Nu ook zonder stropdas
Moet ik nog meer zegge? Volgens mij niet behalve dat die LCDtjes
/moet nederlands leren typen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De Animo mail is verwijderd als je je bestelling wilt ontvangen gewoon naar het bovenstaande adres mailen.
En alles wat in de eerste post staat moet erin aan info.
De belastingdienst, leuker kunnen we het niet maken. Wel moeilijker!!!
Nu ook zonder stropdas
more info please:)
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Dus inderdaad daarbovenop komen nog de kosten voor het doorsturen binnen nederland.
Nu ook zonder stropdas
is deze goed?
en gaat ie werken met dat proggie wat die tweakers aan het maken zijn?
[topic=164283]
?????????
Audi A8 W12 6.0
Thnx
Als ik de Seiko L2014 wil, welke prijs kom ik dan op uit?
Klopt deze berekening: $15,-- = FL 37,18
Dat maal 1,19 = 37,18*1,19= 44,24
Dan + 6: 50,24 totaal exclusief verzendkosten NL.
Dus stel verzendkosten NL zijn 3 piek dan ben ik voor 53,25 klaar???
En hoe gaat de betaling?
en wat als er bij iemand een defect display aankomt ?
(ik wil er ook wel 1.. maar moet wel weten hoe ik moet betalen
Have a wheelie good weekend!
ff wat info neergezet.
En ja voor ongeveer 55 piek ben je klaar.
Maar dit is absoluut geen garantie.
Nu ook zonder stropdas
Bij de eerste en tweede ronde hebben we kabeltjes besteld, maar die kabeltjes hadden we geen ruk aan. Maar ik zit net te bladeren op eio en zie dat de andere kabeltjes weer back in stock zijn. Dat betekend dat je: 1
waarschijnlijk minder hoeft te solderen
2 Je lcd soldeervrij houd.
Als je kabeltjes besteld, bestel dan wel de goeie.
Ik heb Hagar al een mailtje gestuurd met m''n bestelling en ook iets over de kabeltjes, zodat ik zeker weet dat ik de goeie krijg.
Verder wil ik graag weten waar je woont. Op je website staat dat je hem ook op kan halen, maar nergens staat een adres.
ik zie niet hoe je daar zo''n kabeltje op wou inpluggen.
of zie ik het verkeert?
Je maakt het bij voorbaat over op mijn rek. (ook al weet ik het exacte bedrag nog niet)
of
Je wacht tot ik de goederen binnen heb.
Maakt mij niet uit.
Als je een kapot display krijgt, heel vervelend maar dan moet ie toch terug naar amerika. Ik ga ze in ieder geval niet testen.
Alleen bij eventuele externe schade stuur ik ze niet door (tenzij dat gewenst is natuurlijk)
Ik weet niet hoe die dingen verpakt zijn maar als alles per stuk in een mooi doosje zit laat ik het ook voor wat het is.
Nu ook zonder stropdas
You''ve got a point!!!Op donderdag 19 april 2001 23:02 schreef Nicap het volgende:
ff nog wat aanvullende info, en deze info is ook voor de mensen van de eerste en tweede ronde.
Bij de eerste en tweede ronde hebben we kabeltjes besteld, maar die kabeltjes hadden we geen ruk aan. Maar ik zit net te bladeren op eio en zie dat de andere kabeltjes weer back in stock zijn. Dat betekend dat je: 1
waarschijnlijk minder hoeft te solderen
2 Je lcd soldeervrij houd.
Als je kabeltjes besteld, bestel dan wel de goeie.
Ik heb Hagar al een mailtje gestuurd met m''n bestelling en ook iets over de kabeltjes, zodat ik zeker weet dat ik de goeie krijg.
Verder wil ik graag weten waar je woont. Op je website staat dat je hem ook op kan halen, maar nergens staat een adres.
Nu ook zonder stropdas
Je hoort nog van men, Btw nicap, die andere kabel waar je het over hebt is dat zon backpack?
ik zie der twee staan, (drie maar eentje die is voor een of andere vage screen)
-LCD Interface Cable voor 99 dollar cent
-LCD LCD Cable voor 99 dollar cent,
de tweede de gene die je bedoelt, hijs wel voor je IDC d8 ik he? die kan je dus niet aansturen met LCD driver en LCDRIVER d8 i ktoch?
[EDIT] ff wat meer info
Oh noes.. No more TreinTijden :(
nu nog ff kijken of die past op die 4x40 Seiko L4034. hopen!
zat ff nie na te denken, als zit er een IDC op, kan je gewoon ff opknippen en solderen aan parrelle poort verloop stukkie ofzo.
Thx
kijk ik zal het proberen uit te leggen
er zitten dus geen oogjes op.
maar allemaal "tandjes" van kopen.
Hetzelfde als er op een PCI kaar zit bij de connector. (of agp of whatever)
daar moet je zonder zo''n kabel dus allemaal draadjes aan vast solderen
en dan aan je paralelle poort vast solderen.
nu schuif je als het ware een connector eroverheen, die meteen contact maakt met alle "tandjes" en aan de andere kant van de kabel, kan je dan bij paralelle kabel maken
(wel letten op de nummertjes
(edit voor Typos)
Zie de connector als dezelfde connector waar je je PCI kaarten en zo indouwd. Op dezelfde manier douw je de LCD(of een gedeelte) in die connector. Geloof me nou maar. Ik heb zo''n zelfde connector als aan dat kabeltje, alleen kostte me dat ding hier al 6 piek(en das alleen de connector).
deze bedoel je toch ?
vind het plaatje alleen wel erg misleidend..
ik kijken naar het plaatje.. staat er nog steeds unavaileble. Maar ja.
Trouwens nicap, dat andere kabeltje, is dat dan zonder zon schuif geval?
was alleen losse kabeltjes?
Nogal dubbel
Ik denk dat zo''n zelfde stekkertje als op dat ene kabeltje zit aan de andere kant van dat kabeltje zit met dat schuifgeval(vat je hem nog?)
Hij kan toch "back in stock" (weer in de verkoop opgenomen) zijn, maar "temp unavailable" (tijdelijk niet leverbaar) zijn.Op donderdag 19 april 2001 23:31 schreef Nicap het volgende:
idd, maar daarachter staat weer "Back in stock". Ik denk dat ze geen ander plaatje meer hadden en dan deze maar gewoon gebruiken.
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
das kut voor je..
ik weet niet waar je woont, anders bestel ik hem wel mee. Kom je um ophalen, anders betaal je meer verzend kosten dan voor de kabel
Weet ik, maar in feite maakt dat nog niet zoveel uit. Zo''n LCD kan je toch wel weer gebruiken/verkopen.Op donderdag 19 april 2001 23:47 schreef Nicap het volgende:
eh, Hagar. Je moet trouwens wel een beetje ruim rekenen. Daar bedoel ik mee dat je bijvoorbeeld 3 cent boven de dollarkoers of zo moet zitten en bijvoorbeel 20%btw moet rekenen. Voor ons maakt dat bijna geen verschil, misschien 1 piek ofzo. Maar als bijv. de dollar op 2,50 staat als je besteld en de dollar op 2,55 staat als ie langs de douane gaat kost het jou dus extra geld. Of je moet de exacte bedragen gaan berekenen als echt alles betaald is, dan maakt het niet veel uit. Maar ik neem aan dat je graag wilt dat de mensen vooruit betalen. Dat wilde ik namelijk wel. Er zijn altijd mensen bij die graag een LCD willen hebben, maar later terugkrabbelen. En dan zit jij met LCD''s.
Maar als ik moedwillig genaaid wordt kom ik je opzoeken
Maar ik ben een aardige jongeman die vertrouwen heeft in de mens.
Vooruit betalen heeft inderdaad mijn voorkeur.
Nu ook zonder stropdas
Nu maar wachten
Veni,Vidi, Et carpe ceruesi. (Ik kwam, zag en pakt een biertje) nDus
Ik ga er vanuit dat iedereen die eeen kabel (heeft) besteld deze bedoeld.Op donderdag 19 april 2001 23:30 schreef the12be het volgende:
ah, op zo''n manier, je schuift m dus over het pcb''tje heen.
deze bedoel je toch ?
[afbeelding]
Nu ook zonder stropdas
ik bestel vamiddag eerst ff naar school
die kabel, zit daar ook zon parralelconnector aan? en moet je dan die weerstandjes er nog zelf op doen?
zoals je hier kan zien: http://www.eio.com/lcd2014.gif
of zit in die kabel alles al in?
Audi A8 W12 6.0
of is dat alleen als de douane moeilijk doet?
anders maakt het voor ons hier bijna 100 piek uit
Hattem, naast Zwolle...Op donderdag 19 april 2001 23:59 schreef Wiebbe het volgende:
Hehe..
das kut voor je..
ik weet niet waar je woont, anders bestel ik hem wel mee. Kom je um ophalen, anders betaal je meer verzend kosten dan voor de kabel
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
dan maar niet doen he
ik woon in den haag
Om 12 uur vannacht gaat de bus dicht.
Nu ook zonder stropdas
Niks is zeker, maar ik hoop van niet.Op vrijdag 20 april 2001 16:39 schreef Wiebbe het volgende:
Zit die BTW er nou zeker weten bij?
of is dat alleen als de douane moeilijk doet?
anders maakt het voor ons hier bijna 100 piek uit
Op mijn site staat trouwens dat het er wel bij moet.
''t is maar dat je het weet ik ben niet van plan om jullie te belazeren dus alles wordt eerlijk doorgerekend.
Er is nu voor een dikke 900 piek besteld, dus ik zou het zeer op prijs stellen dat er al het een en ander wordt overgemaakt.
Thanx Hagar
BTW alle bestellingen zijn geplaatst op de site.
Dus kijk ff of alles er goed op staat!!!
En Wiebbe welke LCD kabel bedoel jij nou?
Je geeft namelijk een andere op als de rest.
Nu ook zonder stropdas
Hij zal waarschijnlijk zelf dalijk ook nog wel reageren.
Ook ff gekeken of jullie bestelling klopt?
Nu ook zonder stropdas
de bestelling (als de LCD interface kabel, naar die andere (van back in stock) ) dan is hij helemaal compleet!
ik weet natuurlijk nog niet precies, hoeveel alles word, maar intotaal maak ik dan 300 gulden over.
ok?
maar dat kan maandag pas
Owja 110 piek iswel genoeg voor 2 4x20 displaytjes + 2 kabeltjes toch, anders hoor ik t wel, mzl & tnx
Hopelijk nog op tijd...
Mail me hoeveel dat kost dan maak ik het zo snel mogelijk over
dus ik kan niet de printer en die lcd tegelijk gebruiken
Alle orders die ik heb binnengekregen en behandel staan op Deze Site.
Sta je er niet op doe deze ronde niet mee.
Wil iedereen voor de laatste maal nog ff kijken of alles klopt?
Als je mij nog wilt bereiken doe dat dan via mijn normale e-mail adres(hageerts@hetnet.nl). Het besteladres is verwijderd en zal niet meer gebruikt worden.
Pas als ik van iedereen het "go" signaal heb, plaats ik de bestelling.
Met vriendelijke groet,
Hagar
Nu ook zonder stropdas
check je meel, mijn bestelling klopt niet!!!
als je dat nog ff wil aanpassen, dan is GOGOGO voor mij
Audi A8 W12 6.0
Als je wire-transfer doet kost het je 18 dollar + 20 a 25 gulden extra namelijk. En het duurt 2 weken langer dan met paypal.
Haal je dat wel dan?
Ik bestel trouwens samen met jwbagger, dus zal af en toe ook iets van me laten horen, ook al sta ik niet op je lijstje met orders
1 x Seiko L2014 4X20 LED Backlight LCD - with HD44780 Controller Chip - $15
1 x LCD Cable - $0.99
moet genoeg zijn ofnie?
3 * $ 15 = 112.5
3 * $ 0,99 = 7.43
--------- +
119.93
verzendkosten= hoeveel? ongeveer? 20 piek?
Audi A8 W12 6.0
Nu ook zonder stropdas
k ik maak morgen geld over das wel goed he!Op zondag 22 april 2001 22:48 schreef Hagar het volgende:
15 piek verzendkosten is denk ik wel genoeg voor jou.
Audi A8 W12 6.0
Stelling "Banken ook in het weekend actief"
Nu ook zonder stropdas
Stealth
Ik heb hetzelfde mailtje ook ff naar lcdfinalorder@hotmail.com gestuurd
wanneer ga je bestellen?
nog even een vraagje
ik kan de L2014 niet vinden op de Seiko site ... is dat dezelfde als de 2034?
Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW
Zou ik alsje alsje alsjeblieft er nog bij kunnen???
ik heb geld overgemaakt
135 piek
(misschien
hoe lang duurt het ongeveer?
heb je de bestelling al gemaakt?
Audi A8 W12 6.0
is er al besteld ?
En, ja hoor er is al besteld
Nu ook zonder stropdas
Hoe lang duurt dat Wire ongeveer?Op woensdag 25 april 2001 21:14 schreef Hagar het volgende:
En, ja hoor er is al besteld
zodra je ook maar IETS weet, laat het ons weten.
[edit]
en mail jwbagger ffies, we weten niet hoeveel we moeten overmaken, omdat je bij de eerste prijsopgave de btw vergeten was
We willen zsm betalen, anders kom jij in de kosten te zitten, en een tweaker die zoiets organiseert wil je niet op kosten jagen...
*kontlik-*D-kontlik-*D-kontlik-*D-kontlik*
''t is maar wat je lekker vindtOp woensdag 25 april 2001 21:26 schreef Razorfist het volgende:
*kontlik-*D-kontlik-*D-kontlik-*D-kontlik*
nouja ik heb al vakantie
Audi A8 W12 6.0
Dus wie gokt op welke datum de postbode met LCD''s bij Hagar aan de deur komt?
Ik zeg 12 juni.
Maar dan ben ik met vakantie, dus moet hagar ze maar ff vasthouden tot ik terugben.
das lang!!!!!!!
zou ze krijgen voor men verjaardag van me ma, op 15 mei
12 Februari naar de bank gegaan en de wire-transfer geregeld.
9 maart mailtje gekregen dat ze het geld ontvangen hebben en het spul verscheept gaat worden.
16 maart is het spul dan eindelijk verscheept
30 maart zijn ze bij mij binnengekomen.
Das dus 6 weken.
naja gelukkig voor de uitslag of ik gezakt of geslaagt ben
tering 12 juni lijkt nog lang maar het valt best mee geloof ik
Audi A8 W12 6.0
hallo, hagar!
laat eens ff wat van je horen!!!!
Audi A8 W12 6.0
Ik heb eindelijk bericht (ze moesten eerst een mailtje sturen dat ze de kosten zouden uitrekenen) en daarna kreeg ik dit:
The cost of your order is as follows:
LCD Products $582.59
Wire Transfer 18.00
Airmail Shipping 46.95
TOTAL AMOUNT DUE IN U.S. DOLLARS $647.54
Please let us know when you have made the wire transfer. It takes several days for our bank to notify us, but we can prepare your order for shipment as soon as you let us know you have transferred the funds. Thank you.
Ok dan.
Dit is dus een bestelling van (met overmaakkosten) bijna 1700 piek.
Ik heb tot nu toe zo''n 1000 ontvangen en hierbij dus de oproep voor iedereen die nog niks heeft ingelegd om dat gauw te doen.
Vragen sturen naar hageerts@hetnet.nl
Ik zal zo snel mogelijk op mijn site (zie sig) de personen die een aanbetaling hebben gedaan in mijn VIP-klantenlijstje zetten:)
Dat was het tot nu toe, Mzl. Hagar.
BTW (mijn rabo digipas voor het internetbankieren is vandaag officieel naar de schroothoop gegaan:) Maar ik krijg volgende week pas een nieuwe:( dus ik moet helaas steeds wachten op de afschriften om te zien wie een donatie hebben gepleegd. Hierdoor kan het zijn dat ik wat sloom ben met nieuws op dat vlak)
Nu ook zonder stropdas
Wat ik me nog afvroeg is het volgende:
Ik heb net als aardig wat andere mensen de onderstaande bestelling bij je gedaan.
Lekker origineel
1 x Seiko L2014 4X20 LED Backlight LCD - with HD44780 Controller Chip - $15
1 x LCD Cable - $0.99
Nu had ik het allemaal wat ruim gerekend en ik dacht dus dat ik wel goed zat door fl 60,- over te maken.
Heb ik nu de BTW over het hoofd gezien?
M.a.w. wat krijg je nog van me of ben ik reeds klaar?
anders doe ik je wat
snel!!!!!!!!!!!!!
Audi A8 W12 6.0
Post gewoon in deze thread als je wat nieuws te melden hebt (bijv als er een planning gemaakt kan worden hoelang het ongeveer gaat duren ... verders TOPPIE dat je het allemaal regelt!!!
Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW
Zou zeggen begin er 1Op woensdag 02 mei 2001 13:41 schreef Flexx het volgende:
Wanneer is de volgende ronde ?
??? Harm Geerts ???
1 x LCD Cable - $0.99
Dat was mijn bestelling
Wat moet ik overmaken hagar?
met papier mache kun je alles maken!!