Verwijderd
Verwijderd
Zelf proud bewoner van de achterhoek...
In het dorp waar ik woon is nog wel een zaal...real big sportcentre..
Ja! Gelderland! Gelderland! Gelderland!Op maandag 12 maart 2001 18:47 schreef iFc-Freaky het volgende:
Is er nu al wat bekend enzo? Er word wel veel over geluld maar is er al zaal? En meer info enzo? En rond utrecht/gelderland zou mooi zijn.
Verwijderd
Kijk maar op www.x-life.com
Wij zitten op plek 119 tm 121. Kan nog 3 mensen naast
Zou leuk zijn
Vet, eens vragen of er wat mee willenOp maandag 12 maart 2001 19:00 schreef iFc-Freaky het volgende:
Hey hebben er nog mensen zin om te gaan naar een 200 mans lan? Ik en Phreak en The Legend van got zijn al ingeschreven.
Wij zitten op plek 119 tm 121. Kan nog 3 mensen naastals je snel bent
Zou leuk zijnallemaal keesmods
Waar is dâ?Op maandag 12 maart 2001 19:00 schreef iFc-Freaky het volgende:
Hey hebben er nog mensen zin om te gaan naar een 200 mans lan? Ik en Phreak en The Legend van got zijn al ingeschreven.
Wij zitten op plek 119 tm 121. Kan nog 3 mensen naastals je snel bent
Zou leuk zijnallemaal keesmods
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Dit is een foto van de stoppenkast daar,dus ik kom maar niet.
Als ik mn computer aanzet zul je eens wat zien vonken in dat kastje
Alle proemn in n drek
ik bedoel.
er is niet eens een duidelijke crew.
(ik zit erin, ik bedoel maar
beetje wazig geregeld nog.
wat ik weet:
plaats voor zo''n 200 man
eerst modden, ''s avonds pas lannen.
netwerk verzorgd door the R.U.L.E.Z.
erm, het wordt pas aan het einde van het jaar, eer dat alles geregeld is.
he, l@p, jij bent van die casebadges!
ik woon in helmond, niet dat je daar iets aan hebt als eindhovenaar
greetz,
Verwijderd
hhhhhmmmm,
ben wel eens op lans geweest van die gasten... Het zijn nogal quake2-lans daaro..
Allemaal gasten die q2 spelen
Je zou echt zweren dat ze er 4 jaar achter liepen...
Hoezo eerst modden, ''s avond lannen???Op Friday 16 March 2001 22:26 schreef marble het volgende:
alleen jammer dat er nu allemaal dingen opeens "geregeld" worden.
ik bedoel.
er is niet eens een duidelijke crew.
(ik zit erin, ik bedoel maar)
beetje wazig geregeld nog.
wat ik weet:
plaats voor zo''n 200 man
eerst modden, ''s avonds pas lannen.
netwerk verzorgd door the R.U.L.E.Z.
erm, het wordt pas aan het einde van het jaar, eer dat alles geregeld is.
edit:
he, l@p, jij bent van die casebadges!
ik woon in helmond, niet dat je daar iets aan hebt als eindhovenaar
greetz,
Verf heeft tijd nodig om te drogen, Als er veel mensen komen kan de apparatuur niet door iedereen tegelijk gebruikt worden, etc.
je HOEFT niet te lannen.Op Saturday 17 March 2001 10:17 schreef Straat het volgende:
[..]
Hoezo eerst modden, ''s avond lannen???
Verf heeft tijd nodig om te drogen, Als er veel mensen komen kan de apparatuur niet door iedereen tegelijk gebruikt worden, etc.
maar ik begrijp het als er een heleboel alleen maar komen om wat ledjes plaatjes plexi, fans, etc. komen kopen.
en DIE mensen kunnen ''s avonds lannen.
als jij je verf wil laten drogen, ok. no problem.
maar denk jij van, "ik koop de verf hier, en spuit het thuis wel af, laat ik nu eerst ff wat gaten erin boren, en fans erin monteren.
dan kan ik gaan lannen straks"
dan is dat natuurlijk wel gezelliger.
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Verwijderd
uh.. ja .. ben ik ook al crew ? dan is het idd wazig
en ja ik heb oa die casebadges meegeorganiseerd.. correct...
als locatie geregeld is, ga ik wel ned-cool, OC-shop enzo bellen / schrijven.. iemand op tegen ??
die zou daar voor bellen, dacht ik.
kijk ff of je em vind in #casemoddag
of op icq.
Audi A8 W12 6.0
misschien is ie op vakantie ofzoOp dinsdag 20 maart 2001 07:25 schreef L@P het volgende:
mmm. nog geen reactie van dacreative ....
Audi A8 W12 6.0
Verwijderd
dan krijgen ze een mooi bewerkte en geverfde deur terug na de casemoddag
ik kan niet...ben 15 woon in Almere en denk dat ouders geen zin hebben om te brengen...
Verwijderd
en natuurlijk geldt dat niet alleen hiervoor voor mij he, da''s duidelijk... maar als jij (trictrac), crea en ik -voor zover ik niemand vergeet- dit weer op zouden pakken..
wat is dan de reactie van tweakend nederland ?
(u kunt hieronder uw reactie kwijt....;)
u = iedereen, niet alleen mensen die ik noem in mmsg..
maatschappij dat ben jij
GoT dat ben jij
jij dat ben jij , maar das niet alleen waar natuurlijk ....
EDIT: iedereen die zich geroepen voelt moet at natuurlijk ook ff melden, da''s duidelijk natuurlijk .....
Verwijderd
Persoonlijk denk ik dat je zoiets kleinschalig aan moet pakken of gelijk groot. Dit laatste lukt niet. Kost veel geld, (nog) geen sponsoren, geen geschikte locatie en niemand die een financieel risico durft te lopen. Dus als je echt zoiets wilt doen pak het klein aan (man of 20 max) ieder neemt wat gereedschap mee (wel van tevoren vragen wie wat meeneemt). Locatie in een boerenschuur in je eigen omgeving ofzo. Ieder eigen martiaal meenemen. Zet hier een oproep en kijk wat de reacties zijn. De mensen die echt willen komen, vervoer of niet komen toch wel of er is wel iets te regelen. Pendelbus/auto naar een station ofzo.
Ik denk dat alles op een voorgeschoteld moet worden (datum, plaats, kosten) dan kijken of er daadwerkelijk animo voor is. Zijn er als nog te weinig mensen, jammer dan. Zijn er teveel aanmeldingen geld wie het eerst komt wie het eerst... je raadt het al.
Laat de reacties maar komen.
Veni,Vidi, Et carpe ceruesi. (Ik kwam, zag en pakt een biertje) nDus
Neem ik mijn Proxxon wel mee...
En een soldeerbout, en wie weet de DigiBus® (digitale baybus:7)
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
en grootschalig is gewoon een risico, maar is 100 man haalbaar ? 200 ? of zijn er "slechts"20 geinteresseerd ? ... vind ik moeilijk te peilen .. (want zo''n poll zegt ook niet alles ..)
Ik vind dit allemaal best leuk en aardig om te bedenken eno, maar ''t is allemaal unsure en nog niet echt gedragen.. tenminste zo voel ik dat nu ...
any ideas ?
Tenzij je er eentje hebt die alle matertalen in huis heeft. En zelfs dat is moeilijk te realiseren. Wat al eerder gezegd is: een sponsor wil ook duidelijkheid, hoe wie wat waar en hoeveel. Dat is iets wat je niet kunt bieden zonder te investeren Je moet perse een zaal hebben waar je kan en mag zagen, boren, verven. Een gymzaal kan je denk ik al gauw vergeten. Het geeft veel te veel rommel en de kans op blijvende schade is groot, ik spreek uit ervaring. Bovendien als er 100 mensen komen en zeg 25 gaan om het uur spuiten en zijn daarmee 1/2 uur bezig, tegen het eind van de dag zie je niets meer als je nog kan ademen (ligt ook aan de zaal) dus je moet meerdere zaaltjes hebben. Slapen, gamen, verbouwen om maar te noemen.
Dan moet je iets van een grootte scouting blokhut hebben die doen meestal niet zo moeilijk en hebben meerdere lokalen.
Nadeel hiervan is dat er geen 100 mensen, systemen werkruimte in kwijt kan.
Voor een beetje werkruimte per persoon + computer ben je al zeker 2m x 1m kwijt.
Gereedschap zal waarschijnlijk het grootste probleem worden. Niet iedereen heeft dat of wil dit voor een keer aanschaffen. Ook je weet niet van de mensen die komen wie wat heeft en meeneemt.
Materialen moeten mensen zelf voor zorgen of gezamenlijk bestellen. Ik neem aan, van de mensen die willen komen weten wat ze met hun kast willen gaan doen. Gaan niet eerst een halve dag ideeën opdoen en vervolgens spullen te kopen om te weinig tijd te hebben om hun kast te maken. Twee dagen is kort.
Als je al weet wat je wilt is er natuurlijk altijd een mogelijkheid om met veel mensen gezamenlijk sullen te kopen bij een Conrad, Gamma, Brezan. Ze hebben veel en kunnen veel leveren.
Als je een poll maakt waar mensen inschrijf geld moeten betalen, vallen er al een hoop mensen af die wel willen maar niet kunnen. En tevens heb je gelijk de eerste kosten gedekt. Mensen die op het laatste moment afzeggen hebben pech en zijn hun inschrijf geld kwijt. Het is een harde selectie maar zo heb je de minste risico''s.
Mensen die graag willen modden en eh geld hebben (voor onderdelen) die hebben het er wel voorover. Dan kan je kijken of er echt veel interessen is en hoeveel mensen er komen. Dan kan je bij een deel twee altijd nog groter gaan met sponsoren en een beurszaal ofzo.
Ook moeten diegene die komen maar niet handig zijn rekening houden met hulp. Er zullen veel mensen zijn die je kunnen helpen maar ook druk bezig zijn met hun eigen creatie, die kan je niet altijd storen.
Misschien komt dit zeikerig over maar ik probeer een beetje reëel te denken.
Veni,Vidi, Et carpe ceruesi. (Ik kwam, zag en pakt een biertje) nDus
#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5