Audi A8 W12 6.0
hallo, hagar!
laat eens ff wat van je horen!!!!
Audi A8 W12 6.0
Ik heb eindelijk bericht (ze moesten eerst een mailtje sturen dat ze de kosten zouden uitrekenen) en daarna kreeg ik dit:
The cost of your order is as follows:
LCD Products $582.59
Wire Transfer 18.00
Airmail Shipping 46.95
TOTAL AMOUNT DUE IN U.S. DOLLARS $647.54
Please let us know when you have made the wire transfer. It takes several days for our bank to notify us, but we can prepare your order for shipment as soon as you let us know you have transferred the funds. Thank you.
Ok dan.
Dit is dus een bestelling van (met overmaakkosten) bijna 1700 piek.
Ik heb tot nu toe zo''n 1000 ontvangen en hierbij dus de oproep voor iedereen die nog niks heeft ingelegd om dat gauw te doen.
Vragen sturen naar hageerts@hetnet.nl
Ik zal zo snel mogelijk op mijn site (zie sig) de personen die een aanbetaling hebben gedaan in mijn VIP-klantenlijstje zetten:)
Dat was het tot nu toe, Mzl. Hagar.
BTW (mijn rabo digipas voor het internetbankieren is vandaag officieel naar de schroothoop gegaan:) Maar ik krijg volgende week pas een nieuwe:( dus ik moet helaas steeds wachten op de afschriften om te zien wie een donatie hebben gepleegd. Hierdoor kan het zijn dat ik wat sloom ben met nieuws op dat vlak)
Nu ook zonder stropdas
Wat ik me nog afvroeg is het volgende:
Ik heb net als aardig wat andere mensen de onderstaande bestelling bij je gedaan.
Lekker origineel
1 x Seiko L2014 4X20 LED Backlight LCD - with HD44780 Controller Chip - $15
1 x LCD Cable - $0.99
Nu had ik het allemaal wat ruim gerekend en ik dacht dus dat ik wel goed zat door fl 60,- over te maken.
Heb ik nu de BTW over het hoofd gezien?
M.a.w. wat krijg je nog van me of ben ik reeds klaar?
anders doe ik je wat
snel!!!!!!!!!!!!!
Audi A8 W12 6.0
Post gewoon in deze thread als je wat nieuws te melden hebt (bijv als er een planning gemaakt kan worden hoelang het ongeveer gaat duren ... verders TOPPIE dat je het allemaal regelt!!!
Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW
Zou zeggen begin er 1Op woensdag 02 mei 2001 13:41 schreef Flexx het volgende:
Wanneer is de volgende ronde ?
??? Harm Geerts ???
1 x LCD Cable - $0.99
Dat was mijn bestelling
Wat moet ik overmaken hagar?
met papier mache kun je alles maken!!
Mail me ff als het bestellen nog kan. En anders doe ik bij de volgende bestelling mee.
Iedereen die dit:
1 x Seiko L2014 4X20 LED Backlight LCD - with HD44780 Controller Chip - $15
1 x LCD Cable - $0.99
besteld heeft kan 60 piek overmaken.
Als het goed is dekt dat de kosten.
Saldo is weer gestegen 1200,- piekjes nog een klein beetje jongens(meisjes???)
Harm Geerts is niet van plan om nog een lcd-rally te houden.
Dus lees, leer en probeer:)
Nu ook zonder stropdas
Ik vond het leuk om te doen, maar niet gauw voor een tweede keer. iig niet gauw bij EIO.
Alhoewel.... ik heb nu paypal en dat zou in principe een 2 weken moeten schelen ofzo.
Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW
Zoniet dan ga ik hem even pushen
Scheelt jouw toch weer zo''n 250 dacht ik.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Mijn administratie is niet helemaal in orde, ik weet namelijk niet meer zo goed welke GOT-gebruiker bij welke besteller hoort.
''t is ff vervelend maar dat overleef ik wel.
De VIP-Klantenlijst is klaar.
En de heer Mike Bennink is uit de bestelling geknikkerd na waarschuwingen uit de GOT-gemeenschap. Hagar Dankt u allen.
Nu ook zonder stropdas
Leg nog eens uit hoe je alles heb besteld bij eio.com, zodat iemand anders de volgende ronde voor bestellingen kan doen.
Dus jij hebt als laatste betaald>:)Op zaterdag 05 mei 2001 10:16 schreef Titanicfanatic het volgende:
Ik sta bovenaan!Zoals het hoort dus.
Kijk neem dan de heer Verbij die had alles tenminste goed voor elkaar:)
Kun je die vraag FFiets duidelijker stellen?Op zaterdag 05 mei 2001 15:46 schreef Flexx het volgende:
Hagar...
Leg nog eens uit hoe je alles heb besteld bij eio.com, zodat iemand anders de volgende ronde voor bestellingen kan doen.
Je stuurt gewoon een mailtje met je bestelling en klaar (What did you expect for nothing)
Nu ook zonder stropdas
Ik denk eerder dat ik de eerste moet zijn geweest, maar à la.Op zaterdag 05 mei 2001 17:51 schreef Hagar het volgende:Dus jij hebt als laatste betaald?
Geeft niet, je bent nog niet DE laatste.Op zaterdag 05 mei 2001 21:53 schreef Titanicfanatic het volgende:
Ik denk eerder dat ik de eerste moet zijn geweest, maar à la.
Nu ook zonder stropdas
Laat ons alles weten okay!
Dus dat zal dan wel goed zitten
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
wanneer zijn ze binnen?
( ik heb het geld overgemaakt)
Geen nieuws, geen stortingen.
Nog ff voor de duidelijkheid, ik ben financieel niet in de positie om geld voor te schieten.
Dus zolang er niet genoeg geld op mijn rekening wordt gestort kan ik niet de betaling naar EIO voldoen.
Nu ook zonder stropdas
laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs
Shit ja, was ik alweer vergeten->remboursOp maandag 07 mei 2001 16:24 schreef LopeZ het volgende:
Wiebbe''s echte naam is Ron maar ik had met hem gesproken en hij zei dattie al een regeling met jouw getroffen had.
Dus dat zal dan wel goed zitten
ff vergeten dat jullie die dikke order hadden.
Geen zorgen ik fix wel wat.
Nu ook zonder stropdas
als het echt niet anders kan, wll ik het best overmaken natuurlijk.
maar rembours leek me makkelijk omdat de verzend kosten wel eens hoger konden worden..
die konden dan meteen meegerekent worden..
Wiebbe
Oh noes.. No more TreinTijden :(
iedereen over maken!!!
Audi A8 W12 6.0
btw ik stond al in het vip lijstje*D
en als dat kan, kan ik dan ook nog meedoen??? (als ik snel ben?)Op maandag 07 mei 2001 22:50 schreef schizofreen het volgende:
ik weet dat de inschrijving al gesloten is, maar zolang de betaling nog niet is voldaan mag ik dan nog meedoen. Anders betaal ik gewoon voor degene die niet komt opdagen...
zow nicap geld teveel :P:P dus koop je nog een lcd displaytjeOp zaterdag 05 mei 2001 18:52 schreef Nicap het volgende:
Thanks, Verbij ben ik.
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
<edit>Net ff gekeken, nog 8 mensen moeten geld overmaken :(</edit>
Ik had eigenlijk een 4x40 willen hebben. Die 4x20 vind ik toch een beetje te klein. Die andere die ik overhou verpats ik wel weer.Op dinsdag 08 mei 2001 03:28 schreef ReseTTim het volgende:
[..]
zow nicap geld teveel :P:P dus koop je nog een lcd displaytje...
Terwijl er wel een overschijving uit de deur is.
Hagar, is er een bedrag met een onbekende afzender binnengekomen? De 21 heb ik de overschijving de deur uit gegooid dus had al binnen moeten zijn
Ik zal wel ff bij de bank navragen wat er mis is gegaan.
Veni,Vidi, Et carpe ceruesi. (Ik kwam, zag en pakt een biertje) nDus
Heeft iedereen nu al betaald? Zo niet dan word ik een beetje verdrietig
Hoe staat het ermee Hagar? Heb je nog geld binnen gehad?
Ludo Haveman
Marco de Jongh
Paul Velzeboer
Richard Nillesen
Ron Planken
Jeroen Wobben
Jongens ... dok nou gewoon ... dan kan Hagar gaan bestellen!!!
(no offense tegen degene die al wel betaald hebben en die in dit lijstje staan
Jan-Willem Baggerman
Verwijderd
Ik zou gewoon de bestellingen van de mensen die nog niet betaald hebben laten vervallen. Blijkbaar hebben ze toch niet zoveel intresse.....
Dus die kan je van dat lijstje schrappen...
Verwijderd
sorry dat ht allemaal zo lang duurde maar die kutpostbank schiet niet op met ze girotel shitzooi!!!!!!
ik zal dan weer te laat zijn zekker
Weet nog niet van wie:? Rabo:(
Deze week ziek geweest dus vandaar.
Ik was van plan morgen het geld over te gaan schrijven maar er zijn hier en daar nog wat wensen hoorde (zie las) ik.
Tot morgenavond hebben jullie de tijd om extra''s e.d. te melden. Dan is het echt afgelopen want het duurt zo veel te lang.
Gegroet Harm
[edit] J B-man heeft gestort
Nu ook zonder stropdas
Verwijderd
Als je interrese hebt mail je me maar effies
Hagar for PresidentTot morgenavond hebben jullie de tijd om extra''s e.d. te melden. Dan is het echt afgelopen want het duurt zo veel te lang.
Ik verwacht dat het er morgen of maandag opstaat.
Veni,Vidi, Et carpe ceruesi. (Ik kwam, zag en pakt een biertje) nDus
ohoho wat een stukkie techniek
SCHIET OP!!!!!!!!!!!!!!!!!11
Audi A8 W12 6.0
Gister is me 4x20 d00d gegaan.
En sinds vandaag werken alleen de onderste 2 regels van me 4x40 nog maar
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
mijn geld al gehad???
jeroen wobben
De printerkabel in me PC doen terwijl ''ie aan staat...Op zaterdag 12 mei 2001 21:48 schreef jwbagger het volgende:
Wat doe je dr dan ook in vredesnaam mee :?
[b][i]DOE DAT DUS NOOIT![/b][/i]
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Ben het hele weekend weggeweest, nieuwe vriendin opgeduikeld. Dus ik heb geen flauw idee
Ik heb het teringdruk (verslaagies maken) dus het kan nog ff duren voordat ik alles weer heb nagekeken.
Mzl. Harm
Nu ook zonder stropdas
sounds good for you bad for usBen het hele weekend weggeweest, nieuwe vriendin opgeduikeld.
heeft iedereen eigenlijk al betaald?
enige indicatie hoelang het nog gaat duren vanaf het moment dat je besteld bij EIO???
Laat ik eens een nieuwe doen:
Als iedereen betaald heeft, dus ergens eind van de week, dan gaat ie bestellen. Dan krijgt ie met een paar dagen een reply met bankgegevens. Misschien heeft hij die ook al gehad, maar als er wijzigingen zijn moet het dus toch nog een keer. Dan gaat ie naar de bank om de wire-transfer te regelen, duurt bij de bank maar 5 minuten, maar het duurt minimaal een week voordat EIO het geld heeft(kan ook wel 2 weken duren). Als er een berichtje van EIO komt dat ze het geld binnen hebben, zetten ze gelijk in de mail dat de spullen naar shipping-department zijn verhuist. Daar blijven ze dan nog een paar dagen liggen en dan word het verstuurd. Eenmaal verstuurd duurt het ongeveer 2 weken dat ze bij Hagar worden afgeleverd. Dan moet hagar tijd vinden om alles uit te zoeken(zeg 3 dagen). Dan gaat Hagar alles naar "ons" verzenden en dat duurt ook weer eens 2 dagen ongeveer.
Dus mijn schatting is nu dat ze ongeveer in de eerste week van juli bij iedreen aankomen.
hoop het wel, duurt wat langer dan ik verwacht had
ik dacht vaneuhh, als ik ze bestel dan heb ik ze na 2 weken wel
vandaar dat ik niet besteld heb, omdat ik dacht dat er nog wel zo''n gezamelijke inkoop gehouden zou worden.... (iedereen maakt die dingen kapot
maar ik ben bang dat ik nu een beetje te laat ben dus..
zijn die dingen ook bij conrad te koop?
Er was iets misgegaan met de betaling. Hopelijk heb je het nu wel snel binnen.
Excuses
Dan ben ik net terug van een maandje Thailand en heb ik eindelijk weer eens tijd om m''n case onder handen te nemen.
Dus Hagar, mocht je nog informatie van me nodig hebben, van 3 Juni tot 2 Juli ben ik aan de andere kant van de kloot aan het feesten
yay!
als het er dan pas is dan meelik je ff dat je het op een ander addres moet laten bezorgen ok?
ik ben best wel pissed... van al die gastjes die ongelooflijk laat betalen
naja hopen dat het ook werkelijk die datum wordt
Audi A8 W12 6.0
Ik heb de bestelling al betaald maar er is nog niks afgeschreven, zal ik ook nog uitzoeken.
Tot morgen, Harm
Nu ook zonder stropdas
Yup, ik zelfs 2Op woensdag 16 mei 2001 07:47 schreef -Avenger- het volgende:
<KNIP> ... gehouden zou worden.... (iedereen maakt die dingen kapot)
<KNIP>
Ik zal moeten w88 op de volgende actie ben ik bang
Iemand nog een 4x40 te koop¿
\o/
Nu ook zonder stropdas
Verwijderd
de bank heeft me geld overgemaakt :-)zal eens tijd worden
het is al morgen geweestOp donderdag 17 mei 2001 20:25 schreef Hagar het volgende:
Morgen heb ik vrij dan zal ik alles ff uitzoeken. Kunnen jullie wel zolang wachten?
Ik heb de bestelling al betaald maar er is nog niks afgeschreven, zal ik ook nog uitzoeken.
Tot morgen, Harm
hoe wordt het nou?
Audi A8 W12 6.0
mijn geld al binnen
anders moet ik ff bank bellen.
Ik sta nog steeds op "niet betaald"
upperdepup
Hagar: hoe staat het er nu mee?
Sta je er niet op -> helaas.
Ik zal met een uurtje ook de lijst met betaalde orders updaten.
Groeten
Nu ook zonder stropdas
Verwijderd
paul velzeboer?? ik had 80,- overgemaakt?? en bij mij is het er al afgehaald??
[edit]
Niet om het een of ander maar je staat er toch bij of niet dan:?
Nu ook zonder stropdas
je zegt iedereen heeft pech als je nog niet betaald had... nu vraag je wat de bedoeling is voor die onko''s die nog niet betaald hebben... dat boeit toch niks meer als je toch al besteld hebt??
Audi A8 W12 6.0
die lcd''tjes van die gozers die niet betaalt hebben raak je toch zo kwijt.
er zijn al zoveel lui geweest die nog mee wouden doen maar te laat waren.
anders dok ik ze wel, ga k ze "prebuild" verkopen, $$$$$$$$$$$$$$
Jazeker, ik sta op dit moment voor het eerst in het rood doordat de rekening betaald is:(Op zaterdag 26 mei 2001 09:24 schreef jwbagger het volgende:
Ja, heb je nou besteld of niet
Dat ik die LCD''s wel weer kwijtraak twijfel ik niet aan.
''t komt wel goed:)
[Edit]
Waarom pakt ie mijn smile''s niet???
Nu ook zonder stropdas
Nu ook zonder stropdas
It''s not a feature, it''s a bug!Op zondag 27 mei 2001 13:39 schreef Hagar het volgende:
En waar mag dat dan wel goed voor wezen
Al reactie van EIO trouwens?
Da''s het laatste wat ik van ze gehoord hebOp Dinsdag 22 mei schreef EIO het volgende:
Thank you for your payment. We will begin preparing your order for shipment.
Nu ook zonder stropdas
ken niet wachten.
Houd ons op de hoogte Hagar...
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Including je eigen proggie ???Op maandag 28 mei 2001 08:49 schreef basiep het volgende:
neem parallel, daar is het meeste voor
Ik denk dat ik goed verkeerd zit met m''n schatting, trouwens. Ik had gedacht rond 12 juli ofzo geloof ik. Dat word dus veel eerder. Tussen 2 weken en 3 weken nu ongeveer(wel een gok he).
he gelukkigOp maandag 28 mei 2001 17:34 schreef Nicap het volgende:
Ja, en paralel is ook nog eens goedkoper.
Ik denk dat ik goed verkeerd zit met m''n schatting, trouwens. Ik had gedacht rond 12 juli ofzo geloof ik. Dat word dus veel eerder. Tussen 2 weken en 3 weken nu ongeveer(wel een gok he).
Audi A8 W12 6.0
Zij kunnen vast wel eens leuke schatting maken over hoe lang we nog moeten wachten.
Nu ook zonder stropdas
dat is ze geraden ook jahOp maandag 28 mei 2001 22:15 schreef Hagar het volgende:
Nog ff een mailtje gestuurd naar eio.
Zij kunnen vast wel eens leuke schatting maken over hoe lang we nog moeten wachten.
Audi A8 W12 6.0
volgens Nicap''s systeem kom ik in de 2de of 3de week van juni uit ...