Op me oude account ong 1900 en nu 600 ofzoOp woensdag 04 april 2001 03:23 schreef NiteFly het volgende:
hehe... er zwerft hier ergens een URL rond waarop de top 30 (of zoiets) van GoT-posters staat met de meeste berichten in totaal. ben hem kwijt, maar ik denk dat je er wel opstaat (1330, voor de mensen die te lui zijn om zn profile te checken)
anywayz.. was dat nou eigenlijk wel of niet ironisch bedoeld? kan me niet voorstellen. Toch blijf ik het irri vinden dat zulke jongens een beetje "meeroepen" met de rest.
Zo zie je weleens dat een super interessant topic wordt onderbroken met 5 of meer posts die allemaal de woorden "RTFM, UTFS, NEWBEE" of weet ik al niet wat meer bevatten.
en als je dan kijkt naar de profiles zie je dat alleen die eerste al meer dan een jaar hier rondwandelt en de rest amper een paar maanden (als het al een maand is..)
naja, laten we dit topic er niet te veel aan vervuilen, want ik zit eigenlijk te wachten tot er een Serverworks chipsetje wordt geveild
trustuh allemaal, ik ga
allemaal heel leuk en interessant hoor, maar behoorlijk off topic, is nou al bekend wanneer de nieuwe lading d''r is???
Verwijderd
1330 en dan wilt hij in de top 30 staan.Op woensdag 04 april 2001 08:47 schreef iFc-Freaky het volgende:
[..]
Op me oude account ong 1900 en nu 600 ofzo
HIHI
Ik heb er nu zo een 2106.
Ok weer back on topic.
weer zo''n fockin newbie? hehehe wie is er nou geen newbie geweest ..
zelfs de grootste tweaker of wie dan ook was eerst een newbie...
maar ja het zal mij een worst wezen hoe die chips bij hem komen...ik zeg alleen maar dat die chips niet zomaar uit de lucht komen vallen. En om dan gelijk maar bijdehand te gaan lopen doen sjonge jonge.....suf hoor
Trouwens ik zou die tekst op die chip wel bedekken met een of ander vernis ofzo, anders is ie er na een week vanaf gesleten.
zelfs de grootste tweaker of wie dan ook was eerst een newbie...
maar ja het zal mij een worst wezen hoe die chips bij hem komen...ik zeg alleen maar dat die chips niet zomaar uit de lucht komen vallen. En om dan gelijk maar bijdehand te gaan lopen doen sjonge jonge.....suf hoor
Trouwens ik zou die tekst op die chip wel bedekken met een of ander vernis ofzo, anders is ie er na een week vanaf gesleten.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Is niet nodig.Op woensdag 04 april 2001 09:31 schreef koeka het volgende:
Ik heb een AMD 386 als sleutelhanger. Niet vie Dezjay hoor.
Maar daar is de tekst nog steeds niet vanaf na enkele maanden.
szoals ik begrepen heb is alles nu op.. en is het afwachten of die nog iets kan krijgen... Wel een leuk handeltje. gare chippies verkopen...
Heb er zelf gelukkig GISTEREN en per post gekregen, en ding is HEFTIG gaaf
het is wel een geforce 1 ddr, maar ja heb nu zelf ook wl een 2 gts ddr, maar ja die is op moment in gebruik,>:) en om die meteen maar eraf te halen ??
Heb er zelf gelukkig GISTEREN en per post gekregen, en ding is HEFTIG gaaf
het is wel een geforce 1 ddr, maar ja heb nu zelf ook wl een 2 gts ddr, maar ja die is op moment in gebruik,>:) en om die meteen maar eraf te halen ??
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
grrrrrr nog steeds nix, ik word gek, nja nog maar een nachte voor de brievenbus slapen dan
Audi A8 W12 6.0
bij mij ook nog niks, héél misschien vanmiddag bij de post, anders morgen...
Verwijderd
Hetzelfde verhaal hieroOp woensdag 04 april 2001 12:48 schreef delyver het volgende:
grrrrrr nog steeds nix, ik word gek, nja nog maar een nachte voor de brievenbus slapen dan
krijg je wel genoeg eten dan?
Audi A8 W12 6.0
Tja, die van jullie zijn tenminste al opgestuurd. ''K wil er ook wel graag 2 hebben, maar heb je al nieuwe ?
Laat even weten wanneer je opnieuw bestelling opneemt. Alvast bedankt
jij wilt er gekijk 2 ik ben er nu al met 1 tje tevreden maar hij heeft er geen meerOp woensdag 04 april 2001 15:17 schreef Viper_74 het volgende:
Tja, die van jullie zijn tenminste al opgestuurd. ''K wil er ook wel graag 2 hebben, maar heb je al nieuwe ?
Ik leef al een weekje achter mijn brievenbus.:)Op woensdag 04 april 2001 12:48 schreef delyver het volgende:
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Alle pizza''s worden door de brievenbus naar binnen gedouwd dus ik houd het nog wel een tijdje uit.;)
PSN
Verwijderd
Deze chip zijn NIET GEJAT!! Er zijn ook nog een paar serverworks chips ( wel duurder waarschijnlijk. }:0
Op woensdag 04 april 2001 20:08 schreef Geforce2ddr het volgende:
Deze chips zijn NIET GEJAT!! Er zijn ook nog een paar serverworks chips ( wel duurder waarschijnlijk. }:0
Audi A8 W12 6.0
Ik wil ook mijn sleutelhangertjes.. maarjah ik heb nog geduld. Is de 2e handel de deur al uit??
| I've got permission to color outside the lines |
morgen komt hanger 
vanmiddag uit school meteen in brievenbus loeren...
vanmiddag uit school meteen in brievenbus loeren...
zal het er vandaag zijn:?
who knows tis nog te vroeg omdat te concluderen.
cant wait. en dan kort daarop komt mijn LCD display ooooooooh wat is het leven toch mooi. :P:P
who knows tis nog te vroeg omdat te concluderen.
cant wait. en dan kort daarop komt mijn LCD display ooooooooh wat is het leven toch mooi. :P:P
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
Damn inderdaad
Ik wil wel een Geforce 2 GTS of een normale, maar ik heb alles gelezen en ik wacht netjes
Ik heb ze binnen. 
Ze zijn echt om te
Ze zijn echt om te
| I've got permission to color outside the lines |
Mijn sleutelhangertjes zijn gekomen.*D*D*D*D
Ze zijn echt mooi!!!! :9~:9~
En dan kom ik morgen op school met 4 van die hangertjes. MUHAHAHA :P:P:P
Ze zijn echt mooi!!!! :9~:9~
En dan kom ik morgen op school met 4 van die hangertjes. MUHAHAHA :P:P:P
PSN
Wanneer kunnen we trouwens nieuwe bestellingen plaatsen?
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
Dus ze zijn vorige vrijdag verzonden naar me.Op woensdag 28 maart 2001 09:44 schreef Dezjay het volgende:
Devolgende mensen hebben betaald:
(op verzoek namenlijst verwijderd ivm privacy)
De mensen met een * doe ik zo op de post. De andere vrijdag.. De nieuwe chips moeten we nog ff inelkaar zetten.
Maandag misschien nieuwe orders.. stay tuned
En meot ik ze al hebben.
Maar ik heb nog steeds niks
[ Voor 15% gewijzigd door F_J_K op 17-01-2023 16:14 ]
Verwijderd
ik werd vandaag aangevallen door de postbode!!
1 AMD envelop, 1 AMD doos met muismatten, pennen, posters, etc.. dan ook nog een andere envelop met een sleutelhanger!! JOEPIE!!
MIJN COMPLIMENTEN
1 AMD envelop, 1 AMD doos met muismatten, pennen, posters, etc.. dan ook nog een andere envelop met een sleutelhanger!! JOEPIE!!
MIJN COMPLIMENTEN
Misschien vond je postbode ze te mooi om aan jou te geven.Op donderdag 05 april 2001 14:47 schreef jordyb het volgende:
[..]
Dus ze zijn vorige vrijdag verzonden naar me.
En meot ik ze al hebben.
Maar ik heb nog steeds niks
>:)>:)
PSN
Zijn er al weer nieuwe te bestellen??
* sus wil ook een GeForce sleutelhanger
* sus wil ook een GeForce sleutelhanger
Ik wil ook een AMD badge op mijn P3 kast...Op donderdag 05 april 2001 15:03 schreef limp_bizkit het volgende:
MIJN COMPLIMENTEN
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
kheb nog nix aangehad dus ik verw8 het morgen....
Verwijderd
ik zou zeggen.. mail AMD! zeg dat je tevreden bent met je AMD systeem wat je niet hebt... en vraag om rommel (nee niet uit de ronde mand naast het buroOp donderdag 05 april 2001 17:10 schreef MGSNK het volgende:
[..]
Ik wil ook een AMD badge op mijn P3 kast...
* reiker is eigenlijk ook wel benieuwd naar eventuele nieuwe mogelijkheden tot bestelling....?
Zo gezegd, zo gedaan.
join the club!!!!!!!!Op donderdag 05 april 2001 15:03 schreef limp_bizkit het volgende:
MIJN COMPLIMENTEN
ik ook!!!!!!!!!!! joepie ze rulen!!!!!!!!!
straks ff patsen op school
Audi A8 W12 6.0
Ik begin het ID te krijgen dat je postbode ze echt te mooi vond jordyb. :):):)
PSN
Verwijderd
En Dezjay is niet te vinden natuurlijkOp vrijdag 06 april 2001 14:22 schreef YakuzA het volgende:
Ik begin het ID te krijgen dat je postbode ze echt te mooi vond jordyb. :):):)
Dezjay, kheb nog nix aangehad klopt dat??
Tim die van jou is vandaag verstuurd... vondt ik net in mijn auto solly.. 
Zul je dus morgen wel hebben..
Die van Jordy is echt verstuurd.. ZXelf met veel souplesse in de brievenbus gemikt
Die van Jordy is echt verstuurd.. ZXelf met veel souplesse in de brievenbus gemikt
Verwijderd
Wanneer???Op vrijdag 06 april 2001 16:57 schreef Dezjay het volgende:
ok dan is het goed...Op vrijdag 06 april 2001 16:57 schreef Dezjay het volgende:
weet je nog wat je tegen mij zei in je mailtje?
Ok morgen niet vergeten he
Jordy : Maandag of dinsdag volgens mij.. Toen heb ik het ook hiero gepost denk ik 
Tim: Jup i know
Tim: Jup i know
hej Dezjay heb je al iets gehoord over een nieuwe lading?
wil namelijk nog steeds ook een geforce2 sleutelhanger.....
Thomas
wil namelijk nog steeds ook een geforce2 sleutelhanger.....
Thomas
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
ik ken ook nog wel een paar gasten die dat willen...
Ik zit ook in de 2e zending maar ik heb mijne ook nog niet gehad. Hoe zit dat?
Ik had besteld:
1x GForce1
1x Intel PCIset
Ik wacht nog steeds...
Ik had besteld:
1x GForce1
1x Intel PCIset
Ik wacht nog steeds...
Niet om lullig te doen, maar was het eigenlijk niet verboden om reclame te voeren hier?
Ik zag gister een gozer die z''n stereo wilde aanbieden en zijn topic werd meteen gesloten..
beetje meten met dubbele standaard dus..
Ik zag gister een gozer die z''n stereo wilde aanbieden en zijn topic werd meteen gesloten..
beetje meten met dubbele standaard dus..
Niet?
[Specs]
volgens mij heeft er een een leuk handeltje ontdekt! 
eerlijk is eerlijk ze zijn ook dan echt om te
eerlijk is eerlijk ze zijn ook dan echt om te
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Misschien dat ze nieuwe topics hierover gewoon gelijk sluiten.:(
(zodra deze vol zit)
(zodra deze vol zit)
PSN
dat vind ik dus onzin, dit kan je niet in een winkel kopen ofzo, het is dus zo uitzonderlijk dat het hier gewoon kan vind ikOp zaterdag 07 april 2001 14:49 schreef YakuzA het volgende:
Misschien dat ze nieuwe topics hierover gewoon gelijk sluiten.:(
(zodra deze vol zit)
maarja wie ben ik
Audi A8 W12 6.0
Nou door mijn oplettendheid kunnen wij verder gaan met lastig vallen van dezjay of ie al nieuwe sleutelhangertjes heeft. 
(en een beetje hulp van Bulldog)
(en een beetje hulp van Bulldog)
PSN
kewl!
keb gemaild:)
keb gemaild:)
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Zat er geen limiet op het aantal replies:? Ik meen dat het 255 was, maar daar zijn we nu wel ff overheen gegaan
dhr. Bulldog was zo vriendelijk om dit topic weer te openen zodat je hier weer verder kan gaan.Op zondag 08 april 2001 01:08 schreef FlamerX het volgende:
Zat er geen limiet op het aantal replies:? Ik meen dat het 255 was, maar daar zijn we nu wel ff overheen gegaan
hopelijk krijg ik ze morgen binnen want anders hangt er morgen een klacht bij de voordeur van de tweakers organisatie
.
Iam waiting, Iam wating for 2 weeks (volgensmij):?
Iam waiting, Iam wating for 2 weeks (volgensmij):?
En Dez wanneer zijn die nieuwe af???
PSN
Zijn we druk mee bezig.
Er is alleen een probleem. We hebben geen constante aanvoer van chips en dit valt ook niet te regelen dus het blijft allemaal een beetje gissen..
Er is alleen een probleem. We hebben geen constante aanvoer van chips en dit valt ook niet te regelen dus het blijft allemaal een beetje gissen..
ik heb ze vandaag eindelijk aangehad. kvind alleen wel dat je ze iets beterz kan inpakken, want ze waren een klein beetje beschadigd.
maareh hijs stoer
maareh hijs stoer
wanneer ga je mijn sleutelhanger versturen Dezjay
Ik heb ze ook!
Ik ben het met Resettim eens, er was bij mijn Intelchip een hoekje afgebroken, dus iets beter inpakken zou mogen.
Verder niets dan lof! Die dingen zien er irl nog beter uit dan op de foto! Toppie eindproduct!
Thanx en als je nog eens van die gekke ideën hebt Dezjay, laat het me weten!
Ik ben het met Resettim eens, er was bij mijn Intelchip een hoekje afgebroken, dus iets beter inpakken zou mogen.
Verder niets dan lof! Die dingen zien er irl nog beter uit dan op de foto! Toppie eindproduct!
Thanx en als je nog eens van die gekke ideën hebt Dezjay, laat het me weten!
Niet dus.. hues niet het eerste hoor..Op dinsdag 10 april 2001 18:19 schreef tweakerrrr het volgende:
Waauw het eerste topic met 12 pagina''s!
ja, allemaal heel leuk, maar wordt het nog een keer wat met die hangers of niet, ik wordt behoorlijk ongeduldig.
Zullen die chips het nog doen vraag ik me af want dan wil ik wel een geforce 3 "sleutelhanger kopen" gewoon de chip vervangen van me vga
Ik denk niet dat een geperforeerde GTS nog doet waar die ooit voor gemaakt isOp woensdag 11 april 2001 20:32 schreef Morph666 het volgende:
Zullen die chips het nog doen vraag ik me af want dan wil ik wel een geforce 3 "sleutelhanger kopen" gewoon de chip vervangen van me vga
btw, hij ziet er echt mooi en strak uit
ik kick m maar weer ff naar de top 
maar komt r nog wat :(
ik zit al tijdje te w88 na de 1e serie wou ik bestellen maar heb nog steeds geen kans gehad....:'(
maar komt r nog wat :(
ik ookOp donderdag 12 april 2001 19:39 schreef _Dennizz_ het volgende:
ik kick m maar weer ff naar de top
precies... we wachten met spanning !!!maar komt r nog wat :(ik zit al tijdje te w88 na de 1e serie wou ik bestellen maar heb nog steeds geen kans gehad....:'(
Zo gezegd, zo gedaan.
Dezjay is volgens mij naar Hawai van z''n winst
Dezjay: Ik wacht ook nog steeds, dus hij gaat weer omhoog!
ik heb een gforce 2 gts sleutelhanger in perfecte staat te koop 
100 piek
nee grapje 15 piek
100 piek
nee grapje 15 piek
Audi A8 W12 6.0
Tering iedereen in m''n omgeving vind 10,- piek teveel 
Maargoed hij gaat weg voor 10 piek
GTS2 10,-
AMD 751 5,-
MAIL PLZZ GEEN ICQ tp70@tweakers.net
(Heb nu wel genoeg GoT''ters op m''n list die een stickertje willen enzo.)
Binnen 3 minuten al reacties
Damn jullie zijn snel!
Maargoed hij gaat weg voor 10 piek
GTS2 10,-
AMD 751 5,-
MAIL PLZZ GEEN ICQ tp70@tweakers.net
(Heb nu wel genoeg GoT''ters op m''n list die een stickertje willen enzo.)
Binnen 3 minuten al reacties
Damn jullie zijn snel!
dan wil ik een slot a, ik ben skater en ik heb nog grotere zakkenOp donderdag 19 april 2001 21:52 schreef killerbolt het volgende:
Ik wil wel een P2 slot 1 hanger. ik ben namelijk een rapper en die hebben grote zakken
Audi A8 W12 6.0
Geef mij maar een complete mislukte PC als sleutelhanger (ik heb de grootste zak van allemaal)
Pas maar op straks word dit nog een flamewar.
PSN
Whahaha... dat dacht jij... mijne is toch groter!Op donderdag 19 april 2001 22:54 schreef Gabriel-LG het volgende:
Geef mij maar een complete mislukte PC als sleutelhanger (ik heb de grootste zak van allemaal)
ROFLOp vrijdag 20 april 2001 15:06 schreef jordyb het volgende:
Dezjay is zeker opgepakt wegens het illegaal handelen in sleutelhangers.
PSN
Hij doet het wel legaal.Op vrijdag 20 april 2001 15:06 schreef jordyb het volgende:
Dezjay is zeker opgepakt wegens het illegaal handelen in sleutelhangers.
Heb het zelf aan hem gevraagd, en hij wilde alleen MIJ vertellen hoe hij eraan komt.
Zit wel goed hoor.
Verwijderd
waarschijnlijk gewoon bij de hardware groothandel, teruggestuurde onderdelen van detail handel?
Verwijderd
je hebt een typefout gemaakt. je bedoel dat je de grootste zak van allemaal BENT. heheOp donderdag 19 april 2001 22:54 schreef Gabriel-LG het volgende:
Verwijderd
Dat las ik de eerste keerOp vrijdag 20 april 2001 21:36 schreef killerbolt het volgende:
[..]
je hebt een typefout gemaakt. je bedoel dat je de grootste zak van allemaal BENT. hehe