[BC3] rpm uitlezing

Pagina: 1
Acties:

• oehoe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-08 10:27

oehoe

blije prutser, ouwe sok

Topicstarter
Ik kom er met de search niet zo goed uit...
In dit topic hebben ze het over referentiespanning, wtf is dat en heb ik dat nodig bij het volgende:

Ik heb zo''n temperatuur gestuurd apparaat van Conrad op mijn 12cm Sunon (met rpm-draadje) aangesloten, en nu wil ik graag in MBM de rpm van dat ding zien. Die "Conrad-box" krijgt z''n voeding (12v) van de PSU en geeft die weer door aan de Sunon. Doordat dus de voedingsdraden van de Sunon in die "Conrad-box" zitten, heb ik de gele rpm-draad van de Sunon over. Ik heb al geprobeerd om die op een rpm-plug van het mobo te proppen ->gelukt, maar mooi geen rpm-uitlezing in MBM. Ook niet in het bios trouwens. :'(

Heeft iemand een oplossing? Het leek me wel leuk om te zien hoeveel rpm''s die Sunon maakt bij verschillende snelheden (en dus geluidsniveaus)...

George Orwell considered some variations of 1984. All money should be marked so that anything could be traced back and men should be made to carry devices so that their position would be known. It seemed so unrealistic that he dropped these ideas..

• oehoe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-08 10:27

oehoe

blije prutser, ouwe sok

Topicstarter
ehm, helemaal niemand?

George Orwell considered some variations of 1984. All money should be marked so that anything could be traced back and men should be made to carry devices so that their position would be known. It seemed so unrealistic that he dropped these ideas..