[BC3] Vrije ruimte HD klopt niet?!??!?!

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb een HD van 30gig met 3 partities, 1(C) van 20,8 en nog 2.
Laatst keek ik ff hoeveel er op de C schijf nog vrij was...7gig dus, alleen dit vond ik vreemd want ik had net mŽn HD opgeruimd, dus ik ging ff kijken waar nou die ruimte in zat, maar ik kwam maar op 7,9gig
dus ik deed ff mapoties>systeem mappen en bestanden ook zichtbaar maken...en toen alles selecteren en eigenschappen en toen kwam er ook maar 7,9 gig uit dus 7,9+7 gig is 15 gig dus ik kom ergens 5 gig tekort?!??! weet iemand waar dit aan ligt, ik haal er braaf elke week een virusscanner overheen (met update) en hij vindt geen virussen???
iemand een id???
danku!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Double Post.... dat mag niet....

Lees ff de FAQ

[topic=169380]
[topic=169375]

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ligt vaak aan een zeer gefragmenteerde schijf, ff defragmenteren misschien??

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-04 16:11

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

Je moet ff vrije ruimte consolideren met scandisk (=schijfcontrole).

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:06

spok9

Groen...

Misschien je prullenbak? Check anders ff wat voor windows rotzooi je er op hebt staan. Tmp dirs, Cookies, dwlnldd prg files, oid :?

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?