De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik zou idd. gewone netwerkkaartjes nemen met UTP. Vervolgens Winroute (of een ander progje) installeren en het moet werken 
Succes
Succes
HUB is ook noodzakelijk in jouw situatie
Wireless lan is echt een LUXE
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Kun je me kort uitleggen wat HUB is en waarom ik het nodig heb?
HUB is een kastje dat alles aan elkaar knoopt en alle informatie naar alle pc''s stuurt.
Daarnaast heb je ook een switch, beetje intelligenter, stuurt het niet naar elke pc.
Daarnaast heb je ook een switch, beetje intelligenter, stuurt het niet naar elke pc.
Misschien is het voor jou wel nutting om de faq (bovenaan Network Troubleshooting) eens te lezen. Staan een hoop termen verklaard
suc6
suc6
Alaaf, waar zijn die smurfen!?!
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
anders jat je m''n nick ff
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
en dan met welk programma die andere computers op het internet laten komen?? met winroute? kan het ook met win2k alleen? en zoja...HOE??
en ziet @home je netwerk als je winroute gebruikt??
en ziet @home je netwerk als je winroute gebruikt??
Verwijderd
t ellendige lijkt me alleen dat je eerst een kabel naar boven moet trekken (kabelinternet? of telefoon?) naar pc 1,
dan een kabel naar de hub, dan pc2 met hub verbinden, pc3 (bovenste verdieping) met hub verbinden, MAAR er moet ook nog weer een UTP kabel naar beneden lopen om de laptop aan te kunnen sluiten.
dan een kabel naar de hub, dan pc2 met hub verbinden, pc3 (bovenste verdieping) met hub verbinden, MAAR er moet ook nog weer een UTP kabel naar beneden lopen om de laptop aan te kunnen sluiten.
Pagina: 1