Toon posts:

[BC3] CD-Romspeler

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand nog tips voor een goeie nieuwe cd-romspeler?
mijn A-Open 40x heeft het begeven...Heb hem 3 jaar gehad en de max. leessnelheid nam steeds verder af en nu doet ie het helemaal niet meer.
Ik hoef geen DVD-speler (en ik heb dus het liefst geen A-Open meer....)

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-05 23:11
Asus zijn snel, heb zelf 50x, alleen best luidruchtig maar dat heb je met die snelle drives. Leest alles.

.... Ik weet het ook niet

Verwijderd

Die asus 50X CD-rom spelers zijn (afhankelijk van de CD) zeer luidruchtig.
De DEA is ook niet bijzonder goed (ik kan er geen 6X On the fly mee branden.

De 40X heeft volgens mij dezelfde DEA snelheid, maar ik gebruik hem liever dan 50X ,aangezien deze wat minder geluid produceert.

Er staan in de review database verschillende testen van CD-rom''s ,kan je ook ff doornemen...

Verwijderd

waarom wil je geen dvd als ik vragen mag?

Verwijderd

Ik heb een 50X Actima waar ik ook zeer tevreden mee ben. Leest tot nu alle cd-roms die ik er in stop. Maakt niet overdreven veel geluid, gewoon gemiddeld dus, als ik het het vergelijk met de cd-roms van mijn vrienden. Ook cd-audio kopieren doet ie goed, namelijk on the fly op 8 speed. Heb geen snellere brander dus kan ik het ook niet hoger beoordelen :)

Maar ik ben zeer tevree over deze speler :)

• Overspeed
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01:53

Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
De beste schijnt de Toshiba 48x te zijn, als je geen zin hebt in een Plextor SCSI. Mijn Asus 40x heeft nu na twee jaar ook kuren. Heb nu de AOpen 52x, heel behoorlijk ding en geschikt voor 12-speed audio on the fly kopiëren. De Sony 48x schijnt ook wel goed te zijn. De kwaliteit is volgens mij niet of nauwelijks verbeterd de laatste twee jaar.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Een LG 52x?!
Pagina: 1