[BC3] Tip voor Case-painters...

Pagina: 1
Acties:

• toastingnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-08 11:01
Oke, Ikke dus met goed kunnend tekeken zus aan de slag om quake 3 teken op zij paneel te krijgen. Eerst met verf gedaan dat Q# sign: foeilelijk! Opnieuw schoongemaakt, andere sjabloon gemaakt: Damn! Weer niet om aan te zien. Weer schuren :'( Alles afgeplakt etc..Grrr..nog lelijk. Oke, nu mooie sjabloon, case mooi lakzwart en spuitbus mooi rood is niet lelijk erbij gehaald. Sjabloon erop....spuiten...effe sigaret doen...dan weer spuiten...wat zie ik??AARRRGHH....dat zwarte verf en spuitbus reageert niet goed! Helemaal verbladerd :( Ik pa bellen (voormalig schilder)..Pa hard lachen: had ik je ook wel kunnen vertellen. Dussuh....kijk eerst welke verf op welke verf je gaat gebruiken..zo da''s mijn tip voor de dag :)

Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400

• amsterdammertje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 12:57
gefeliciteerd

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

Verwijderd

Auto lak werkt altijd. :)

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-08 14:26

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Hu, had ik ook bijna... ikke grondverf op de kast, fluor geel gaan kopen, zeggen ze: "Als het die en die grondverf is moet ie eerst een week uitharden voor de fluor geel er op mag." Dus ikke kom thuis, ik kijken, is het die grondverf:( Heb dus een week zitten wachten voor ik weer kon verven|:(

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• klaaz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:14

klaaz

it's me!

Lees dan ook mijn reactie in deze topic ;)

• MICHIEL123
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op maandag 23 april 2001 09:56 schreef Tweaky het volgende:
Auto lak werkt altijd. :)
met een goeie bazis laag :P
anders is ie zo gevoelig en nog 2 blanke lak lagen en dan is ie ook nog kars vast! :)

<disjfa> honden zijn dom en die moet je gewoon opeten met kerst en een kat nemen als huisdier :)

• toastingnow
Nou, ik heb er effe toch tijd in gestoken...ennuh m''n zijpanelen nu aan pa meegeven LOL...weet iemand hoe je die bovenkant van zo''n standaard pc-kastje eraf haalt? Komt bij Powerline(?) uit Zoetermeer vandaan...
Ik schroeven (ja, die kon ik zelfs vinden!), maarruh blijft op 1 of andere manier vast zitten...

• toastingnow
Goh....moet ik nog beter kijken als ik wat lees 8-) Volgende keer zonnebril dus maar af :)

Verwijderd

hehe, m''n vader is autospuiter, laat hem het lekker doen.(legergroen, moet grote witte ster op de zijkant)

Verwijderd

Op maandag 23 april 2001 10:09 schreef toastingnow het volgende:
Nou, ik heb er effe toch tijd in gestoken...ennuh m''n zijpanelen nu aan pa meegeven LOL...weet iemand hoe je die bovenkant van zo''n standaard pc-kastje eraf haalt? Komt bij Powerline(?) uit Zoetermeer vandaan...
Ik schroeven (ja, die kon ik zelfs vinden!), maarruh blijft op 1 of andere manier vast zitten...
Achter het voorpaneel zitten waarschijnlijk nog schroeven.

• toastingnow
Ja, heb ik gekeken. Aan de zijkant zitten er twee, aan de achterkant zitten er twee. Aan de voorkant zie ik dat het soort "gehaakt" is, maar geen schroefjes te vinden daar. Heb al aan de bovenkant voorzichtig een dunne schroevendraaier gezet en geprobeerd los te wippen: geen resultaat.

Pagina: 1