Ik heb gehoord dat MXstream basic via een hub kan. Maar kan ik dan ook met meerder pcs tegelijkertijd internetten?
Verwijderd
nee,
Basic: (en tegenwoordig ook Extra): maar 1 IP,
dus al je met meerdere PC's TEGELIJKERTIJD wil inetten, zal je een servertje met comsocks/winroute/winproxy oid moeten hebben.
Ik heb dat nu ook gedaan (met Comsocks) ziet er nu zo uit:
|----|----uplink-|MODEM
|----|-----------|client
|HUB|-----------|client
|----|-----------|server (comsocks+win98se)
snappie
dus al je met meerdere PC's TEGELIJKERTIJD wil inetten, zal je een servertje met comsocks/winroute/winproxy oid moeten hebben.
|----|----uplink-|MODEM
|----|-----------|client
|HUB|-----------|client
snappie
Dus je hebt alles in je hub geprikt/geen aparte netwerkkaart voor je kabelmodem???Op zaterdag 23 juni 2001 21:56 schreef gillesdegrote het volgende:
nee,
|----|----uplink-|MODEM
|----|-----------|client
|HUB|-----------|client
snappie
Byteripper.
Verwijderd
yep,
al je PC's (incl. servers) hebben dus maar 1 Netwerkkaart nodig. Je zou ook de server 2 NIC's kunnen geven, dan douw je het modem met een crosscable in de ene NIC en de andere sluit jegewoon aan op de HUB/switch, werkt verder precies hetzelfde
al je PC's (incl. servers) hebben dus maar 1 Netwerkkaart nodig. Je zou ook de server 2 NIC's kunnen geven, dan douw je het modem met een crosscable in de ene NIC en de andere sluit jegewoon aan op de HUB/switch, werkt verder precies hetzelfde