[BC3] MxStream & Internet Connection Sharing van W2K

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Tanx

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Bedankt voor de tip! Ik heb idd hetzelfde probleem en wilde er net een avond aan vergooien. Bedankt voor de tip.

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:32

MeNTaL_TO

The future is not set

Wat doet deze key eigenlijk?
Ik snap het verband tussen tmu en smtp niet echt.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• BC3 Victim
De standaard MTU van W98 voor een verbinding boven de 128Kb/s is 1500. Dit is te hoog voor bepaalde protocollen, waaronder SMTP. Probeer het maar eens met PING. Meer info vind je op: http://support.microsoft.com/support/kb/articles/Q259/7/83.ASP

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 04-08 18:17
Damn! Ik kan je wel zoenen ;)
Ik heb dit probleem ook al een hele tijd. Eerst leek het er op dat ik vanaf de cliens niets kon versturen. Later alleen SMTP niet meer.
Deze thread heb ik een paar maand geleden daar al eens over geopend, maar die oplossing die daar staat werkt niet (goed).
Knap dat je dat document in de Knowledge Base hebt kunnen vinden. Ik heb ook echt alles afgezocht, maar toen niets kunnen vinden. Dit document bevat ook helemaal niet de juiste keywords...
Erg bedankt.

Verwijderd

Het is niet echt een probeem met mail versturen, uploaden van files gaat ook niet goed als je de MTU op 1500 hebt staan.

Het probleem komt omdat je frames maakt van 1500 en die niet passen in een PPTP tunnel, kwam er zelf ook achter nadat het eerst met kabel wel werkte en met mxstream opeens niet.

• BC3 Victim
Op dinsdag 08 mei 2001 17:12 schreef mindset het volgende:
Het is niet echt een probeem met mail versturen, uploaden van files gaat ook niet goed als je de MTU op 1500 hebt staan.
Daarom stond er ook ''onder andere''. Je hebt gelijk ook bij een FTP upload kom je hetzelfde probleem tegen...

Pagina: 1