hallo, misshcien dat ik spoedig zelf een niewe kast ga bouwen, over het ontwerk, en materiaal is nog niet veel bekent, eerst ff kijken. Maar weet iemand hoe alle afmetingen zijn, waar je rekening mee moet houden, van allerlei bevestigingen etc, van moederbord etc. ? alvast bedankt.
Zie hier een topic van [b]GISTEREN!!![/b]
wil zelf kast bouwen! wie weet ATX specificaties?
misschien volgende keer eerst verder kijken dan je neus lang is? Dat computert namelijk makkelijker
wil zelf kast bouwen! wie weet ATX specificaties?
misschien volgende keer eerst verder kijken dan je neus lang is? Dat computert namelijk makkelijker
damn... sorry.. Ik gebruik altijd de search, behalve nu
omdat ik zo''n sorrt topic nog nooit gezien had, maar tovh bedankt, ook al was je reactie een beetje stom
Op maandag 30 april 2001 20:47 schreef Razorfist het volgende:
Audi A8 W12 6.0
Ik weet dattie een beetje stom was, maar is had een beetje teveel Coebergh op. Origineel, dat moet je toegeven...Op maandag 30 april 2001 23:43 schreef FFF het volgende:
damn... sorry.. Ik gebruik altijd de search, behalve nuomdat ik zo''n sorrt topic nog nooit gezien had, maar tovh bedankt, ook al was je reactie een beetje stom