Alle proemn in n drek
Verwijderd
Verwijderd
weliswaar ietsjes groter dan de jouwe :-)
maybe zouden we onze ideeën eens naast elkaar moeten leggen ofzo?
Verwijderd
assimilating now.....
wel kwel idde, maar gaat volgens mij veel tijd & geld in zitten
The cyclographing developer
Verwijderd
Your ass will be simulated, resistance is futileOp woensdag 25 april 2001 21:25 schreef Fl3xx het volgende:
You will be ASSimilated......
Verwijderd
Maar mijn techniek leraar heeft van dat bijna zwarte plexiglas. Dat mag ik kopen voor 9,- per KILO
Die groene ledjes kan mijn leraar ook bestellen. Weet iemand wat voor verbindingen goed zijn? Ik kan het aan elkaar doen door het te verhitten, maar misschien zijn L stukken ook wel goed; je ziet dat tenminste bijna niet.
Weet een van jullie hoeveel koeling er nodig is? Ik wou 2 (b)lazers achtering zetten die voor wat koeling zorgen. Voor de rest komen er wat gaten in de Borgcube te zitten, waardoor de lucht makkelijk kan ontsnappen.
Ik denk dat ik over een paar weekjes wel klaar ben.
[topic=139213]
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Goed idee! Als ik thuis ben ICQ of mail ik je wel ff; ik ben nu op school (over een half uur begint techniekOp woensdag 25 april 2001 16:19 schreef FDominator het volgende:
fock maat, dat was mijn idee dat ik aan het uitwerken was, ik ben nl ook een borgcube aan het bouwen :-)
weliswaar ietsjes groter dan de jouwe :-)
maybe zouden we onze ideeën eens naast elkaar moeten leggen ofzo?
Maar post eens een plaatje, ik kan me er weinig van voorstellen, en die site zag ik zo snel niets op. was te lui om op zoek te gaan (hoor ook nog gewoon te werken)
Hehe, that''s me.Op donderdag 26 april 2001 10:22 schreef Spice het volgende:
bekijk deze draad, worden al een hoop ideeen gegeven, die gebuiken ook een kubus kast
[topic=139213]
Is wel iets conventioneler geworden hoor.
(nog niet 100% klaar hoor)
De echte mooie kanten zijn in hoogglans Cosmosswartz van BMW (metalic kleur natuurlijk), het frame (dus het del dat verwijnt achter het frontje en de achterzijde zijn in metalic antraciet grijs.
Vooral 9 cm intake, achteraan *2 8cm intake en bovenaan 2*12 cm outtake, dit alles op een fanbus tussen 7-12 V.
Verder komt er en blauwe neon in aan de kant van het mobo met een venstertje uiteraard.
Vrij klasiek, maar toch knap.
|
Jij bent een SPAMMER
Weet een van jullie of die koeling genoeg is?
Pffffffffffff...Op donderdag 26 april 2001 19:24 schreef DinoRaptor het volgende:
^
|
![]()
Jij bent een SPAMMER
Weet een van jullie of die koeling genoeg is?
Het is mijn topic... Ennuh, als je over jouw (overigens mooie) casemod wil kleppe, doe dat dan maar even in je eigen topic...
Voor de anderen: Dankjewel voor jullie hulp
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Misschien combineren, eerst plexi-glas en daarover die buisjes
Lijkt me wel stoer. En dan tussen de buisjes door een paar groene ledjes
Verwijderd
Maar is het niet mooier, en realistischer om ipv zwart plexiglas gewoon een aantal oude/brakke kaarten als eerste laag te gebruiken. Hier een dunne laag zwarte lak overheen, en daar overheen de metalen constructie. Je krijgt zo een beetje meer contrast en hoogteverschil onder je metalen constructie.
Verwijderd
Als startrek kijker is dat DE MANIER, goed schoonmaken de oude mb''s alle koper polijsten en afwerken met plastic kontaktspray. Kun je de ledjes erdoorheen boren. Lijkt me bijzonder mooi om te zien. Iets aparts.Op vrijdag 11 mei 2001 09:34 schreef Gordijnstok het volgende:
Misschien hoor:
Maar is het niet mooier, en realistischer om ipv zwart plexiglas gewoon een aantal oude/brakke kaarten als eerste laag te gebruiken
Trouwens dan kun je case van aluminium plaaten bouwen, met een grote popnageltang en wat hoekprofieltjes de boel in elkaar poppen. Of misschien van repen printplaat dubbelzijdig, was en is verkrijgbaar bij de BACO dump in IJmuiden. Even in het telefoonboek neuzen.
Zo heb ik vroeger mijn kasten gemaakt, werkt als een trein.
Groeten
Verder ook nog simm''s (30 en 72 pins voor 7,50)
Verwijderd
Heb die banden al bijna verrot gekeken
maar met die ouwe onderdelen is nog kewler dan dat plexiglas.
Met z`n allen komen we er wel
wat een cool ideee!!!
Ik ben meteen gaan kijken naar wat ouwe bende... maar ik heb totaal niets
Weet een van jullie waar ik nog wat kaarten kan vinden?
Verwijderd
WEBN & chill (@IBKR)
Verwijderd
Als bouwplaten gewoon plexi gebruiken en de details zwart opspuiten.
Wel niet echt een gemakkelijke case mod
Ik zou ze in lagen opelkaar plaken (die dingen kosten niets en het moet tenslotte een beetje een stevige kast zijn...). Ik zou ze met de achterkant naarbuiten plaatsen, want dat ziet er wel cool uit met al die soldeer puntjes. Ik zou ze aan de binnekant verstevigen met metaal (steviger en beschermt tegen magnetische storing). Die borg cubes zijn hartstikke chaotisch (zo zien ze eruit) dus dat krijg je wel met moederborden. Post ene plaatje als het af is
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Verwijderd
Ik krijg ze binnekort
*D*D
Ikke blij... De vader van een vriend van me heeft een bedrijfie waar hij mensen leert computeren (
ik
Ohja, ik woon in Scherpenzeel (FR), ligt dicht bij Wolvega (FR), ligt dicht bij Heerenveen (FR), ligt ook dicht bij Emmeloord (NOpolder)
Hmz, dat zal wel even durenOp donderdag 17 mei 2001 19:42 schreef Visage het volgende:
We wachten met smart op de foto''s.
Vraagje: wat voor ''ophanging'' voor mijn cdr en floppy moet ik gebruiken? Kan ik een lade uit een ouwe computer halen? Of zelf ff maken van plexiglas/?
Verwijderd
Ik zou de lade uit een oude computer halen, i.v.b.m statische elektriciteit. Maar dat is wat ik persoonlijk zou doen.Vraagje: wat voor ''ophanging'' voor mijn cdr en floppy moet ik gebruiken? Kan ik een lade uit een ouwe computer halen? Of zelf ff maken van plexiglas/?
Ik denk dat je het beste met lagen werkt.
1 laag printplaat met een zwart-grijze wolkennevel bespoten, daarover nog wat printplaten(zwart natuurlijk) maar met grote gaten tussen ze, zodat je diepte krijgt en dan nog iets om het chaotisch effect te krijgen...
Hmmmm, das nog méér werk... Ik ga eerst proberen de 1e laag in orde te krijgen. Is al moeilijk genoeg.Op vrijdag 18 mei 2001 23:01 schreef Sharkbyte het volgende:
Dit zou cool kunnen worden.
Ik denk dat je het beste met lagen werkt.
1 laag printplaat met een zwart-grijze wolkennevel bespoten, daarover nog wat printplaten(zwart natuurlijk) maar met grote gaten tussen ze, zodat je diepte krijgt en dan nog iets om het chaotisch effect te krijgen...