[BC3] AMD, PID, reseller gedoe...

Pagina: 1
Acties:

• jjwa
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-07 15:44

jjwa

CZ3 tentmuis

Topicstarter
GoT staat barstens vol met draadjes over wat iedereen krijgt van AMD, en hoe het te krijgen, maar wat ik nou mis is een mooie lijst met PID''s (de nummers die je in moet vullen om bep. dingen te krijgen).

Kunnen mensen misscien even zo veel mogelijk PID''s posten?
Want tot nu toe heb ik bijv. geen PID''s gezien van sleutelhangers :9~ , dikke casebadges :9~ , t-shirts (laatste zal wel geld kosten) , enzovoorts, en ik heb wel gezien dat mensen die kregen..

DUS:
POST ALLE PID''S DIE JE WEET OF TE WETEN KAN KOMEN PLEASE!!

• delyver
  • Laatst online: 24-08-2025
schrijf er gewoon wat in

ik heb een doos gekregen groter als mijn pc >:)

Audi A8 W12 6.0

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-08 14:26

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Gewoon het form for unknown PIDs ofzo opzoeken, krijg je een hok waar je je wensen in mag deponeren...

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

spok9

Groen...

Op maandag 09 april 2001 22:15 schreef delyver het volgende:
schrijf er gewoon wat in

ik heb een doos gekregen groter als mijn pc >:)
Zat er ook iets boeiends in?

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

Verwijderd

Gewoon een verhaaltje maken dat je reclame matriaal nodig hebt voor je PCstand waar je beurzen mee afloopt, of iets in die geest.

2 jaar geleden ook gedaan en dan krijg je leuke dingen.

• jjwa

jjwa

CZ3 tentmuis

Topicstarter
die van die beurs-stand is wel heel wreed
>:)
maar ik heb geen stapel folders nodig, ik wil alleen ff een (paar) sleutelhanger (s) en (een) dikke casebadge(s) en misschien nog wat andere kleine dingen, geen hele stapels folders enzo :)

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:16
Je mag dit alleen doen als je een officiele reseller bent bij AMD. Aangezien we al eerder met AMD in de clinch lagen betreffende een ongekende hoeveelheid mailtjes die AMD toekwam wil ik even melden dat jullie rustig aan moeten doen en eigenlijk gezegd niks mogen bestellen. Behale degenen die echt reseller zijn dus.

• jjwa

jjwa

CZ3 tentmuis

Topicstarter
ja, weet ik, daarom hoef ik dus ook geen hele complete beurs-stand-kit ofzo...

• jjwa

jjwa

CZ3 tentmuis

Topicstarter
grrr, NUL PID''S!
loos dus...

Verwijderd

ze werken met een nieuw reseller systeem!

Verwijderd

Op dinsdag 10 april 2001 07:59 schreef jjwa het volgende:
ja, weet ik, daarom hoef ik dus ook geen hele complete beurs-stand-kit ofzo...
Dat valt ook wel mee, waren was caseplaatjes, muismatjes, sleutelhangers, 50 foldertjes (papierbak) en een 2 grote en 4 kleine poster.

En over dat het niet mag, dat is het probleem van AMD, moeten ze maar beter controleren op wat voor mailtjes ze krijgen.

• WouterG
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-08 15:35

WouterG

Dit is geen ondertitel

Ik heb een e-mailtje gestuurd naar amd waarin ik gewoon vertelde welke dingen in wilde hebben en de pid nummers de bij. En daar hebben ze dus niet moeilijk over gedaan.
Ze sturen dus ook naar mensen die geen resellers zijn. Alleen de posters hebben ze niet gegeven. Dat zou te duur worden om te versturen.
AMD roeleert zwaar.

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

spok9

Groen...

Op dinsdag 10 april 2001 19:04 schreef kRiTz_C het volgende:
ze werken met een nieuw reseller systeem!
Vertel...

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

• jjwa

jjwa

CZ3 tentmuis

Topicstarter
Ik heb een e-mailtje gestuurd naar amd waarin ik gewoon vertelde welke dingen in wilde hebben en de pid nummers de bij .
juist, die nummers wil ik ook, want ik wil bijv. ook ff een (of 2) sleutelhanger (s) en die zijn niet te krijgen als je geen PID hebt...

Verwijderd

Ik heb gemaild naar AMD, met een verhaaltje over een lanparty waar nog prijzen voor nodig waren. Niks geen nummers ofzo, gewoon aardig zijn.

En na 2 weken of zoiets lag er een briefje op de mat dat de postbode iets niet door de brievenbus kon krijgen...

Op het postkantoor kreeg ik een posterdoos met 3 muismatten, 6 casebadges en 3 muismatten. Aardige lui hoor, en die casebadges zijn niet allemaal voor mij, ICQ maar als je er ook 1 wilt, nog 5 over.

• D-Devil
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-12-2022
polle heeft een URL in zijn sign staan.... ???

>:) >:) >:) >:)

Freelance tweaker

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
jemmare dat je dat bij intel niet krijgt :(
beetje jaloers

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• answer_man
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-08 10:11
Op dinsdag 10 april 2001 23:33 schreef D-Devil het volgende:

sssst :+

Verwijderd

Op dinsdag 10 april 2001 23:33 schreef D-Devil het volgende:

Och gut, en moest je dat eventjes melden bij de modjes ? Leuk hoor. Sukkel

• D-Devil
Sukkel ??
En links naar warez zijn zeker ook niet welkom?
Neen. Warez en cracks worden geweerd omdat we geen gezeik willen met een of andere Harrie (bij deze excuses aan iedereen die Harrie heet) van de BSA/BUMA/whatever die het nodig vindt om ons een boete of iets dergelijks te geven omdat wij links hebben staan naar illegale shit.
Daar zijn wij net zo blij mee als de meeste automobilisten met flitspalen.
Laat dat dus!!!
Er zijn zat sites op het Internet (er zijn naar schatting 2 miljard websites, lijkt me sterk dat je tussen die overige 1.999.999.999 sites niks van je gading vindt) waar je naar hartelust de meest illegale shit kunt halen die er te krijgen is.
En als ik het niet mag dan jij ook niet... beter dat ze je hem weg laten halen omdat iemand hem meld dan een IP ban...

Ik bedoelde het alleen goed... ik had je een message via icq gestuurd en je kon hem weghalen.

Freelance tweaker

Verwijderd

Laten we onze discussie voortzetten in SA, in die leuke topic van je.oh nee, daar mag je niet posten, dan toch maar hier.

Verwijderd

Op dinsdag 10 april 2001 23:50 schreef D-Devil het volgende:
Sukkel ??
[..]

En als ik het niet mag dan jij ook niet... beter dat ze je hem weg laten halen omdat iemand hem meld dan een IP ban...

Ik bedoelde het alleen goed... ik had je een message via icq gestuurd en je kon hem weghalen.
Ja hoor, je had ook gewoon je mond kunnen houden, en anderen van deze handige site gebruik kunnen laten maken. Ik vind het gewoon nergens op slaan, ik durf te wedden dat iedereen hier wel eens iets met illegale software te maken heeft gehad.

Nou duiveltje, wat draag je toch weer veel bij aan de gemeenschap hiero. Je klikt erop uit eigen interesse. En wat een overtreding zeg, als er nu iets stond als "Gratiz Gamez, Appz and Sexz ? Click here ! ", kijk, dan kan ik het begrijpen. Maar dit ?

Dat ene puntje van mij is eigenlijk precies wat er vaak speelt op dit forum. Bijvoorbeeld :

CloneCd werkt niet, wat nu ? Please help !

Waar wordt dat progje nou voor gebruikt ? Juist, om netjes over cdbeveiligingen te branden. Maar dat hoor je niemand zeggen, en toch doet iedereen het. Zulke dingen houdt je gewoon stil, ook de modjes zullen illegale sites bezoeken en daar zachte waren downloaden, maar als het gemeld wordt zijn ze er tegen.

Bulldog vertelde mij zelf dat ook hij het een interessante weppagina vond, maar in zijn functie hoort hij er gewoon tegen te zijn. Ik blijf het een enorme nutteloze en domme actie vinden, you wannabe mod.

P.S. De duivel ? Eerder een Engel, met zijn voorgekauwde en ontzettend brave gedrag. :r

• D-Devil
Sorry dan. en Inderdaad, ik zit ook op die sitezzzzzzz !!
Ik mag dan wel voor de M$ helpdesk werken.

net alsof ik geen Windows2000 server thuis heb, of office 2k Premium of Mechwarrior 4.

Clone cd ? tuurlijk in combi met mijn 8x brander. TUURLIJK gebruik ik dat.

Dus ehhh, nogmaals sorry.

Freelance tweaker

Verwijderd

jerry! jerry!

ff serieus: er gelden hier regels, en als je hier wilt posten, dan behoor je je daaraan te houden. Doe je dat niet, dan kun je gezeik verwachten. Dan gaat het niet om het feit dat ''iedereen toch met illegaal spul werkt'' (Wat dat betreft heb je wel grotendeels gelijk denk ik).

Maar een beetje flauw van duiveltje is het wel.

oja, ik ben geen engel, geen schijnheilig boontje, en ja, ik heb ook zat mp3''s, DivX en ''unlimited trial'' versies van software.

• D-Devil
Op woensdag 11 april 2001 00:28 schreef DaBit het volgende:
jerry! jerry!

ff serieus: er gelden hier regels, en als je hier wilt posten, dan behoor je je daaraan te houden.

Maar een beetje flauw van duiveltje is het wel.
En met allebei ben ik het eens !!

Freelance tweaker

Verwijderd

Uiteraard gelden hier regels, daarom bestond mijn URL ook uit een puntje, een op het zicht onschuldig iets, net als elke tweaker, die uiteraard ook geen illegale software gebruikt.

Ik wilde met mijn actie alleen maar behulpzaam zijn, en al die arme tweakertjes in geldnood aan gratis albums helpen, op een beschaafde en onopvallende manier, en ik heb er geen spijt van. Ik heb al wat anders in gedachten, houd mijn signature in de gaten ! >:)

Oké, dan zijn we eruit, geloof ik :)

• jjwa

jjwa

CZ3 tentmuis

Topicstarter
gesproken over on-topic, dit is wel heel ver van het topic vandaan .
en ik heb nog steeds geen zinnig antwoord gekregen.

Verwijderd

foutje :)

Verwijderd

Polle, je hebt een waarschuwing voor de link in je sig. Het is niet de 1e keer dat je verteld is dat dat niet gewenst is.

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:15
Het gaat er om dat anderen niet weten dat je het doet (warez downloaden enz.) Dus als jij daarnaar zoekt, moet je dat voor je houden, net als iedereen hier...
(no offense)
Pagina: 1