[BC3] Wordt het niet eens tijd voor een Faq??

Pagina: 1
Acties:

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-07 14:29
Ik wordt een beetje simpel van 5 topix per dag over hoe een UTP kabel al dan niet geknepen dient te worden en hoe winroute werkt en hoe je je netwerk nu moet instellen..

Het lijkt me het handigst om links op te nemen naar bv de online manual van winroute, de t.net "Doe het zelf netwerk guide" enzo

Verwijderd

Yes!!

• Padje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Ik ben voor voor zo iets dan blijft het forum over zicht ook iets beter met bijvoorbeeld nuttige en lastige dingen.

En dan een link boven in het menutje met FAQ zoals nu maar dan groter en dan met standaard dingen uitgelegd

Met bijvoorbeeld "een koeler te installeren"
of "en nog meer van dat soort dingen"

Tevens ben ik ook bereid om mijn medewerking hier aan te verlenen :)

Dus reageer maar hoor FEMME. als je hulp nodig hebt.

• PieterJ
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-08 09:35
There is new MOD in town. Overleg eens met GaMeOvEr. :)

Verwijderd

doe er meteen een overclock FAQ bij svp

• PieterJ
Op woensdag 25 april 2001 20:02 schreef -GeHlGe-GoaT het volgende:
doe er meteen een overclock FAQ bij svp
Niet in dit Forum denk ik. Hier wordt voornamelijk over netwerk gereleateerde problemen gesproken. Voor overklokken moet je Hier zijn.

edit:

|:(

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik zou zeggen maak een systeem met het niveau van de poster dus gewoon 1 2 3 4 5 en zo weet iedereen wat je kan verwachten

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• PieterJ
Op woensdag 25 april 2001 20:08 schreef Artje het volgende:
Ik zou zeggen maak een systeem met het niveau van de poster dus gewoon 1 2 3 4 5 en zo weet iedereen wat je kan verwachten
Hoe bepaal je het niveau dan?

edit:

|:( weer een fout

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
dat moeten de mensen bij het reggen of het intypen van het bericht invoeren of je kan ook gewoon gaan modereren

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• PieterJ
Op woensdag 25 april 2001 20:14 schreef Artje het volgende:
dat moeten de mensen bij het reggen of het intypen van het bericht invoeren of je kan ook gewoon gaan modereren
Ik denk niet dat moderatie op het forum een optie is. Teveel werk

Zelf je niveau opgeven lijkt me onzinnig. Iedereen vindt zichzelf altijd heel erg goed.

Kortom ik ben bang dat het niet gaat werken. :)

Verwijderd

Op woensdag 25 april 2001 20:05 schreef PieterJ het volgende:

Niet in dit Forum denk ik. Hier wordt voornamelijk over netwerk gereleateerde problemen gesproken. Voor overklokken moet je Hier zijn.

edit:

|:(
owww zorry heh had niet helemaal door dat het specefiek (kut woord) over netwerk ging....

dussss ik slaap weer verder..... :z

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:44

GaMeOvEr

Is een hork.

Ik ben bezig met een FAQ voor netwerken. Input van de gebruikers over wat ze er allemaal in willen hebben wordt gewaardeerd.

Ja, kabeltjes knijpen komt er ook bij... ;)

Aannames zijn fataal.

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Zie ook hier!

Ben ondertussen alweer druk bezig met diverse toevoegingen.

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Op donderdag 26 april 2001 10:40 schreef GaMeOvEr het volgende:
Input van de gebruikers over wat ze er allemaal in willen hebben wordt gewaardeerd.
Gezien de waardering voor input van gebruikers is wellicht e''e''n van de volgende twee systemen een oplossing voor de FAQ:

http://c2.com/cgi/wiki
http://www.faqomatic.org/

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Op donderdag 26 april 2001 11:02 schreef Zucht het volgende:

[..]

Gezien de waardering voor input van gebruikers is wellicht e''e''n van de volgende twee systemen een oplossing voor de FAQ:

http://c2.com/cgi/wiki
http://www.faqomatic.org/
Het is wel de bedoeling dat het in de vorm van een sticky topic bovenin het forum komt, dus niet als een redirect naar een andere website.

Met input doelde ik meer op wat mensen nuttig lijkt om op te nemen in de FAQ, en niet zozeer de "vormgeving" ervan.

Maar toch bedankt voor het meedenken !

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

ik wil best wel wat schrijven over het knijpen van kabels. RJ45 cross en straight en coax kan ook, maar gaat toch snel verdwijnen denk ik.
ken wat photo''s maken met camera
photo maken van knijp tang.

als je wil dat ik je help, of er een stukje over moet schrijven, mail of icq me maar staat in de info van GoT

ps iemand anders mag erna de typo''s eruit halen, dat is nu niet echt mijn sterkte punt

• PieterJ
Op donderdag 26 april 2001 11:06 schreef GaMeOvEr het volgende:

[..]

Het is wel de bedoeling dat het in de vorm van een sticky topic bovenin het forum komt, dus niet als een redirect naar een andere website.

Met input doelde ik meer op wat mensen nuttig lijkt om op te nemen in de FAQ, en niet zozeer de "vormgeving" ervan.

Maar toch bedankt voor het meedenken !
Als jij aangeeft wat voor info je in de faq wil hebben, wil ik wel iets schrijven of bij elkaar verzamelen. :)

edit:

|:( * PieterJ moet ook andere draadjes lezen :)

• _-= Erikje =-_
Owkee,

in de faq moet minimaal (vind ik :) )

* Kabeltjes maken/knijpen, met DUIDELIJKE afbeeldingen van RJ-45 connectoren.

* Overzichtje met welke kabel waartussen..
bv Crossed UTP tussen 2 PC''s of 2 uplinkpoorten en straight tussen pc-hub en hup uplink en hup gewone poort

* watbasic info over IP adressen en de toegestane private ip ranges (192.168.X.X enz met bijhorende subnetmasks)

* linkje naar winroute online manual en stuk over internet delen

• _-= Erikje =-_
Ow die had ik nog niet gezien :)

• axis
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01-2023
Ik zag hier ergens al eerder de vraag naar howto.tweakers.net.
idee?? Lijkt me wel.. daar moet Femme vast toch wel vrijwilligers voor kunnen vinden!

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

Pagina: 1