waarom posten er nou een aantal mensen bigtowers????? er staat dat hij opzoek is naar een miditower. Ik zou ook voor de HQ-45 gaan. de koeling kun je er zo inschroeven en je vind de HQ-08 mooi, dus de 45 ook!
Verwijderd
Als ik niet zoveel zooi in m`n pc had en hij nog niet gemod was wist ik het wel, check deze

Dit bedoel jeOp woensdag 25 april 2001 16:45 schreef toermalijn het volgende:
Hallo,
die Antec kasten zijn inderdaad wel mooi.
en eventueel met bijpassende zwarte! toetsenbord.:9
Verwijderd
Ik heb die bovenste (de Pharaoh) echt super mans ding. Aanrader! 
Nadeeltje is alleen die 250 watt voeding... tja...
Wat voor merk is dat? En waar heb je um gekocht?Op woensdag 25 april 2001 18:30 schreef Roger Beurskens het volgende:
En dit dan??
[afbeelding]
[afbeelding]
mooi strak design,
groot vanbinnen(klein van buiten)
en erg koel..
plaats voor 2 xtra 8cm fans
tnx,
Overspeed
Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.
Verwijderd
[quote]
Op woensdag 25 april 2001 18:44 schreef D-Devil het volgende:
Tuurlijk komt er een window in en wat extra fan''s maar dat is gewoon niet het hoofdaspect !
Snappie ?
Op woensdag 25 april 2001 18:44 schreef D-Devil het volgende:
Wat ik bedoel = dat ik een kast zoek die een strak en mooi design heeft van zichzelf, ik heb nooit gezegd dat ik hem niet wil modden.Op woensdag 25 april 2001 16:12 schreef stanley het volgende:
Dus zoek ik een Midi-tower die er gewoon al mooi uitziet zonder case modden !
De eerste prioriteid is dus de uiterlijk van de kast, koeling is de 2e ( want dat kan je zelf er wel in zaguh)
Je zegt eerst dat je een standaard mooie case zoekt die je niet wil modden, en dan zeg je dat van dat zaguh ??
Koop gewoon een HQ08 Miditower ernaast...
heb je broer en zusje... kun je eventueel mocht je toch modden een fijn handvat aan maken !
Tuurlijk komt er een window in en wat extra fan''s maar dat is gewoon niet het hoofdaspect !
Snappie ?
Verwijderd
Kan je foto''s van die case maken ?Op woensdag 25 april 2001 20:39 schreef D-Broekie het volgende:
Ik heb die bovenste (de Pharaoh) echt super mans ding. Aanrader!
Anders stuur ze maar naar mun e-mail : rene.p@wish.nl
Ik heb die case nooit van binnen gezien, is hij een beetje overzichtelijk van binnen ?
Met het uiterlijk zit het wel goed !!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
dit vind ik nou een mooie kast, lekker rustig en toch niet saaiOp woensdag 25 april 2001 19:01 schreef AceRimmer het volgende:
[afbeelding]
In het echt issie nog veel mooier
Webcam...
Verwijderd
Ik vind het net een grafkist :7!Op woensdag 25 april 2001 21:47 schreef Clithopias het volgende:
[..]
dit vind ik nou een mooie kast, lekker rustig en toch niet saai
nou en bedankt.. nou wil me zussie zon''n pussy case

Deze heb ik net gekocht, voor m''n nog te bouwen DualPIII. Stevige kast welke ook nog eens erg praktisch is; makkelijk te openen, click-systeem voor de drive-bays en ik vind ''m neutraal mooi. Daarenboven is''tie niet te groot.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Zoveel heb ik er niet aan gedaan. Een lijstje:Heej hezik die kast heb ik ook
hoe heb jij em verbouwd?
- Voeding vervangen door 300 Watt type
- Airflow voeding veranderd. Aangezien mijn CPU recht onder mijn voeding zit heb ik de hele voeding luchtdicht gemaakt en er een nieuw gat in gezaagd op de plek waar mijn CPU zit. (Voedings fan zuigt lucht de kast uit)
- Een ''top fan'' gemonteerd, alleen dan niet in de bovenkant (om meerdere redenen) maar in de achterkant. Een 6cm fan past precies.
- Gespoten, met autolak in de kleur van de knoppen (in mijn geval blauw). Niet de hele kast, alleen de onderste bolling.
- LEDjes vervangen door blauwe leds (geen succes, ga ik weer terugzetten)
- Fan in het ''vooronder'' gemonteerd (op de aangewezen plek).
- Overal gestanste fanguards weggedremeld en vervangen door fingerguards.
- airflow kast aangepakt. Die roosters aan de zijkant heb ik dichtgemaakt, evenals de roosters aan de achterkant.
- Geluidsisolatie erin gezet. (die 6cm fan draait op 7 volt)
Foto''s:

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
ik heb net zelf een Inwin A500 gekocht ...
ik heb expres de kleinste inwin genomen om een lan-case te bouwen.
plaatje:
Ik vind dat dat ding strak in zijn vel zit en hij heeft een prima Airflow (na modden dan he
ik heb expres de kleinste inwin genomen om een lan-case te bouwen.
plaatje:

Ik vind dat dat ding strak in zijn vel zit en hij heeft een prima Airflow (na modden dan he
Ze hebben nog meer mooie kasten !!
Let vooral op die Linux / pinguin kast
[img]"[/img]
[img]"http://store.yahoo.com/lib/computerheaven/klwholecase.jpg[/img]
Zelf vind ik deze wel mooi
<< Liquid Cooled Case.
>>
Liquid Cooled Case comes fully assembled
and ready for you to add your motherboard, drives, etc.
This case has a liquid cooled power supply (no fan at all in the power supply!),
a liquid cooled CPU cooler (again, no fan), a liquid cooled video card chipset cooler (no fan),
and a liquid cooled motherboard chipset cooler (no fan).
Future models will offer liquid cooling for hard drives but this is not available yet.
http://www.computerheaven.com/
Let vooral op die Linux / pinguin kast
[img]"[/img]
[img]"http://store.yahoo.com/lib/computerheaven/klwholecase.jpg[/img]
Zelf vind ik deze wel mooi
<< Liquid Cooled Case.
Liquid Cooled Case comes fully assembled
and ready for you to add your motherboard, drives, etc.
This case has a liquid cooled power supply (no fan at all in the power supply!),
a liquid cooled CPU cooler (again, no fan), a liquid cooled video card chipset cooler (no fan),
and a liquid cooled motherboard chipset cooler (no fan).
Future models will offer liquid cooling for hard drives but this is not available yet.
http://www.computerheaven.com/
cool ding die liquid dingkie
Audi A8 W12 6.0
effe dat plaatje wat je niet goed had neergezet :
Hey hezik, moet je het bovenste kunstof paneel es van je case afhalen, dan zie je dat rechtsachter aan de bovenkant een gat is voor een 80mm fan! Ik heb btw het oude model van die case:

AAAAAAAARGH!!!!!! Nu kan ik ook al geen pics meer hosten op Crosswinds! Die homo''s hebben het linken naar pics geblokt!!!
Dan maar ff op chello knallen...

AAAAAAAARGH!!!!!! Nu kan ik ook al geen pics meer hosten op Crosswinds! Die homo''s hebben het linken naar pics geblokt!!!
Dan maar ff op chello knallen...
twee plaatjes die niet goed gingen :
edit:
oh ...het is je al gelukt
oh ...het is je al gelukt
hehe die van jou doen het ook niet
Audi A8 W12 6.0
In de source kijken ...
als je bij dat kruisje rechtsklikt en dan properties opvraagt ...dan staat er meestal wel een goeie link bij
als je bij dat kruisje rechtsklikt en dan properties opvraagt ...dan staat er meestal wel een goeie link bij
huh ik snap er nix vanOp donderdag 26 april 2001 10:28 schreef delyver het volgende:
naja ik gaat naar school
Audi A8 W12 6.0
nou helemaal nie meerOp donderdag 26 april 2001 10:28 schreef delyver het volgende:
ik ben ook niet altijd ff snel hoor ....
Mmmm nee dat is het niet. Je kan niet meer linken naar pics die op crosswinds.net staan:
April 21, 2001, 11:22am EST - Anti Bandwidth Leaching
As you can see, we are much MUCH faster. Almost 90% of our bandwidth was being leached from links on other servers. We have installed anti leaching protection and we know initially it will be too strict. There are many valid domains such as guestbooks, etc, that should be able to link to files in your Crosswinds accounts. We have setup an email address for those that run into this problem. Please email the full domain name to bandwidth@crosswinds.net and we will allow appropriate domain names to link.
Verwijderd
Leuke kastjes op Computerheaven, maar 1 probleempje:
International Orders - We cannot accept most international orders. We can only ship to the United States, Canada & Mexico.
Je wilt dus een mooie kast, die niet te duur is. Das al erg uitzonderlijk.[b]Op woensdag 25 april 2001 16:12
De eerste prioriteid is dus de uiterlijk van de kast, koeling is de 2e ( want dat kan je zelf er wel in zaguh)
Uiteraard zoek ik nog meer, en tegen een betaalbare pijs !
En vervolgens wil je in die mooie kast weer gaan zagen....
Ik vind dat niet handig persoonlijk.
Geen inspiratie
Op woensdag 25 april 2001 19:01 schreef AceRimmer het volgende:
[afbeelding]
In het echt issie nog veel mooier
Webcam...

Dat is toch dezelfde kast?
Ze lijken iig wel op elkaar
Alle proemn in n drek
De (klote!) Regenboog computerzaak verkopen deze als een Asus kast voor 175 piek ofzoOp woensdag 25 april 2001 22:55 schreef abbadon het volgende:
[afbeelding]
Deze heb ik net gekocht, voor m''n nog te bouwen DualPIII. Stevige kast welke ook nog eens erg praktisch is; makkelijk te openen, click-systeem voor de drive-bays en ik vind ''m neutraal mooi. Daarenboven is''tie niet te groot.
Het bovenpaneel is bij mij van metaal en zit met pompnagels vast. Ik heb deze wel al eens uitgeboord om te kijken wat de mogelijkheden zijn, maar dat gat zit er bij mij niet.Hey hezik, moet je het bovenste kunstof paneel es van je case afhalen, dan zie je dat rechtsachter aan de bovenkant een gat is voor een 80mm fan! Ik heb btw het oude model van die case
No offence, ik vind het nieuwe model mooier, de rondingen aan de zijkant lopen mooier door..
Ikzelf heb die bovenste, leuk kassie. Kan er genoeg in kwijt, spuitwerk had misschien wel ietsjes mooier gekunt, maarja... dan had ik het zlef maar moeten doen, met m''n luie reet.
FF een beter plaatje:
http://www.colorcase.com/products/case/elle/neoclassic_big.html
FF een beter plaatje:
http://www.colorcase.com/products/case/elle/neoclassic_big.html
Verwijderd
En ook in Nederland te bestellen
, of wat zijn de verzend kosten ongeveer ?
Cases zijn btw heel erg mooi !
Cases zijn btw heel erg mooi !
Da''s een hele mooie!Op woensdag 25 april 2001 18:20 schreef iefje het volgende:
http://www.tweakers.net/nieuws/16701
Die-hard Brexiteer
Stanley,
Die case kan je bij computerland kopen voor F201,-.
Kijk maar op www.computer-land.nl
Trouwens, er staat dan romeo/elle, ze kosten nl. evenveel er staan dan alleen maar plaatjes van de romeo kast, maar de Elle hebben ze ook.
Trouwens, er staat dan romeo/elle, ze kosten nl. evenveel er staan dan alleen maar plaatjes van de romeo kast, maar de Elle hebben ze ook.
Waar¿Op donderdag 26 april 2001 14:52 schreef Bierkameel het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat is toch dezelfde kast?
Ze lijken iig wel op elkaar
Hoeveel¿
Issie ECHT zo groot als ie lijkt¿
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Op vrijdag 27 april 2001 13:21 schreef -=!ME!=- het volgende:
[..]
Waar¿
Hoeveel¿
Issie ECHT zo groot als ie lijkt¿
De binnenkant.
En de buitenkant.
En hij is echt zo groot als ie eruit ziet ja
Produktinformatie
Deze hoogwaardige, computergrijze Big Tower behuizing bezit uitsparingen voor 10 5,25?-insteekunits die met een kunststofklep beschermd worden tegen stof en vuil. De LED-aanduidingen voor Power, 6 harde schijven en frequentie zijn geïntegreerde, rookkleurige kunststofstrip. In de behuizing zijn al een extra ventilator en een 250 W netvoeding ingebouwd. De beide zijwanden zijn met schroeven bevestigd en kunnen onafhankelijk van elkaar opzij gedraaid worden, zodat men snel toegang heeft tot de verschillende hardware (harde schijven, steekkaarten, enz.). Afm. behuizing incl. rollen (bxhxd): 220 x 740 x 460 mm.
En hij is te koop bij de Conrad voor f349,95
Maar 10 5 1/4 uitsparing is echt veel, ik heb er maar 6 in mn bigtower
Alle proemn in n drek
Verwijderd
Hoe ziet die Elle er uit dan, die site van de fabrikant werkt nietOp vrijdag 27 april 2001 12:56 schreef SMAR het volgende:
Stanley,
Voor diegene die intresse hebben bij deze case :

Heb ik een link ( Dankzij David ) Klik hier voor het downloaden van de Mpeg filmpje van de case !
Daar kan je zien dat hij best nog wel ruim is, ik denk dat is voor die case ga maar dan wel met een 300 Watt voeding !
Verwijderd
Bij funprice hebben ze ook een aardig kastje. Kan niet naar het plaatje linken want ze gebruiken javascripts. Ga maar naar www.funprice.nl -> storage|kasten -> "ATX Miditower ''Nokia'' Look"
Slechts fl.129 + 300W voeding. Voor als die andere kastjes je net iets te duur zijn.
Slechts fl.129 + 300W voeding. Voor als die andere kastjes je net iets te duur zijn.
oh jawek hoorOp vrijdag 27 april 2001 17:59 schreef Wrah het volgende:
Bij funprice hebben ze ook een aardig kastje. Kan niet naar het plaatje linken want ze gebruiken javascripts. Ga maar naar www.funprice.nl -> storage|kasten -> "ATX Miditower ''Nokia'' Look"
http://www.funprice.nl/art_details.html?artid=1486
Ik probeer het gewoon:

Ugly case BTW...
Ugly case BTW...
Direct van funpirce linken wil gewoon hoor...
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Argh, ik heb zelf een hekel aan bigtowers, ik heb er ooit eens eentje gehad, past niet op je tafel en het is klote om mee te nemen.
Als mooiste kast nomineer ik toch echt wel de Inwin S500, dat vind ik echt een van de, zo niet DE mooiste kast.

Iemand poste hier ook de Inwin A500, maar ik vind de S500 nog ietsje mooier, is niet zo''n brede kast en de voeding zit horizontaal ipv verticaal (is wat beter voor de koeling) Verder heeft ie los afneembare zijkanten. Het enige voordeel wat de A500 heeft (die heb ik ook heel even gehad) is dat je bij dat kastje het complete mobo + insteekkaarten er in een keer uit kan halen. Dat is het enige jammere van de S500, dat dat niet mogelijk is. Het HDD ledje + power ledje zijn nu blauw.
Ik heb die van mij ff uit een filmpje geknipt, zo ziet ie er uit (met een Plex12/10/32, Ultraplex, blauwe ZIP, FDD en removable HDD):
Als mooiste kast nomineer ik toch echt wel de Inwin S500, dat vind ik echt een van de, zo niet DE mooiste kast.
Iemand poste hier ook de Inwin A500, maar ik vind de S500 nog ietsje mooier, is niet zo''n brede kast en de voeding zit horizontaal ipv verticaal (is wat beter voor de koeling) Verder heeft ie los afneembare zijkanten. Het enige voordeel wat de A500 heeft (die heb ik ook heel even gehad) is dat je bij dat kastje het complete mobo + insteekkaarten er in een keer uit kan halen. Dat is het enige jammere van de S500, dat dat niet mogelijk is. Het HDD ledje + power ledje zijn nu blauw.
Ik heb die van mij ff uit een filmpje geknipt, zo ziet ie er uit (met een Plex12/10/32, Ultraplex, blauwe ZIP, FDD en removable HDD):
Verwijderd
Die zijn zekers mooi, ik begin teOp donderdag 26 april 2001 22:02 schreef Nicap het volgende:
Deze vind ik wel tof:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.
Die apple case is bruut, kan je deze ook los kopen??
| I've got permission to color outside the lines |
Op je pagina staat dat je gesponsord wordt door al die fabrikantenOp woensdag 25 april 2001 18:00 schreef The Fox het volgende:
Antec
zozo dus jij KRIJGT alles?
Hmmm dan mag je me wel ff vertellen hoe je dat voor elkaar krijgt
Oja wat maakt turtle beach dan weer?
Oja geen flamebait ofzo.. ik vroeg me af of ik voor nop ook nog kon updaten
Verwijderd
Waarom? Moeilijke jeugd gehad? Wil je er over praten?Op zaterdag 28 april 2001 17:52 schreef stanley het volgende:
[..]
Neh dat ook weer niet !
Ik ben anti MAC
Ja, die Mac kasten zijn mooi. Ik geloof dat er zelfs hier iemand ronddwaalt die z''n AMD systeem in zo''n lichtelijk aangepaste G4 kast heeft gezet, erg cool.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
is dat nog enigzins te doen een apple kassie en dan een pc''tje erin pleuren. Vind het echt een mega brute kast. Is alleen een beetje airfolw onvriendelijk denk ik.
Goh.... die onderste lijkt wel m''n nokia MET horizontale lamellenOp vrijdag 27 april 2001 18:55 schreef Steven_NL het volgende:
Zoek de verschillen...
maareh... wat is dat bovenste geval? er is gevraagd naar ONGEMODDE kasten... dus willen we geen kasten zien met zelf op provisoriche wijze ingebouwde LCD-schermpies
Verwijderd
Als jullie cases posten, post dan gelijk ook eff de site''s waar je ze kan kopen.
Is wat makkelijker
Is wat makkelijker
ff snel genomen verklaart de slechte pic..
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Erhm verkoop je compu en koop een laptop met ingebouwd modem+ethernet adapter
Die kun je pas makkelijk meenemen op een LAN
Die kun je pas makkelijk meenemen op een LAN
Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Miscien de duurstenOp zondag 29 april 2001 12:55 schreef stanley het volgende:
[..]
Hebben Laptops 3d dan ?
Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Verwijderd
[quote]Op woensdag 25 april 2001 16:55 schreef toermalijn het volgende:
Waar je met die antec kasten wel rekening mee moet houden is dat ze (5,25 apparatuur) een stukje uitsteken vanwege de clips waarmee je ze bevestigd. teven kon ik niet in de bovenste slot een apparaat kwijt omdat anders het deurtje niet meer dicht kon.[quote]
Huh? deurtje niet meer dicht?
Bij mijn niet hoor!!!
Zitten zelfs 3 x 5.25 apparaten in.
Gewoon de strips wat verder naar voren op het desbetreffende apparaat schroeven.
Greetz,
Waar je met die antec kasten wel rekening mee moet houden is dat ze (5,25 apparatuur) een stukje uitsteken vanwege de clips waarmee je ze bevestigd. teven kon ik niet in de bovenste slot een apparaat kwijt omdat anders het deurtje niet meer dicht kon.[quote]
Huh? deurtje niet meer dicht?
Bij mijn niet hoor!!!
Zitten zelfs 3 x 5.25 apparaten in.
Gewoon de strips wat verder naar voren op het desbetreffende apparaat schroeven.
Greetz,
Verwijderd
Ik heb net deze gekocht ( http://www.avance-technologies.com/midi6.swf )
ik vind hem erg mooi en vooral prakties, want je hebt nergens schroeven voor nodig. zelfs niet voor de insteekkaarten
ik vind hem erg mooi en vooral prakties, want je hebt nergens schroeven voor nodig. zelfs niet voor de insteekkaarten
Verwijderd
Vaak werkt dit wel: rechter-muisknop->eigenschappen->adres?Op zondag 29 april 2001 11:23 schreef stanley het volgende:
Als jullie cases posten, post dan gelijk ook eff de site''s waar je ze kan kopen.
Is wat makkelijker
Verwijderd
Plaatjes zeggen alles schreef ''stunter''over de doorzichtige cases.
Maar waar haal je die dingen?
(niet handig genoeg om de plaatjes hierna toe te kunnen kopieren)
Maar waar haal je die dingen?
(niet handig genoeg om de plaatjes hierna toe te kunnen kopieren)
Dokter ze zijn te bestellen op http://www.clear-viewtech.com/
Prijs van af $159,-
Prijs van af $159,-
Verwijderd
Net ff naar http://www.computerheaven.com/ geweest en daar stond deze kick-ass case tussen. Ik vindt hem echt :9~:9~:9~:9~
Case:

Zou wel eens mijn nieuwe case kunnen worden
Case:

Verwijderd
Jah maar volgens mij zist je dit niet : International Orders - We cannot accept most international orders. We can only ship to the United States, Canada & Mexico. For Canada & Mexico :(:(:(:(:(
Ziet er wel aardig uit. Lijkt een beetje op een espresso apparaatOp dinsdag 01 mei 2001 16:12 schreef slacid het volgende:
Net ff naar http://www.computerheaven.com/ geweest en daar stond deze kick-ass case tussen. Ik vindt hem echt :9~:9~:9~:9~
Case:
[afbeelding]
Zal ook wel veel centjes kosten
And now the most interresting part of deze grot
Verwijderd
Quote: ''Jah maar volgens mij zist je dit niet : International Orders - We cannot accept most international orders. We can only ship to the United States, Canada & Mexico. For Canada & Mexico :(:(:(:(:(:(''
Damn, you''re right dude.. Godverdomme :(:(:(:(:(
Damn, you''re right dude.. Godverdomme :(:(:(:(:(
Vind hem wel mooi, maar als je er een cd-rom speler in doet is die meteen niet cool meer. Of je moet hem bijpassend maken, maar die ronding heb ik nog nooit gezien in een cd-rom spelert.
Verwijderd
Zie je nix van; je kunt er een kleppie voor doen: http://store.yahoo.com/computerheaven/mirdessupmid.htmlOp dinsdag 01 mei 2001 17:26 schreef Genotix het volgende:
Vind hem wel mooi, maar als je er een cd-rom speler in doet is die meteen niet cool meer. Of je moet hem bijpassend maken, maar die ronding heb ik nog nooit gezien in een cd-rom spelert.
OK:Op zondag 29 april 2001 11:23 schreef stanley het volgende:
Is wat makkelijker
Deze komen allemaal bij www.space-promotion.nl vandaan...Op zaterdag 28 april 2001 20:28 schreef Overspeed het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
Zulke vette cases en altijd of alleen in het buitenland te krijgen en heel vaak worden ze niet internationaal verzonden !
F**king zooi
F**king zooi
k dan is die wel mooi, maar niet echt functioneelOp dinsdag 01 mei 2001 17:29 schreef slacid het volgende:
[..]
Zie je nix van; je kunt er een kleppie voor doen: http://store.yahoo.com/computerheaven/mirdessupmid.html
Verwijderd
Agree. Als iemand nog url''s weet met zulke vette cases die wel bestellen zijn, laat het me dan ff wetenOp dinsdag 01 mei 2001 17:33 schreef stanley het volgende:
Zulke vette cases en altijd of alleen in het buitenland te krijgen en heel vaak worden ze niet internationaal verzonden !
F**king zooi
Voor 5499 piek krijg je deze:

Anders vind ik Antec Performance series, Lian Li en Addtronics Server kasten erg mooi.

Anders vind ik Antec Performance series, Lian Li en Addtronics Server kasten erg mooi.
Die heb ik ook!Op vrijdag 27 april 2001 18:20 schreef Ruben_Pruim het volgende:
[..]
oh jawek hoor
http://www.funprice.nl/art_details.html?artid=1486
maar dan voor 87,-! haha! www.perfect-systems.nl ! (inc. voeding!)
en bij DVC computers hebbe ze em voor 89,-
Verwijderd
Ik heb net een a-mailtje gekregen van Jurgen Rentrop en die zei : ''check deze site es : http://www.colorcases.com/
En jongens daar staan mooie kasten, en ze worden ook internationaal verzonden !
yeeeahaw
En jongens daar staan mooie kasten, en ze worden ook internationaal verzonden !
yeeeahaw
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
lijkt wel een ouwe microfoon
/me Boy agrees.:)Op woensdag 09 mei 2001 00:38 schreef -Dissection- het volgende:
lijkt wel een ouwe microfoon![]()
![]()
nog steeds een nickchange