Toon posts:

[BC3] Casemod dag 2001! [deel 2]

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ook maar ff het vervolg openen dan
Vervolg van gathering.tweakers.net/showtopic.php/110932 dus :)

Verwijderd

Is er nu al wat bekend enzo? Er word wel veel over geluld maar is er al zaal? En meer info enzo? En rond utrecht/gelderland zou mooi zijn.

Verwijderd

Jaah Gelderland zou vet zijn...
Zelf proud bewoner van de achterhoek...

In het dorp waar ik woon is nog wel een zaal...real big sportcentre..

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 12 maart 2001 18:47 schreef iFc-Freaky het volgende:
Is er nu al wat bekend enzo? Er word wel veel over geluld maar is er al zaal? En meer info enzo? En rond utrecht/gelderland zou mooi zijn.
Ja! Gelderland! Gelderland! Gelderland! :)

Verwijderd

Hey hebben er nog mensen zin om te gaan naar een 200 mans lan? Ik en Phreak en The Legend van got zijn al ingeschreven.

Kijk maar op www.x-life.com

Wij zitten op plek 119 tm 121. Kan nog 3 mensen naast :) als je snel bent :)

Zou leuk zijn :) allemaal keesmods :P

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 12 maart 2001 19:00 schreef iFc-Freaky het volgende:
Hey hebben er nog mensen zin om te gaan naar een 200 mans lan? Ik en Phreak en The Legend van got zijn al ingeschreven.

Vet, eens vragen of er wat mee willen

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-08 14:26

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Op maandag 12 maart 2001 19:00 schreef iFc-Freaky het volgende:

Waar is dâ?

|:( Keb het al gezien, Wijchen (da''s in de buurt:D) Wie weet kom ik wel!

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

Schrijf je dan snel in. Dan kan je nog bij ons zitten.!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/emike/stoppenkast.jpg

Dit is een foto van de stoppenkast daar,dus ik kom maar niet.

Als ik mn computer aanzet zul je eens wat zien vonken in dat kastje >:)

Alle proemn in n drek

Verwijderd

zo...da''s antiek...

Verwijderd

wel lekker veel groepen ..... en reserve stoppen >:)

Verwijderd

maar ut lijkt me een goed plan als iedereen hier gewoon ff post wat íe gedaan heeft, en wie gecontact enzo.. beetje lullig als bedrijven dubbel worden gebeld...

ik heb nu ff geen tijd, maar m''n verslagje komt...

Verwijderd

Topicstarter
-UP- met die zooi :)

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-07 08:15
alleen jammer dat er nu allemaal dingen opeens "geregeld" worden.

ik bedoel.
er is niet eens een duidelijke crew.
(ik zit erin, ik bedoel maar :))
beetje wazig geregeld nog.

wat ik weet:
plaats voor zo''n 200 man
eerst modden, ''s avonds pas lannen.
netwerk verzorgd door the R.U.L.E.Z.
erm, het wordt pas aan het einde van het jaar, eer dat alles geregeld is.

edit:
he, l@p, jij bent van die casebadges!
ik woon in helmond, niet dat je daar iets aan hebt als eindhovenaar :)

greetz,

Verwijderd

eind van het jaar..

ach.. dan is me systeem gelukkig klaar :)

Verwijderd

R.U.L.E.Z.
hhhhhmmmm,

ben wel eens op lans geweest van die gasten... Het zijn nogal quake2-lans daaro..

Allemaal gasten die q2 spelen
Je zou echt zweren dat ze er 4 jaar achter liepen... :)

Verwijderd

rofl :)

• straat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-08 17:27
Op Friday 16 March 2001 22:26 schreef marble het volgende:
alleen jammer dat er nu allemaal dingen opeens "geregeld" worden.

ik bedoel.
er is niet eens een duidelijke crew.
(ik zit erin, ik bedoel maar :))
beetje wazig geregeld nog.

wat ik weet:
plaats voor zo''n 200 man
eerst modden, ''s avonds pas lannen.
netwerk verzorgd door the R.U.L.E.Z.
erm, het wordt pas aan het einde van het jaar, eer dat alles geregeld is.

edit:
he, l@p, jij bent van die casebadges!
ik woon in helmond, niet dat je daar iets aan hebt als eindhovenaar :)

greetz,
Hoezo eerst modden, ''s avond lannen???
Verf heeft tijd nodig om te drogen, Als er veel mensen komen kan de apparatuur niet door iedereen tegelijk gebruikt worden, etc.

• StaticZ
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
Als het in Gelderland is kom ik ook :)

• d33n
Op Saturday 17 March 2001 10:17 schreef Straat het volgende:

[..]

Hoezo eerst modden, ''s avond lannen???
Verf heeft tijd nodig om te drogen, Als er veel mensen komen kan de apparatuur niet door iedereen tegelijk gebruikt worden, etc.
je HOEFT niet te lannen.
maar ik begrijp het als er een heleboel alleen maar komen om wat ledjes plaatjes plexi, fans, etc. komen kopen.
en DIE mensen kunnen ''s avonds lannen.
als jij je verf wil laten drogen, ok. no problem.

maar denk jij van, "ik koop de verf hier, en spuit het thuis wel af, laat ik nu eerst ff wat gaten erin boren, en fans erin monteren.
dan kan ik gaan lannen straks"
dan is dat natuurlijk wel gezelliger. :)

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
>:)lekker ruitjes intikken!!>:)

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

is hogeschool van Utrecht geregeld ?? more info please ...

uh.. ja .. ben ik ook al crew ? dan is het idd wazig :)

en ja ik heb oa die casebadges meegeorganiseerd.. correct...
als locatie geregeld is, ga ik wel ned-cool, OC-shop enzo bellen / schrijven.. iemand op tegen ??

• d33n
ik weet niet of HsU al geregeld is, moet je ff aan daCreATiVe! (ofzo ;)) vragen.

die zou daar voor bellen, dacht ik.
kijk ff of je em vind in #casemoddag
of op icq.

• straat
Als er grote tafels komen kan je je mobo ook gewoon plat op tafel leggen, terwijl je je kast aan het modden bent kan je dan de FTP-server leegtrekken :)

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08-2025
he gelukkig niet in gelderland das veel te ver weg :( dus mooi in utrecht :) heb je ook nog kans om mijn kast en ikzelf tegen te komen uhge :D

Audi A8 W12 6.0

Verwijderd

mmm. nog geen reactie van dacreative .... :(

• delyver
Op dinsdag 20 maart 2001 07:25 schreef L@P het volgende:
mmm. nog geen reactie van dacreative .... :(
misschien is ie op vakantie ofzo :)

Audi A8 W12 6.0

• delyver
Op zondag 18 maart 2001 13:23 schreef Straat het volgende:
Als er grote tafels komen kan je je mobo ook gewoon plat op tafel leggen, terwijl je je kast aan het modden bent kan je dan de FTP-server leegtrekken :)
doen we >:)

Audi A8 W12 6.0

Verwijderd

iedereen moet gewoon een deur meebrengen :)
ideaal ...

Verwijderd

zal de deur van de buren wel meenemen

dan krijgen ze een mooi bewerkte en geverfde deur terug na de casemoddag >:)

• straat
Al meer info of nnog op vakantie :)

Verwijderd

heb net nog ff ge-icq-ed met dacreative ... maarre.. wij waren allebij wel een beetje verdrietig dat er zo weinig initiatief getoond werd, vandaar dat hij zich ook ff afwezig hield. Ik zou graag horen wat er gebeurd .. 9of niet , ik vrees het laatste ...)

Verwijderd

jippie zeg, wat een reacties ;(

Verwijderd

nou... graag of niet :(

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:34
hier heb je een reactie...
ik kan niet...ben 15 woon in Almere en denk dat ouders geen zin hebben om te brengen...

• TricTrac
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-06 15:07

TricTrac

=;-)

Ik ben er al mee bezig geweest een tijdje terug ook met daCreative.. Toen ben ik op vakantie geweest en daarna is m''n computer gecrashed... ik ben weer terug.. ennuh.. Wil wel weer meedoen.. heb op het moment alleen weinig tijd >> Examejaar en tename ronde 3 staat voor de deur :(

• TricTrac
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-06 15:07

TricTrac

=;-)

Op zondag 25 maart 2001 18:40 schreef marteltor het volgende:
ben 15 woon in Almere en denk dat ouders geen zin hebben om te brengen...
Als ik m''n rijbewijs had was ik je wel op komen halen ;)

Verwijderd

tja.. na ja ..was gewoon ff en frustring reactie van mij, ben dan enthousiast, ga wat bellen, ondertussen zakt topic weg, en geen haan (koe) die er meer naar kraait.... da''s jammer, terwijl er eerst nog best wel wat animo voor scheen te bestaan, ik wor natuurlijk niet pissed als iemand niet kan of zo, ik kom uit e-hoven en heb wel rijbewijs, maar almere is best om ;) .. maar ik had wet wel stimulerend gevonden om hier wat positieve input / suggesties / stimulatie blablablavla te vinden.

en natuurlijk geldt dat niet alleen hiervoor voor mij he, da''s duidelijk... maar als jij (trictrac), crea en ik -voor zover ik niemand vergeet- dit weer op zouden pakken..

wat is dan de reactie van tweakend nederland ?
(u kunt hieronder uw reactie kwijt....;)

u = iedereen, niet alleen mensen die ik noem in mmsg..
maatschappij dat ben jij
GoT dat ben jij
jij dat ben jij , maar das niet alleen waar natuurlijk .... ;) ;)

EDIT: iedereen die zich geroepen voelt moet at natuurlijk ook ff melden, da''s duidelijk natuurlijk .....

Verwijderd

Can''t wait =p

Verwijderd

je lijkt een van de weinigen te zijn .. (nu tenminste..) eerste enthousiasme van velen is blijkbaar schijn .. ;( jammer ;( ;(

• Snurp
  • Laatst online: 26-03-2025

Snurp

aka NICO

Er is denk ik wel degelijk interessen is. Maar niemand heeft echt zijn om iets te organiseren. Ik zie verschillende reacties: Ja leuk, goed idee, Gelderland Gelderland, woon in Almere.
Persoonlijk denk ik dat je zoiets kleinschalig aan moet pakken of gelijk groot. Dit laatste lukt niet. Kost veel geld, (nog) geen sponsoren, geen geschikte locatie en niemand die een financieel risico durft te lopen. Dus als je echt zoiets wilt doen pak het klein aan (man of 20 max) ieder neemt wat gereedschap mee (wel van tevoren vragen wie wat meeneemt). Locatie in een boerenschuur in je eigen omgeving ofzo. Ieder eigen martiaal meenemen. Zet hier een oproep en kijk wat de reacties zijn. De mensen die echt willen komen, vervoer of niet komen toch wel of er is wel iets te regelen. Pendelbus/auto naar een station ofzo.
Ik denk dat alles op een voorgeschoteld moet worden (datum, plaats, kosten) dan kijken of er daadwerkelijk animo voor is. Zijn er als nog te weinig mensen, jammer dan. Zijn er teveel aanmeldingen geld wie het eerst komt wie het eerst... je raadt het al.

Laat de reacties maar komen.

Veni,Vidi, Et carpe ceruesi. (Ik kwam, zag en pakt een biertje) nDus

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-08 14:26

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Als er een casemod/LAN komt, ben ik van de partij!
Neem ik mijn Proxxon wel mee...
En een soldeerbout, en wie weet de DigiBus® (digitale baybus:7)

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

mmm. maybe you''re right.. maar het "probleem"is , dat juist dit groter schgalig zou moeten worden, zodt er sponsors geregeld kunnen worden, maar belangrijker : dat er voldoende materiaal aanwezig is, en dat schiet met een man of 20 niet op als je een ssortiment koelers, moldings, verven, neons enzo enzo enzo wil aanbieden, snap je wat ik bedoel....

en grootschalig is gewoon een risico, maar is 100 man haalbaar ? 200 ? of zijn er "slechts"20 geinteresseerd ? ... vind ik moeilijk te peilen .. (want zo''n poll zegt ook niet alles ..)

Ik vind dit allemaal best leuk en aardig om te bedenken eno, maar ''t is allemaal unsure en nog niet echt gedragen.. tenminste zo voel ik dat nu ...

any ideas ?

• Snurp
  • Laatst online: 26-03-2025

Snurp

aka NICO

Voor 100 man krijg je weinig sponsoren
Tenzij je er eentje hebt die alle matertalen in huis heeft. En zelfs dat is moeilijk te realiseren. Wat al eerder gezegd is: een sponsor wil ook duidelijkheid, hoe wie wat waar en hoeveel. Dat is iets wat je niet kunt bieden zonder te investeren Je moet perse een zaal hebben waar je kan en mag zagen, boren, verven. Een gymzaal kan je denk ik al gauw vergeten. Het geeft veel te veel rommel en de kans op blijvende schade is groot, ik spreek uit ervaring. Bovendien als er 100 mensen komen en zeg 25 gaan om het uur spuiten en zijn daarmee 1/2 uur bezig, tegen het eind van de dag zie je niets meer als je nog kan ademen (ligt ook aan de zaal) dus je moet meerdere zaaltjes hebben. Slapen, gamen, verbouwen om maar te noemen.
Dan moet je iets van een grootte scouting blokhut hebben die doen meestal niet zo moeilijk en hebben meerdere lokalen.
Nadeel hiervan is dat er geen 100 mensen, systemen werkruimte in kwijt kan.
Voor een beetje werkruimte per persoon + computer ben je al zeker 2m x 1m kwijt.
Gereedschap zal waarschijnlijk het grootste probleem worden. Niet iedereen heeft dat of wil dit voor een keer aanschaffen. Ook je weet niet van de mensen die komen wie wat heeft en meeneemt.
Materialen moeten mensen zelf voor zorgen of gezamenlijk bestellen. Ik neem aan, van de mensen die willen komen weten wat ze met hun kast willen gaan doen. Gaan niet eerst een halve dag ideeën opdoen en vervolgens spullen te kopen om te weinig tijd te hebben om hun kast te maken. Twee dagen is kort.
Als je al weet wat je wilt is er natuurlijk altijd een mogelijkheid om met veel mensen gezamenlijk sullen te kopen bij een Conrad, Gamma, Brezan. Ze hebben veel en kunnen veel leveren.
Als je een poll maakt waar mensen inschrijf geld moeten betalen, vallen er al een hoop mensen af die wel willen maar niet kunnen. En tevens heb je gelijk de eerste kosten gedekt. Mensen die op het laatste moment afzeggen hebben pech en zijn hun inschrijf geld kwijt. Het is een harde selectie maar zo heb je de minste risico''s.
Mensen die graag willen modden en eh geld hebben (voor onderdelen) die hebben het er wel voorover. Dan kan je kijken of er echt veel interessen is en hoeveel mensen er komen. Dan kan je bij een deel twee altijd nog groter gaan met sponsoren en een beurszaal ofzo.
Ook moeten diegene die komen maar niet handig zijn rekening houden met hulp. Er zullen veel mensen zijn die je kunnen helpen maar ook druk bezig zijn met hun eigen creatie, die kan je niet altijd storen.
Misschien komt dit zeikerig over maar ik probeer een beetje reëel te denken.

Veni,Vidi, Et carpe ceruesi. (Ik kwam, zag en pakt een biertje) nDus

Verwijderd

not zeikerig at all.. you''re damn right..

• Pietert
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Pietert

There is no spoon

Let niet op de nick, als er een LAN party en een casemod sessie gehouden gaat worden in Utrecht, op de HvU dan ben ik van de party. Ik zal bij mij op school eens navragen of er een locatie is waar we kunnen knutselen en netwerken. De Uithof lijkt me een strak plan. Daar gebeurd al helemaal nix het hele jaar dus die kunnen wel wat activiteit gebruiken. Olympus (grote sporthal voor studenten) had iig al geen zin in zoiets, dat heb ik al gechecked. Verder zit er nog de SVC, school voor communicatiesystemen. Daar zit ik op school en het is daar het hele jaar door 1 grote LAN party :) Kzal eens vragen of ze er iets voor voelen. Count me in dus. Betalen wil ik ook best, maar dan zal er meer een concreet plan moeten liggen. Dat heeft iedereen denk ik wel. Hoe kan je mensen vragen enthousiast te zijn voor iets dat niet concreet is. Anyway, succes er mee!

#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5

Pagina: 1