De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Kijk hier even, maakt een hoop duidelijk...
edit:
Als het niet helemaal duidelijk is, kun je me of icq''en, of mailen op mark_640@hotmail.com
Als het niet helemaal duidelijk is, kun je me of icq''en, of mailen op mark_640@hotmail.com
Sorry, maar die uitleg werk in mijn geval niet
.
Zijn er misschien Telenet gebruikers die dit probleem opgelost hebben (of zijn hier bijna geen belgen
(ik ben zelf gewoon Nederlands trouwens
)
Elke vorm van hulp wordt zeer op prijs gesteld.
Zijn er misschien Telenet gebruikers die dit probleem opgelost hebben (of zijn hier bijna geen belgen
Elke vorm van hulp wordt zeer op prijs gesteld.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
dit moet je doen in winroute :
- klik op groen icoontje in werkbalk
- klik op netwerkkaart local netwerk
=> alle opties (2) afvinken
- klik op netwerkkaart telenet
=> beide opties aanvinken
- proxyserver uitschakelen van winroute
- in tcp/ip van clients :
dns : lokaal ipadres van pc waar internet binnenkomt / host mag je kiezen, zorgen voor unieke naam bv pc1dns, pc2dns enz... (vakje ernaast leeg laten)
gateway: idem
- internet explorer instellingen
=> zelfde als op server, geen enkel verschil !!!
(ook voor andere progs)
Greets,
The G8KeePeR
- klik op groen icoontje in werkbalk
- klik op netwerkkaart local netwerk
=> alle opties (2) afvinken
- klik op netwerkkaart telenet
=> beide opties aanvinken
- proxyserver uitschakelen van winroute
- in tcp/ip van clients :
dns : lokaal ipadres van pc waar internet binnenkomt / host mag je kiezen, zorgen voor unieke naam bv pc1dns, pc2dns enz... (vakje ernaast leeg laten)
gateway: idem
- internet explorer instellingen
=> zelfde als op server, geen enkel verschil !!!
(ook voor andere progs)
Greets,
The G8KeePeR
"I think there is a world market for maybe five computers" - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
Uitleg met plaatjes ligt in je mailbox...
Verwijderd
kunnen jullie ook even mij kunnen mailen zit met het zelfde probleem
ken.van.der.elst@pandora.be:?
ken.van.der.elst@pandora.be:?
"I think there is a world market for maybe five computers" - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
Belg present.Op zaterdag 31 maart 2001 00:02 schreef Marky_Mark het volgende:
Zijn er misschien Telenet gebruikers die dit probleem opgelost hebben (of zijn hier bijna geen belgen(ik ben zelf gewoon Nederlands trouwens
)
btw, schaam je! "gewoon Nederlands"
geen idee voor je probleem btw
Zie boven /|\geen idee voor je probleem btw
weet''k wel.. ik ben geen Nederlander hoorOp donderdag 05 april 2001 11:55 schreef G8KeePeR het volgende:
[..]
Zie boven /|\
maja, moest toch iets ON-topic lullen ook he
ahoewel.. wrom eigenlijk? Er is hier toch geen actieve mod.. als de kat van huis is...
Pagina: 1