Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
ik zou zeggen.. mail AMD! zeg dat je tevreden bent met je AMD systeem wat je niet hebt... en vraag om rommel (nee niet uit de ronde mand naast het buroOp donderdag 05 april 2001 17:10 schreef MGSNK het volgende:
[..]
Ik wil ook een AMD badge op mijn P3 kast...
Zo gezegd, zo gedaan.
join the club!!!!!!!!Op donderdag 05 april 2001 15:03 schreef limp_bizkit het volgende:
ik werd vandaag aangevallen door de postbode!!
1 AMD envelop, 1 AMD doos met muismatten, pennen, posters, etc.. dan ook nog een andere envelop met een sleutelhanger!! JOEPIE!!
MIJN COMPLIMENTEN
ik ook!!!!!!!!!!! joepie ze rulen!!!!!!!!!
straks ff patsen op school
Audi A8 W12 6.0
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Verwijderd
En Dezjay is niet te vinden natuurlijkOp vrijdag 06 april 2001 14:22 schreef YakuzA het volgende:
Ik begin het ID te krijgen dat je postbode ze echt te mooi vond jordyb. :):):)
Zul je dus morgen wel hebben..
Die van Jordy is echt verstuurd.. ZXelf met veel souplesse in de brievenbus gemikt
Verwijderd
Wanneer???Op vrijdag 06 april 2001 16:57 schreef Dezjay het volgende:
Tim die van jou is vandaag verstuurd... vondt ik net in mijn auto solly..
Die van Jordy is echt verstuurd.. ZXelf met veel souplesse in de brievenbus gemikt
ok dan is het goed...Op vrijdag 06 april 2001 16:57 schreef Dezjay het volgende:
Tim die van jou is vandaag verstuurd... vondt ik net in mijn auto solly..
weet je nog wat je tegen mij zei in je mailtje?
Ok morgen niet vergeten he
Tim: Jup i know
wil namelijk nog steeds ook een geforce2 sleutelhanger.....
Thomas
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Ik had besteld:
1x GForce1
1x Intel PCIset
Ik wacht nog steeds...
Ik zag gister een gozer die z''n stereo wilde aanbieden en zijn topic werd meteen gesloten..
beetje meten met dubbele standaard dus..
Niet?
[Specs]
eerlijk is eerlijk ze zijn ook dan echt om te
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
(zodra deze vol zit)
PSN
dat vind ik dus onzin, dit kan je niet in een winkel kopen ofzo, het is dus zo uitzonderlijk dat het hier gewoon kan vind ikOp zaterdag 07 april 2001 14:49 schreef YakuzA het volgende:
Misschien dat ze nieuwe topics hierover gewoon gelijk sluiten.:(
(zodra deze vol zit)
maarja wie ben ik
Audi A8 W12 6.0
(en een beetje hulp van Bulldog)
PSN
keb gemaild:)
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
dhr. Bulldog was zo vriendelijk om dit topic weer te openen zodat je hier weer verder kan gaan.Op zondag 08 april 2001 01:08 schreef FlamerX het volgende:
Zat er geen limiet op het aantal replies:? Ik meen dat het 255 was, maar daar zijn we nu wel ff overheen gegaan
Iam waiting, Iam wating for 2 weeks (volgensmij):?
PSN
Er is alleen een probleem. We hebben geen constante aanvoer van chips en dit valt ook niet te regelen dus het blijft allemaal een beetje gissen..
maareh hijs stoer
Ik ben het met Resettim eens, er was bij mijn Intelchip een hoekje afgebroken, dus iets beter inpakken zou mogen.
Verder niets dan lof! Die dingen zien er irl nog beter uit dan op de foto! Toppie eindproduct!
Thanx en als je nog eens van die gekke ideën hebt Dezjay, laat het me weten!
Niet dus.. hues niet het eerste hoor..Op dinsdag 10 april 2001 18:19 schreef tweakerrrr het volgende:
Waauw het eerste topic met 12 pagina''s!
Ik denk niet dat een geperforeerde GTS nog doet waar die ooit voor gemaakt isOp woensdag 11 april 2001 20:32 schreef Morph666 het volgende:
Zullen die chips het nog doen vraag ik me af want dan wil ik wel een geforce 3 "sleutelhanger kopen" gewoon de chip vervangen van me vga
btw, hij ziet er echt mooi en strak uit
maar komt r nog wat :(
ik ookOp donderdag 12 april 2001 19:39 schreef _Dennizz_ het volgende:
ik kick m maar weer ff naar de top
precies... we wachten met spanning !!!maar komt r nog wat :(ik zit al tijdje te w88 na de 1e serie wou ik bestellen maar heb nog steeds geen kans gehad....:'(
Zo gezegd, zo gedaan.
100 piek
nee grapje 15 piek
Audi A8 W12 6.0
Maargoed hij gaat weg voor 10 piek
GTS2 10,-
AMD 751 5,-
MAIL PLZZ GEEN ICQ tp70@tweakers.net
(Heb nu wel genoeg GoT''ters op m''n list die een stickertje willen enzo.)
Binnen 3 minuten al reacties
Damn jullie zijn snel!
dan wil ik een slot a, ik ben skater en ik heb nog grotere zakkenOp donderdag 19 april 2001 21:52 schreef killerbolt het volgende:
Ik wil wel een P2 slot 1 hanger. ik ben namelijk een rapper en die hebben grote zakken
Audi A8 W12 6.0
PSN
Whahaha... dat dacht jij... mijne is toch groter!Op donderdag 19 april 2001 22:54 schreef Gabriel-LG het volgende:
Geef mij maar een complete mislukte PC als sleutelhanger (ik heb de grootste zak van allemaal)
ROFLOp vrijdag 20 april 2001 15:06 schreef jordyb het volgende:
Dezjay is zeker opgepakt wegens het illegaal handelen in sleutelhangers.
PSN
Hij doet het wel legaal.Op vrijdag 20 april 2001 15:06 schreef jordyb het volgende:
Dezjay is zeker opgepakt wegens het illegaal handelen in sleutelhangers.
Heb het zelf aan hem gevraagd, en hij wilde alleen MIJ vertellen hoe hij eraan komt.
Zit wel goed hoor.
Verwijderd
Verwijderd
je hebt een typefout gemaakt. je bedoel dat je de grootste zak van allemaal BENT. heheOp donderdag 19 april 2001 22:54 schreef Gabriel-LG het volgende:
Geef mij maar een complete mislukte PC als sleutelhanger (ik heb de grootste zak van allemaal)
Verwijderd
Dat las ik de eerste keerOp vrijdag 20 april 2001 21:36 schreef killerbolt het volgende:
[..]
je hebt een typefout gemaakt. je bedoel dat je de grootste zak van allemaal BENT. hehe
Verwijderd
Ik stamp met mijn beiden vuisten op de tafel en wil er ook eentje hebben
Verwijderd
misschien omdat er in dat gehucht waar hij woont een filiaal van asus zit en hij daar werkt???Op vrijdag 20 april 2001 17:38 schreef Phreak het volgende:
[..]
Hij doet het wel legaal.
Heb het zelf aan hem gevraagd, en hij wilde alleen MIJ vertellen hoe hij eraan komt.
Zit wel goed hoor.
2 zelfs.
39
ik heb nog een AMD 751 chipset chip
special price onfy for this week
30 piek
Audi A8 W12 6.0
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - MacBook Air M4 13" 16GB/512GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
chips zoals die van VIA of die kleine Intels?
dus niet die grote Geforce of AMD chips, maar de kleintjes.
Ik ga er niet vanuit dat dit lukt, maar er zijn al meer chips doorverkocht via dit draadje dus vandaar
mailme or ICQ message me.
Tnx!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Audi A8 W12 6.0
PSN
kwestie van vraag en aanbod heOp dinsdag 24 april 2001 15:58 schreef YakuzA het volgende:
Delyver probeerd ook weer wat geld te verdienen hoor>:)
hahahah
* delyver vind het raar dat niemand um wil hebben
probeert is met een t
Audi A8 W12 6.0
Verwijderd
heb je geld al binnuh? (van mister huizing )
Ik heb nog steeds niks binnen.;(
De 2e serie wordt deze week nog verstuurd...
De eerste is bijna helemaal weg...
Geduld jongens
Ik heb er ook 1
Zie er cool uit, THNX.
Ik ga me (kapotte) MSI mobo''s ook maar ''uit-elkaar-halen''.
gelukkig
overmorgen
vet patsen op school
Ik verveel me en ik kan niet spelen met me geforce sleutelhangers.
Sleutelhangers ! Sleutelhangers ! Sleutelhangers ! Sleutelhangers !
Ik stamp met mijn beiden vuisten op de tafel en wil er ook eentje hebben
HAHAHAHA als dit waardeloze verhaal niet om te lachen is!!!!!!!!!!!! HAHAHAHAHAAHAHA, doorverkopen HAHA damn man!
Verwijderd
In Emmen zit idd wel een filiaal van Asustek! Dus er zit vast wel een kern van waarheid in je verhaal!Op vrijdag 20 april 2001 23:11 schreef CRe8oR het volgende:
misschien omdat er in dat gehucht waar hij woont een filiaal van asus zit en hij daar werkt???
Verwijderd
Die weet nieteens wat een geforce is man.......
(en nee hier benadeel ik geen meisjes mee)
nee hoor ik heb er nog een, slechts 30 piekOp maandag 30 april 2001 22:48 schreef Oosthoek het volgende:
Dit topic is officieel dood verklaard?
Audi A8 W12 6.0
Beginprijs : 50,-
PSN
Ik heb er ook nog 1''tje over!Op woensdag 02 mei 2001 00:02 schreef YakuzA het volgende:
ik heb er ook nog wel 1tje over die via opbod verkocht mag worden:
Beginprijs : 50,-
Whatever.
hahahaha geweldig
Audi A8 W12 6.0
Hmm moet zeggen dat de mijne toch wat beter geinformeerd was:, kreeg het ding binnen (geforce ddr) en maakte hem open.. Inge (zo heet vriendin) zag het ook en melde het volgende:Op dinsdag 24 april 2001 17:23 schreef iFc-Freaky het volgende:
Echt wel biqqel. Patsen met een geforce sleutelhanger bij je vriendin
Die weet nieteens wat een geforce is man.......
(en nee hier benadeel ik geen meisjes mee)
Ach de eerste nvidia GPU gebasserd op 2 jaar ontwikkeling, neemt de proccor tot wel 70 procent werk uit handen, nu met een DDR brug zodat de data op de positiefee en negative sinus verstuurd kan worden, bla bla..
ik stond ook te klapperen met mijn oortje, had ze gewoon het textje op de website uit haar kop geleerd,
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
het was toch 40% dacht ik,maar dat weet ik niet zeker
Audi A8 W12 6.0
PSN
"Kick the Baby" (Kyle)
"Don''t kick the Baby" (kleine canadese broertje van Kyle)
PSN
Op vrijdag 04 mei 2001 13:15 schreef YakuzA het volgende:
/\/\/\/\/\/\/\
"Kick the Baby" (Kyle)
"Don''t kick the Baby" (kleine canadese broertje van Kyle)
Ike heet ie:)
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
Ik denk dat het verstandiger is als dit gesloten word en als hij ze weer heeft dat hij dan gewoon een nieuw topic opent.
PSN

May He Rest In Peace!