[BC3] hoe maak ik met w2k een ftp server?

Pagina: 1
Acties:

• Duncan_R
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-02 10:04

Duncan_R

www.motor-forum.nl

Topicstarter
Hallo,

Hoe maak ik met win2k een ftp server. Dit om bestanden met wat kennissen te delen zodat je niet iedere week met je pc in de auto heen en weer moet rijden. Ik heb echt geen flauw idee, ik weet een beetje hoe cuteftp werkt (het downloaden dan) maar verder ben ik een ftp leek. Het zwikje moet draaien op een chello account met blackice defender.

Duncan

• Mr. B.
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Installeer Serv-U of G6... en gebruik de search :)

StatBar.nl - @GoT

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik gebruik serve-u ftp server (te vinden op http://www.download.com) onder win 98, denk dat het wel werkt onder win2k.
Is heel makkelijk in te stellen, als het niet lukt icq dan maar.

suc6

(edit)Sorry jij was eerder(/edit)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Duncan_R

Duncan_R

www.motor-forum.nl

Topicstarter
Sorry dat ik de search niet gebruikte, maar ik zal serve-u eens proberen

• BC3 Victim
He Duncan gebruik G6 FTP Server. Dit is een super makkelijk progje wat je overal wel kunt vinden. Suc6 ermee

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Win2k heeft er standaard een FTP server bij. Dat heet IIS geloof ik.

• MOL
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-11-2021

MOL

Eet je wel goed?

Ja inderdaad, maar die zou ik niet adviseren. G6 of Serv-U is veel leuker om mee te werken.

• BC3 Victim
Ga naar configuratie scherm -> software -> windows setup -> instaleer iis -> pc rebooten, rechtermiusklik op deze computer naar services en daar staat van windows zelf standaart ftp server op poortje 21 veel suc6

En o ja updata naar de nieuwste black ice of download van een warez ftp, en stel hem goed in anders werkt het niet

• Duncan_R

Duncan_R

www.motor-forum.nl

Topicstarter
Bedankt allemaal, ik heb serv-u erop staan en het lijkt te werken. was iddd erg simpel.

Duncan
Pagina: 1