleu Orb op de Hamster.
*hik zegt de hamster*
Ik heb al jaren een muis bij me compu
Blaat
All posts: +3526 Grappig!
Zeer kewle kast! .. ehm.. Kooi.. ehm kastkooi¿... Kooikast¿
Zeer kewle kast! .. ehm.. Kooi.. ehm kastkooi¿... Kooikast¿
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
haha goed idee 
als ik ooit weer een hamster neem dan doe ik hem ook in een kast
als ik ooit weer een hamster neem dan doe ik hem ook in een kast
-
kewl

nog een idee voor oude kast:
kattebak voor de kat
nog een idee voor oude kast:
kattebak voor de kat
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Hey, relaxed gast!
Ziet er chill uit!
Ik kom hem binnenkort wel een keer in het echt bewonderen!
Byteripper.
Ziet er chill uit!
Ik kom hem binnenkort wel een keer in het echt bewonderen!
Byteripper.
Verwijderd
Corally 12/3 motortje:Op vrijdag 04 mei 2001 19:35 schreef Future het volgende:
[..]
Loopt nu op 1,2 GHamster
33600 rpm >:)>:)>:)
Vissenkom er van maken
. Echt wel cool. Ik heb zelf 2 ruschische dwerghamsters.. En ik heb nog een mooie grote oude kast staan...
Ik heb dus dual hamster...
Ik heb dus dual hamster...
Verwijderd
Euhz... dat heet screensaver.Op vrijdag 04 mei 2001 20:28 schreef fox666mulder het volgende:
bij een pc winkel bij ons hebben ze vissen in de monitor zwemmen.
Ziet er ook best strak uit
Verwijderd
PHAT ! =))
Ziet er kewl uit man ! =))
hmz...
mam ? =) moet onze cavia niet eens een nieuw hok hebben ? =)
Ziet er kewl uit man ! =))
hmz...
mam ? =) moet onze cavia niet eens een nieuw hok hebben ? =)
oooooooohhh
wat een leuke russische dwerghamster
heb er zelf ook 1
sweetie heet ie
altijd leuk zo''n beestje
en een gave kooi ook nog
wat een leuke russische dwerghamster
heb er zelf ook 1
sweetie heet ie
altijd leuk zo''n beestje
en een gave kooi ook nog
mijn rat zat op mijn schouder mee tekijken maar zo''n kooitje is toch wel te klein voor het beestje..
misschien is een omgebouwde serverkast iets voor mijn rat
misschien is een omgebouwde serverkast iets voor mijn rat
Heeft de hamster ook een relatie met de muis? (PS/2 of USB, maakt niet uit)
laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs
Die vissen kunnen tenminste niet doodgaan als je ze vergeet te voeren!Op vrijdag 04 mei 2001 22:34 schreef awraeven het volgende:
[..]
Euhz... dat heet screensaver.
Blaat
Ik heb dezelfde lelijke kast hier om m''n server zitten
Verwijderd
Ghehe ff je sign veranderen.
Maar hoe doe je dat als je ze moet verschonen?
Schroef je dan heel die kast open?
PS. als je een big tower had genomen kon je er verdiepingen in maken
PS. als je een big tower had genomen kon je er verdiepingen in maken
Ik zou er nog wat casefans bijzetten. Heeft ie het niet zo warm in de zomer.
* FreeRider vraagt zich af hoe hard die hamster loopt..
Coole MOD man !
* FreeRider vraagt zich af hoe hard die hamster loopt..
Coole MOD man !
Concrete Loop Watercooling
Verwijderd
Hehe vet man. Nu nog wat 120mm fans erin en je hebt een vliegende hamster
, of toch maar stikstof koelen?
Ik heb in de kelder nog ergens een 8 triple liggen dacht ik, 44.000 rpm+ ofzo.Op vrijdag 04 mei 2001 21:52 schreef daNpy het volgende:
[..]
Corally 12/3 motortje:
33600 rpm >:)>:)>:)
* Orbit heeft medelijde met dat hamstertje, een 8 triple bijhouden is niet evident.
LoL hamster drive :P:P
btw stuur ff een mailtje met foto''s naar virtualhideout
.
btw stuur ff een mailtje met foto''s naar virtualhideout
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Dat is idd een beetje onhandig. Je moet de kast dan openschroeven, alles eruit halen. Kast dicht en dan zaagsel erin dondenderen van bovenaf.Op zaterdag 05 mei 2001 01:20 schreef schumache het volgende:
Ghehe ff je sign veranderen.
Deze heb ik dus van menno voor m''n verjaardag gehad, ben er echt heeeel blij mee...
De hamster heet nu trouwens Chip.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Okee, dit is echt gaaf!! Vooral ook als je bedenkt dat Chip (de hamster
) voor de playboy gaat poseren... NAAKT!!! Jongens, dit is echt een godse gloeizool, vette shit! Ik denk dat ik een aquarium ga maken in een monitor. Of een mierenkolonie in een scanner! Offehh....
Je zou je mod naar http://www.virtualhideout.net/cool_case/index.shtml moeten sturen 
Daar staat net een PC ingebouwd in een hondehok...
( oops , ''k val blijkbaar in herhaling )
dit brengt me op ''n goed idee... mijn kamer word giga-tower, Rob @ 1,5Ghz inside! 
ik vinnem erg origineel, en lig in ''n deuk om de replies! iemand die me uit kan deuken?
Coole mod!
ik vinnem erg origineel, en lig in ''n deuk om de replies! iemand die me uit kan deuken?
Coole mod!
ik was lekker eerderOp zaterdag 05 mei 2001 20:20 schreef Henry_X het volgende:
Je zou je mod naar virtualhideout.net/cool_case moeten sturen
Hehe
Krijg nou wat! Er staat een link naar deze thread op Hard[OCP]!
Verwijderd
sharkyOnline, ff zwaar offtopicOp vrijdag 04 mei 2001 19:21 schreef sharkyOnline het volgende:
geinig
ik heb nog ergens een plaatje van iemand die een hamsterkooi van een monitor heeft gemaakt.
btw: dit is veel leuker als de pc het ook nog doet en de hamster voor de energie zorgt
Ik ken dat draaiende hoofd ergens van
Is al heel lang geleden, maar ik weet niet van welk spel. Volgens mij een autospel, maar welke |:(
Ik kom er echt niet op!
nu je het zegt ik herken het ook. het is van het spel stuntsOp maandag 07 mei 2001 21:00 schreef Vo0 het volgende:
[..]
sharkyOnline, ff zwaar offtopic
Is al heel lang geleden, maar ik weet niet van welk spel. Volgens mij een autospel, maar welke |:(
Ik kom er echt niet op!
Verwijderd
jjjjjaaaaaaaa!!!!!!! die ken ikOp maandag 07 mei 2001 21:00 schreef Vo0 het volgende:
[..]
sharkyOnline, ff zwaar offtopic
Ik kom er echt niet op!
autospel...
stunts??? iets met stunten met je bak....
edit:
ReseTTim was sneller...
ReseTTim was sneller...
vét. Ik heb hier ook 2 hamsters en nog een oude HIGHtower. Die ga ik dus ook modden
. Ow ja, een van me hamsters is ooit ontsnapt en die vond ik terug (1 verdieping lager) in een oude 286kast. Daar zat ie te bijten in de kabels
(Maakt verder niet uit, de 286 deed het toch al niet meer).
véét
véét
HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.
Ik zie de topics al komen:
- Hoe unlock ik mijn hamster?
- Hoe ver kan ik mijn hamster overclocken?
- 300Watt voeding voldoende voor hamster?
- Geforce werkt niet met hamster
- Post hier je hamster-bench results
- Core hamster afgebrokkeld door Orb?
- Wat is de beste koeler voor een hamster?
- Hamster loopt vast!
- Hamster reboot spontaan
- Hamster BSOD''d op stro maar niet op hooi?
- Hamster heeft minderwaardigheidscomplex na zien muisbal
- Cordless hamster vreet batterijen
Kloterige is natuurlijk wel dat je al je progs moet hercompileren teneinde ze te optimaliseren voor de 1ne pipeline die je hamster heeft...
- Hamster loopt vast!
Kloterige is natuurlijk wel dat je al je progs moet hercompileren teneinde ze te optimaliseren voor de 1ne pipeline die je hamster heeft...
Verwijderd
Zullen we dan nog wel merken vanavondHehe Krijg nou wat! Er staat een link naar deze thread op Hard[OCP]!
edit
Waar zitten de batterijen bij zo''n ding- Cordless hamster vreet batterijen
Op dinsdag 08 mei 2001 19:45 schreef mennol het volgende:
Waar staat hij op HardOCP dan? Ik kan hem nergens meer vinden. Jammer
We are not the only website to practice rodent abuse. It is going on overseas too. You had better watch out, the Rat Lady will report you to PETA!
Zeg, nu je het toch over overclocken van hamsters hebt... Met wat voor potlood kun je een AXIA hamster unlocken?Op dinsdag 08 mei 2001 08:14 schreef hezik het volgende:
Ik zie de topics al komen:
- Hamster loopt vast!
Neem een mes en snij hem eens openOp dinsdag 08 mei 2001 19:53 schreef Tu-Tone het volgende:
[..]
Zeg, nu je het toch over overclocken van hamsters hebt... Met wat voor potlood kun je een AXIA hamster unlocken?
Verwijderd
echt RUIG gedaan... is een keer wat anders!!
limp bizkit gaat ook een hamster kopen, is zo saai alleen op mijn kamer...
[ARWARD]
Gefeliciteerd u heeft de tweede officiele
Limp Bizkit Ruig Award gewonnen!!

[/ARWARD]
[ARWARD]

[/ARWARD]
Huh, dat staartje hoort er niet te zitten, zal wel een productiefoutje zijn, kun je er gewoon afknippen.. het is immers een ''cordless hanster''.
Of je hebt een oud type te pakken, die hadden nog een antenne..
Of je hebt een oud type te pakken, die hadden nog een antenne..
in dat gaatje achterin stop je ze. 1 voor 1, achter mekaar, en daarna leg je netjes het staartje ervoorOp dinsdag 08 mei 2001 11:06 schreef Wimo het volgende:
[..]
Zullen we dan nog wel merken vanavond
edit
[..]
Waar zitten de batterijen bij zo''n ding
hmzz... misschien leuk idee om dr een casebadge op te plakken? en dan zelf maken! iets van:
Verwijderd
LOL :D:D:D:D:D:DOp woensdag 09 mei 2001 14:29 schreef Tu-Tone het volgende:
hmzz... misschien leuk idee om dr een casebadge op te plakken? en dan zelf maken! iets van:
[afbeelding]
Verwijderd
Op dinsdag 08 mei 2001 08:14 schreef hezik het volgende:
Leuk gedaan Tu-ToneOp woensdag 09 mei 2001 14:29 schreef Tu-Tone het volgende:
[afbeelding]
Dit topic staat vandaag in DeCursor e-zine
Hamster Inside [rt]
Wat dacht je van een hamster inside in plaats van Intel Inside? Het beestje kreeg als nieuwe habitat een oude computerkast, omgetoverd tot zijn nestje. De maker voegt er eerder cynisch aan toe dat de koeling van de computer het nog doet. Straks bevriest het beestje nog in deze hitte. En tegen je makkers kan je opscheppen dat je PC 1GHamzter aankan.
@ [topic=173493]
"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
Verwijderd
Arward?Op dinsdag 08 mei 2001 22:39 schreef limp_bizkit het volgende:
echt RUIG gedaan... is een keer wat anders!!
[ARWARD]
[afbeelding]
[/ARWARD]
Arward ja ! ...Op zondag 13 mei 2001 23:20 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Arward?
Freelance tweaker
DIT is pas wat ik noem orgineel! hoe kom je dr op! 
mooi gemaakt!
mooi gemaakt!
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
Stoer...
Bij z''n volgende verhuizing ga je naar een high tower, krijgt ie beetje het landhuis gevoel...
.... Ik weet het ook niet
Mijn rat is ook aan iets anders toe dus ging die maar eens opzoek naar een nieuw huis 
Hij is van plan over 2 jaar er in te gaan wonen
(dan is de kast afgeschreven vermoed ik
)

Hij is van plan over 2 jaar er in te gaan wonen
Vind vooral die foto waar hij op de voeding zit errug cool.. je ziet hem denken ''ik heb schijt aan jou, ga die kabels ech wel doorknagen!''
Deze bedoel je:Op vrijdag 04 mei 2001 19:29 schreef masterwill het volgende:
[..]
waar kun je die casebadge halen

<edit>oops</edit>
Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.
btw, heb je al overwogen er een ''dual-hamster'' config van te maken?
Of neem 1 mannetjeshamster en 4 vrouwtjes hamsters, heb je een ''quad-pumped'' bus
Of neem 1 mannetjeshamster en 4 vrouwtjes hamsters, heb je een ''quad-pumped'' bus
Wat voor een voeding zit er in:?
Black Sabbath - End of the Beginning
Elizabeth is lief :)
Firefox Browser
KINKpuntnl
Voornamelijk verse groenten en hamsterbrokjes natuurlukOp maandag 14 mei 2001 05:51 schreef Raaaaaap het volgende:
Wat voor een voeding zit er in:?
Cool gedaan mennol!
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Echt stoere mod!
kan nog wel wat meer originele ideeen bedenken
wat dacht je van een schilpad-powered HDDtje of een sidderaal in je voeding.. en natuurlijk een paling in je waterkoeling
kan nog wel wat meer originele ideeen bedenken
Localhost is where the heart is
Thanks Marc H Deze is echt leuk gemaakt en natuurlijk gaat ook deze op de kast
Mooiste Mod die ik ken, dit vinnik echt tof, zeker omdat het een cadeau is. Te gek hoor!
Maakt reviews bij IOTDomotica.nl . Podcast bij Kophi: ook op YT.
Hahaha, cool man! 
Ik heb ook nog een full-tower staan!
Ik heb ook nog een full-tower staan!
Whatever.
Ik heb zelf een duitse herder die wel wat aan de grote kant is. Zou die in een serverkast passen, of kan ik maar beter een onderwaterhok in onze vijver bouwen (3 * 5 m), dan kan hij tenminste opscheppen tegen Chip dat hij watergekoeld is. Hij heet trouwens Ben, dus er moet zeker ook een mobieltje en een laptop in zijn AquaSubHok, kan hij lekker online op www.martingaus.com en voor mij Ben bonus airmiles verdienen
Moet er dan ook een dak op van peltiers ipv dakpannen? Dacht hier iets gelezen te hebben dat waterkoeling pas echt zin had met peltiers.
Chip gaat verbouwen!!! tenminste, dat is de bedoeling... Ik heb deze case (incl. chip) gekregen van een stel vrienden (ik vind ze echt zooo aardig
), maar ik vind het wel een beetje klein voor het beesie. Dus zijn er nu plannen om deze kast aan de linker kant van m''n buro te zet (raampjes zitten rechts) en een tweede rechts van het buro. Ertussen moet een plastic buis komen waar onze vriend Chip zich dan door naar z''n andere kamer kan begeven. Heb alleen nog een kast nodig, en die gaan jullie natuurlijk even voor mij regelen
. Alles mag, als het maar in de buurt van Amersfoort is en het geen desktop is, want dat past niet. (Groeten van chip trouwens
)
Verwijderd
Rat ook vermoed ikOp maandag 14 mei 2001 03:28 schreef -AuTnoR- het volgende:
Mijn rat is ook aan iets anders toe dus ging die maar eens opzoek naar een nieuw huis
Hij is van plan over 2 jaar er in te gaan wonen(dan is de kast afgeschreven vermoed ik
)
/me heeft hier nu ook een rat
HEy, ik kan dat plaatje van die hamster shit niet zien, de browser hier netscape and Explorer laden alleen dat plaatje niet!
Dus kan iemand hem efe mailen ofzo, m.janssen@chello.nl
Bedankt!
Dus kan iemand hem efe mailen ofzo, m.janssen@chello.nl
Bedankt!
AMD 7800X3D - Lian Li HydroShift - Asus TUF X670E - Corsair Vengance 2x16GB 6000Mhz- Gigabyte RTX4070 Super 12GB - Kingston 1TB M2 - Crucial MX100 512GB - Lexar 2TB M2 - Lian Li O11D Evo RGB - Corair RM750Watt - LG 38
AAAhhh, ik zie ze al! Moest effe en paar keer refreshen!
Die hamster kijkt wel lief naar boven.
Maar grappig idee om hem daarin te stoppen!
Ciao.
Die hamster kijkt wel lief naar boven.
Maar grappig idee om hem daarin te stoppen!
Ciao.
AMD 7800X3D - Lian Li HydroShift - Asus TUF X670E - Corsair Vengance 2x16GB 6000Mhz- Gigabyte RTX4070 Super 12GB - Kingston 1TB M2 - Crucial MX100 512GB - Lexar 2TB M2 - Lian Li O11D Evo RGB - Corair RM750Watt - LG 38
Verwijderd
Wij hebben ongeveer 30 ratten, dus als iemand 19" racks heeft hou ik me aanbevolen.Op maandag 14 mei 2001 03:28 schreef -AuTnoR- het volgende:
Hij is van plan over 2 jaar er in te gaan wonen(dan is de kast afgeschreven vermoed ik
)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
[please]Zou je hem willen aanpassen met rat inside[/please]Op maandag 14 mei 2001 04:32 schreef Marc H het volgende:
[..]
Deze bedoel je:
[afbeelding]
<edit>oops</edit>
Ook leuk voor de voordeur
Toch nog een serieuze reactie, dat molentje kan echt niet, dat staat bekend als een hamstermoordenaar.Hamster in zijn molentje:
[afbeelding]
Vroeg of laat steekt het beestje zijn kop tussen het ''vaste'' en het ''draaiende'' spijltje, en door zijn gewicht komt -ie dan klem te zitten. Nek gebroken, einde hamster.
Ik zou er ook geen dual hamster van maken, je hebt dan namelijk twee opties:
hardware conflict tussen beide hamsters. Resulteert in het overlijden van minstens een hamster.
Geen hardwareconflict, maar juist bijzondere compatibiliteit tussen beide hamsters. Resulteert in een vervijfvoudiging van het aantal hamsters.
Haha dat zal wel meevallen, heb al meerdere hamsters gehad en nog geen een heeft zelfmoord gepleegd. Waarschijnlijk zijn die hamsters gewoon een beetje depressief, omdat ze altijd in zo''n saaie kooi zittenToch nog een serieuze reactie, dat molentje kan echt niet, dat staat bekend als een hamstermoordenaar.
Vroeg of laat steekt het beestje zijn kop tussen het ''vaste'' en het ''draaiende'' spijltje, en door zijn gewicht komt -ie dan klem te zitten. Nek gebroken, einde hamster.
Hamsters hebben beweging nodig, dus ik was niet van plan om dat ding eruit te halen.
Verwijderd
wat is ze core voltge? idle temp? stressed temp?
enne hoe reageert ie op een 120mm blowhole in de voorkant? daar maar je m zo koud mee
enne hoe reageert ie op een 120mm blowhole in de voorkant? daar maar je m zo koud mee
Hmm, had deze thread een tijdje niet gezien,Op dinsdag 15 mei 2001 23:42 schreef CybErvee het volgende:
[..]
[please]Zou je hem willen aanpassen met rat inside[/please]
Ook leuk voor de voordeur
maar ik duik straks wel even achter photoshop
Resultaat van even photoshoppen:

Have fun!
Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.
Goed man! Ik vind dit dus echt de ultieme casemod! En zo''n hamster voelt zich natuurlijk ook errug stoer in zo''n grote case... Zit je hamster nu ook op internet?
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Ik zag een paar foto''s van die casemod vandaag in het technieklokaal hangen
Je zit zeker ook op de Berg?? Volgens Van der Woude (techniekleraar) hadden 2 mensen uit de 5e ''m gemaakt...
Ow ja ik vind ''m zwaar rulen!!
Ow ja ik vind ''m zwaar rulen!!
Nu je computer kast heel goed verstoppen en je hamster naar je monitor zetten paar kabelsje eraan verbinden, kijken hoeveel je voor de gek kan houden
Hehe... en de foto;s van die actie natuurlijk!
moet wel zorgen dat ie dan in dat loopdingetje zit, lijkt et echter..
Ik heb zelf ook een tijd een hamster gehad, die iedere week wel een keer ontsnapte... zelfde loopdingie, stak z''n kop er altijd tussen maar nooit iets mee gebeurt, tot ie ergens oppleurde vanaf de bovenkant van de kooi, waarschijnlijk eetbakje en toen nek gebroken... en nu ligt ie ergens in de tuin.
moet wel zorgen dat ie dan in dat loopdingetje zit, lijkt et echter..
Ik heb zelf ook een tijd een hamster gehad, die iedere week wel een keer ontsnapte... zelfde loopdingie, stak z''n kop er altijd tussen maar nooit iets mee gebeurt, tot ie ergens oppleurde vanaf de bovenkant van de kooi, waarschijnlijk eetbakje en toen nek gebroken... en nu ligt ie ergens in de tuin.
Klopt, ik kevin en joost zitten ook op de berg. We hebben de foto''s opverzoek van Rita ook daar opgehangen. De kast is ook van school afkomstig. Alle onderdelen zijn gratis verkregen (behalve de hamsterOp donderdag 17 mei 2001 17:18 schreef Fr3aKER het volgende:
Ik zag een paar foto''s van die casemod vandaag in het technieklokaal hangenJe zit zeker ook op de Berg?? Volgens Van der Woude (techniekleraar) hadden 2 mensen uit de 5e ''m gemaakt...
Joost hier weer, ik heb een tijdje geleden een oproepje geplaatst hier voor een tweede case voor onze vriend Chip (de hamster) omdat ik het toch wel zielig vind hoor... Ik hoop dat er mensen zijn in de buurt van Amersfoort die zo nobel zijn deze bijstands-hamster een beter onderkomen te verschaffen. We (Mennol, Kevin en ik) zijn dan van plan de tweede case met een doorzichtige buis vast te maken aan de kast die er nu is (die dan promoveerd tot server ofzo???). Een overtollige muis is ook welkom als gezelschap
Verwijderd
tja een stel dinamos aan zijn loop rat maken en laat hem maar lopenOp vrijdag 04 mei 2001 19:21 schreef sharkyOnline het volgende:
geinig
ik heb nog ergens een plaatje van iemand die een hamsterkooi van een monitor heeft gemaakt.
btw: dit is veel leuker als de pc het ook nog doet en de hamster voor de energie zorgt