[BC3] Conversie van 2.5 inch notebook hdd naar ide

Pagina: 1
Acties:

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:53

NightBird

DPC-Crew Coding
Topicstarter
Ik heb zo''n dingetje (printje met wat draadjes) in Den Haag gekocht bij Stuut en de Bruin, en grote electronica zaak. Bij compu winkels wisten ze niet eens wat ik bedoelde, laat staan dat ze het hadden ;)

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

Verwijderd

Zie dit topic, zag ik toevallig :).

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Zo''n adaptertje voor die harddisk is al beschreven, het bestaat gelukkig en werkt perfect :).
Een PCMCIA-controller voor in je PC bestaat ook, ik heb ''n PCMCIA to ISA-converter hier ergens in de la liggen, weet alleen niet of ''ie ''t doet want ik krijg er geen PCMCIA-kaart ingeduwd :? (klemt).
Voor PCI bestaan ze ook, die worden meegeleverd met van die wireless-networking kaartjes (die zijn er alleen in PCMCIA-versie en worden dan met zo''n kaart omgezet om ook in een gewone PC te kunnen gebruiken).

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Het oude topic waar hierboven naar verwezen wordt is inmiddels hergebruikt na BC3 ... weet iemand misschien waar je zo'n kabeltje (2.5" IDE -> normaal IDE) kunt kopen want ik zoek me rot en kan nixx vinden....

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-04 16:05
strax de hcc, je kan je lol op :), maar ook iedere betere comp beurs of winkel heeft deze..

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.