vriend belde mij vanavond op dat zijn pc niet meer opstarte, geen OS gevonden. hd werd wel in de bios gezien. hem even met fdisk laten kijken zaten ook geen partities meer op.
hij had er 3 heb ik zelf pas bij hem geconfigureerd.
ik vraag wat heb je het laast gedaan ?? hij mail gelezen bestandje zat erbij en toen uitgezet.
dus denk dat hij een virus heeft die het Master Directory Blok overschreven heeft
of nog erger alle gewist heeft.
maar nu het vervelende voor hem staat nog belangrijke data op. ( zoals altijd geen backup )
Dus hij komt morgen avond hier dan hang ik hem aan mijn eigen pc, met een lege schijf van mij alleen win98 zoda ik geen virus krijg
maar wel programaa kan ik nu het best gebruiken om de files terug proberen te halen.
dacht zelf aan Norton Utilities.
iemand nog een ander idee.
ps sorry voor het lange verhaal.
maar hoop dat het nu wel duidelijk is.
en niet zeggen UTFS
want heb ik al gedaan, maar kwam niet precies iets gelijk tegen.
alvast bedankt
ps bedoel als topic partities,kleine typo maar kan hem niet meer veranderen
ik vraag wat heb je het laast gedaan ?? hij mail gelezen bestandje zat erbij en toen uitgezet.
dus denk dat hij een virus heeft die het Master Directory Blok overschreven heeft
of nog erger alle gewist heeft.
maar nu het vervelende voor hem staat nog belangrijke data op. ( zoals altijd geen backup )
Dus hij komt morgen avond hier dan hang ik hem aan mijn eigen pc, met een lege schijf van mij alleen win98 zoda ik geen virus krijg
maar wel programaa kan ik nu het best gebruiken om de files terug proberen te halen.
dacht zelf aan Norton Utilities.
iemand nog een ander idee.
ps sorry voor het lange verhaal.
maar hoop dat het nu wel duidelijk is.
en niet zeggen UTFS
want heb ik al gedaan, maar kwam niet precies iets gelijk tegen.
alvast bedankt
ps bedoel als topic partities,kleine typo maar kan hem niet meer veranderen