Deze week ben ik dan na lang denken begonnen aan mn case mod. Ik wilde graag een raampie met een neon erachter omdat dat er zo kewl uit ziet. Ook wilde ik iets qua koeling gaan doen aangezien ik nogal geschrokken was nadat ik ontdekte dat mijn PC ruim een maand zonder CPU-cooler heeft gedraaid.
Dus zie hier het resultaat,

de case

de temp sensor en de switches voor lamp en fan

een slimme bevestiging van de fan, vast aan de kast, niet aan de kap [/met dank aan <$N@P$HoT>]

de kale kast
Voor de rand langs het plexieglas (molding) heb ik een rubberen opengesneden brandstofslang gebruikt
ik ga er nog een site bij maken met een tutorial voor newbie-case-modders, wat ik dus ook was
en an heb ik meteen een oproep: voor degene die zn tubetje arctic silver nog niet leeg heeft, neem aub contact met me op, ik wil je kliekje wel kopen...
Ja, ik weet foto''s zijn niet geweldig maar ik ben maar arm
.
Voor alle foto''s
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 -
Dus zie hier het resultaat,

de case

de temp sensor en de switches voor lamp en fan

een slimme bevestiging van de fan, vast aan de kast, niet aan de kap [/met dank aan <$N@P$HoT>]

de kale kast
Voor de rand langs het plexieglas (molding) heb ik een rubberen opengesneden brandstofslang gebruikt
ik ga er nog een site bij maken met een tutorial voor newbie-case-modders, wat ik dus ook was
en an heb ik meteen een oproep: voor degene die zn tubetje arctic silver nog niet leeg heeft, neem aub contact met me op, ik wil je kliekje wel kopen...
Ja, ik weet foto''s zijn niet geweldig maar ik ben maar arm
Voor alle foto''s
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 -
laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs