ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
ff zoeken, weet zo snel niet meer hoe dat progje heet (is misschien ook wel MB afhankelijk).
Iemand anders?
Verwijderd
Progje heet SoftFSB. Kun je vast wel ergens downloaden. Ik weet niet of het meer opties geeft dan in je bios staan, bij mij niet. Maar goed, ik heb dan ook al 16 verschillende fsb-mogelijkheden in mijn bios.Op donderdag 26 april 2001 12:42 schreef Booooe het volgende:
Je kan onder windows ook je fsb opschroeven voor tests. Deze installingen blijven natuurlijk buiten windows niet meer actief, maar dit kan makkelijk zijn om te testen.
ff zoeken, weet zo snel niet meer hoe dat progje heet (is misschien ook wel MB afhankelijk).
Iemand anders?
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
thnx
Thomas
up
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
er zijn maar twee opties voor FSB, met jumpers of de BIOS.
Anders zet het het op een papiertje met erbij "Deze computer is nu SNELLER !!!"
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
er zijn simpelweg geen andere mogelijkheden....
Enigste wat je kan doen is de klokgenerator los solderen en een andere erop zetten, maar dat wil je niet
Enne een P3 500@700 is opzich ook al een hele prestatie hoor, de meesten halen dat lang niet