"I think there is a world market for maybe five computers" - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
Kan je buurman tenminste op je schijf kijken
Lees [topic=165577] en dan wordt het je wel duidelijk wat er gebeurt bij je
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Ik gebruik 192.168.0/24 voor mijn lokaal netwerk, dus daaraan ligt het niet !
''k Heb er ook nog nooit problemen mee gehad, enkel nu met win2k (met win95,98,ME geen probleem).
Greets,
The G8KeePeR
"I think there is a world market for maybe five computers" - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
netbios op de public-nic staat waarschijnlijk aan.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Hij stuurt gewoon eerst een paar seconden pakketjes naar de verkeerde netwerkadapter. Alsof hij niet weet dat de range van de lan op de andere NIC zit.
netbios van lan staat aan
netbios internet staat op instelling verkregen van dhcp-server (maar heb hem ook al eens uitgezet, gaf geen verschil)
op tcp/ip van internet staat bestand-en printerdeling af en is er geen enkele client geïnstalleerd !
Anoniem: 4614
idd, het werkt precies, ledjes kabelmodem flikkeren nu maar één keertje niemeer en niet paar seconden td
Blijkbaar netbios uit ipv netbios bepalen door dhcp-server
!!! THANK YOU !!!