Verwijderd
Waar je met die antec kasten wel rekening mee moet houden is dat ze (5,25 apparatuur) een stukje uitsteken vanwege de clips waarmee je ze bevestigd. teven kon ik niet in de bovenste slot een apparaat kwijt omdat anders het deurtje niet meer dicht kon.[quote]
Huh? deurtje niet meer dicht?
Bij mijn niet hoor!!!
Zitten zelfs 3 x 5.25 apparaten in.
Gewoon de strips wat verder naar voren op het desbetreffende apparaat schroeven.
Greetz,
Verwijderd
ik vind hem erg mooi en vooral prakties, want je hebt nergens schroeven voor nodig. zelfs niet voor de insteekkaarten
Verwijderd
Vaak werkt dit wel: rechter-muisknop->eigenschappen->adres?Op zondag 29 april 2001 11:23 schreef stanley het volgende:
Als jullie cases posten, post dan gelijk ook eff de site''s waar je ze kan kopen.
Is wat makkelijker
Verwijderd
Maar waar haal je die dingen?
(niet handig genoeg om de plaatjes hierna toe te kunnen kopieren)
Prijs van af $159,-
Verwijderd
Case:

Zou wel eens mijn nieuwe case kunnen worden
Verwijderd
Ziet er wel aardig uit. Lijkt een beetje op een espresso apparaatOp dinsdag 01 mei 2001 16:12 schreef slacid het volgende:
Net ff naar http://www.computerheaven.com/ geweest en daar stond deze kick-ass case tussen. Ik vindt hem echt :9~:9~:9~:9~
Case:
[afbeelding]
Zou wel eens mijn nieuwe case kunnen worden
Zal ook wel veel centjes kosten
And now the most interresting part of deze grot
Verwijderd
Damn, you''re right dude.. Godverdomme :(:(:(:(:(
| I've got permission to color outside the lines |
Verwijderd
Zie je nix van; je kunt er een kleppie voor doen: http://store.yahoo.com/computerheaven/mirdessupmid.htmlOp dinsdag 01 mei 2001 17:26 schreef Genotix het volgende:
Vind hem wel mooi, maar als je er een cd-rom speler in doet is die meteen niet cool meer. Of je moet hem bijpassend maken, maar die ronding heb ik nog nooit gezien in een cd-rom spelert.
OK:Op zondag 29 april 2001 11:23 schreef stanley het volgende:
Als jullie cases posten, post dan gelijk ook eff de site''s waar je ze kan kopen.
Is wat makkelijker
Deze komen allemaal bij www.space-promotion.nl vandaan...Op zaterdag 28 april 2001 20:28 schreef Overspeed het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.
Verwijderd
F**king zooi
k dan is die wel mooi, maar niet echt functioneelOp dinsdag 01 mei 2001 17:29 schreef slacid het volgende:
[..]
Zie je nix van; je kunt er een kleppie voor doen: http://store.yahoo.com/computerheaven/mirdessupmid.html
| I've got permission to color outside the lines |
Verwijderd
Agree. Als iemand nog url''s weet met zulke vette cases die wel bestellen zijn, laat het me dan ff wetenOp dinsdag 01 mei 2001 17:33 schreef stanley het volgende:
Zulke vette cases en altijd of alleen in het buitenland te krijgen en heel vaak worden ze niet internationaal verzonden !
F**king zooi

Anders vind ik Antec Performance series, Lian Li en Addtronics Server kasten erg mooi.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Die heb ik ook!Op vrijdag 27 april 2001 18:20 schreef Ruben_Pruim het volgende:
[..]
oh jawek hoor
http://www.funprice.nl/art_details.html?artid=1486
maar dan voor 87,-! haha! www.perfect-systems.nl ! (inc. voeding!)
en bij DVC computers hebbe ze em voor 89,-
Verwijderd
En jongens daar staan mooie kasten, en ze worden ook internationaal verzonden !
yeeeahaw
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
/me Boy agrees.:)Op woensdag 09 mei 2001 00:38 schreef -Dissection- het volgende:
lijkt wel een ouwe microfoon![]()
![]()
nog steeds een nickchange