Toon posts:

[BC3] Hamster CaseMod pictures

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 288 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• DutchPlayer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-11-2025
HEy, ik kan dat plaatje van die hamster shit niet zien, de browser hier netscape and Explorer laden alleen dat plaatje niet!

Dus kan iemand hem efe mailen ofzo, m.janssen@chello.nl

Bedankt!

AMD 7800X3D - Lian Li HydroShift - Asus TUF X670E - Corsair Vengance 2x16GB 6000Mhz- Gigabyte RTX4070 Super 12GB - Kingston 1TB M2 - Crucial MX100 512GB - Lexar 2TB M2 - Lian Li O11D Evo RGB - Corair RM750Watt - LG 38

• DutchPlayer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-11-2025
AAAhhh, ik zie ze al! Moest effe en paar keer refreshen!

Die hamster kijkt wel lief naar boven.

Maar grappig idee om hem daarin te stoppen!

Ciao.

AMD 7800X3D - Lian Li HydroShift - Asus TUF X670E - Corsair Vengance 2x16GB 6000Mhz- Gigabyte RTX4070 Super 12GB - Kingston 1TB M2 - Crucial MX100 512GB - Lexar 2TB M2 - Lian Li O11D Evo RGB - Corair RM750Watt - LG 38

Verwijderd

Op maandag 14 mei 2001 03:28 schreef -AuTnoR- het volgende:
Mijn rat is ook aan iets anders toe dus ging die maar eens opzoek naar een nieuw huis :)

Hij is van plan over 2 jaar er in te gaan wonen :) (dan is de kast afgeschreven vermoed ik :) )

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Wij hebben ongeveer 30 ratten, dus als iemand 19" racks heeft hou ik me aanbevolen.

Verwijderd

Op maandag 14 mei 2001 04:32 schreef Marc H het volgende:

[..]

Deze bedoel je:

[afbeelding]

:)

<edit>oops</edit>
[please]Zou je hem willen aanpassen met rat inside[/please]

Ook leuk voor de voordeur

• Yigal76
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-04 21:49
Super kewl gedaan!

• Mark_Steverink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-12-2007
Hamster in zijn molentje:
[afbeelding]
Toch nog een serieuze reactie, dat molentje kan echt niet, dat staat bekend als een hamstermoordenaar.
Vroeg of laat steekt het beestje zijn kop tussen het ''vaste'' en het ''draaiende'' spijltje, en door zijn gewicht komt -ie dan klem te zitten. Nek gebroken, einde hamster.

Ik zou er ook geen dual hamster van maken, je hebt dan namelijk twee opties:
hardware conflict tussen beide hamsters. Resulteert in het overlijden van minstens een hamster.
Geen hardwareconflict, maar juist bijzondere compatibiliteit tussen beide hamsters. Resulteert in een vervijfvoudiging van het aantal hamsters.

Verwijderd

Topicstarter
Toch nog een serieuze reactie, dat molentje kan echt niet, dat staat bekend als een hamstermoordenaar.
Vroeg of laat steekt het beestje zijn kop tussen het ''vaste'' en het ''draaiende'' spijltje, en door zijn gewicht komt -ie dan klem te zitten. Nek gebroken, einde hamster.
Haha dat zal wel meevallen, heb al meerdere hamsters gehad en nog geen een heeft zelfmoord gepleegd. Waarschijnlijk zijn die hamsters gewoon een beetje depressief, omdat ze altijd in zo''n saaie kooi zitten ;)

Hamsters hebben beweging nodig, dus ik was niet van plan om dat ding eruit te halen.

Verwijderd

wat is ze core voltge? idle temp? stressed temp?

enne hoe reageert ie op een 120mm blowhole in de voorkant? daar maar je m zo koud mee :P

• Marc H
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:23

Marc H

- - Is wakker - -

Op dinsdag 15 mei 2001 23:42 schreef CybErvee het volgende:

[..]

[please]Zou je hem willen aanpassen met rat inside[/please]

Ook leuk voor de voordeur
Hmm, had deze thread een tijdje niet gezien,
maar ik duik straks wel even achter photoshop :)

Resultaat van even photoshoppen:
Afbeeldingslocatie: http://people.a2000.nl/hheida/ratlogo.jpg

Have fun! :)

Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Goed man! Ik vind dit dus echt de ultieme casemod! En zo''n hamster voelt zich natuurlijk ook errug stoer in zo''n grote case... Zit je hamster nu ook op internet? ;)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik zag een paar foto''s van die casemod vandaag in het technieklokaal hangen :) Je zit zeker ook op de Berg?? Volgens Van der Woude (techniekleraar) hadden 2 mensen uit de 5e ''m gemaakt...
Ow ja ik vind ''m zwaar rulen!!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Nu je computer kast heel goed verstoppen en je hamster naar je monitor zetten paar kabelsje eraan verbinden, kijken hoeveel je voor de gek kan houden :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Hehe... en de foto;s van die actie natuurlijk!

moet wel zorgen dat ie dan in dat loopdingetje zit, lijkt et echter..

Ik heb zelf ook een tijd een hamster gehad, die iedere week wel een keer ontsnapte... zelfde loopdingie, stak z''n kop er altijd tussen maar nooit iets mee gebeurt, tot ie ergens oppleurde vanaf de bovenkant van de kooi, waarschijnlijk eetbakje en toen nek gebroken... en nu ligt ie ergens in de tuin.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 17 mei 2001 17:18 schreef Fr3aKER het volgende:
Ik zag een paar foto''s van die casemod vandaag in het technieklokaal hangen :) Je zit zeker ook op de Berg?? Volgens Van der Woude (techniekleraar) hadden 2 mensen uit de 5e ''m gemaakt...
Klopt, ik kevin en joost zitten ook op de berg. We hebben de foto''s opverzoek van Rita ook daar opgehangen. De kast is ook van school afkomstig. Alle onderdelen zijn gratis verkregen (behalve de hamster ;) ). De sluiting is bedacht door Sjaak en Rita heeft ons geholpen met het maken van de ruitjes in de kast. De kast zelf is een oude afgedankte kast uit lokaal 15 ;) .

• BC3 Victim
Joost hier weer, ik heb een tijdje geleden een oproepje geplaatst hier voor een tweede case voor onze vriend Chip (de hamster) omdat ik het toch wel zielig vind hoor... Ik hoop dat er mensen zijn in de buurt van Amersfoort die zo nobel zijn deze bijstands-hamster een beter onderkomen te verschaffen. We (Mennol, Kevin en ik) zijn dan van plan de tweede case met een doorzichtige buis vast te maken aan de kast die er nu is (die dan promoveerd tot server ofzo???). Een overtollige muis is ook welkom als gezelschap :9

Verwijderd

Op vrijdag 04 mei 2001 19:21 schreef sharkyOnline het volgende:
geinig
ik heb nog ergens een plaatje van iemand die een hamsterkooi van een monitor heeft gemaakt.
btw: dit is veel leuker als de pc het ook nog doet en de hamster voor de energie zorgt
tja een stel dinamos aan zijn loop rat maken en laat hem maar lopen :)
Pagina: 1 2 Laatste