Op dinsdag 10 april 2001 23:50 schreef D-Devil het volgende:
Sukkel ??
[..]
En als ik het niet mag dan jij ook niet... beter dat ze je hem weg laten halen omdat iemand hem meld dan een IP ban...
Ik bedoelde het alleen goed... ik had je een message via icq gestuurd en je kon hem weghalen.
Ja hoor, je had ook gewoon je mond kunnen houden, en anderen van deze handige site gebruik kunnen laten maken. Ik vind het gewoon nergens op slaan, ik durf te wedden dat iedereen hier wel eens iets met illegale software te maken heeft gehad.
Nou duiveltje, wat draag je toch weer veel bij aan de gemeenschap hiero. Je klikt erop uit eigen interesse. En wat een overtreding zeg, als er nu iets stond als "Gratiz Gamez, Appz and Sexz ? Click here ! ", kijk, dan kan ik het begrijpen. Maar dit ?
Dat ene puntje van mij is eigenlijk precies wat er vaak speelt op dit forum. Bijvoorbeeld :
CloneCd werkt niet, wat nu ? Please help !
Waar wordt dat progje nou voor gebruikt ? Juist, om netjes over cdbeveiligingen te branden. Maar dat hoor je niemand zeggen, en toch doet iedereen het. Zulke dingen houdt je gewoon stil, ook de modjes zullen illegale sites bezoeken en daar zachte waren downloaden, maar als het gemeld wordt zijn ze er tegen.
Bulldog vertelde mij zelf dat ook hij het een interessante weppagina vond, maar in zijn functie hoort hij er gewoon tegen te zijn. Ik blijf het een enorme nutteloze en domme actie vinden, you wannabe mod.
P.S. De duivel ? Eerder een Engel, met zijn voorgekauwde en ontzettend brave gedrag.