[BC3] Wie is nou ook tevreden met @home?

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:29

Klippy

Still Game

Topicstarter
Beste tweakers,

Beetje onzinnig topic misschien.
Maar nou valt het me toch steeds vaker op dat hier veel mensen maar zitten te klagen over @home. Terwijl ik ook regelmatig zeer goeie geluiden hoor.
Zelf ben ik al zeeeeeer tevreden @home gebruiker vanaf februari 2000 en heb nooit echt last gehad. Wel een keer of 5 dat ik helemaal niet op internet kon, maar dat duurde dan maar een uurtje ofzo en 2x was t ook nog m''n eigen schuld |:(
Ook over de snelheid nix te klagen. Laatst ergens op en zaterdagmiddag deze screenshot gemaakt(staat hier al n paar keer op GoT):
[img]"http://members.home.nl/klippert/@home[/img]
En vanmiddag was dit het 1e testresultaat op Mordax (dus niet na 20x refreshen ofzo ;) ):
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/klippert/Mordax.jpg
En dit zijn iets meer dan gemiddelde testresultaten hier. Natuurlijk is de snelheid ook wel eens klote als je op een verre langzame site zit. Maar als er bandbreedte beschikbaar is vliegen de files binnen hier :)

Zelfs de helpdesk die ik eens 2x geraadpleegd heb was wel OK. Beetje lange wachttijd wel, maar daarna wel meteen n goed antwoord en oplossing voor mijn probleem. Een keer zelfs een vrij ingewikkeld probleem waar ik zelf niet uit kwam (lag aan mijn PC en @home had daar helemaal nix mee te maken) hebben ze nog voor me opgelost bij de technische helpdesk. Die man had zich echt moeite gedaan en na 45 min ofzo waren we pas eruit ;), maar het is toch een gratis nummer :)

Enige minpuntje dat ik dan kan bedenken is de upload limiet... Maarja, je kan niet alles hebben he :P

Dus zeker als ik naar bv Chello en ADSL van KPN kijk vindt ik dat ik voor mijn 89 piek per maand zeker niet mag klagen.
* Klippy blijft nog wel ff bij @home en hoopt dat het nu zo snel blijft.

Het gaat hier dus over Maastricht@home in Eijsden.

Als hier nog tweakers zijn die het met me eens zijn zet het hier ff neer aub.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• Zap
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Zap

~

Ik ben ook dik tevreden momenteel. Haal van vrijwel elke goede (Nederlandse) server zo rond de 475-500 kb/s gemiddeld, de max. downstream van @home dus (3,8 Mbit cap).. *D
Pings zijn ook in orde.
Zelfs de mailserver werkt naar mijn idee de laatste tijd weer redelijk goed.
''k heb de helpdesk tot nu toe eigenlijk nog niet nodig gehad, hopelijk blijft dat zo... ;)

#

• Unique
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-05-2025
@home ruled >:)

Same speeds here... day and night :Y)

Ik hoop alleen dat ik deze speed houd, ook naarmate er meer users op de server komen.

(ooit zullen een paar omringende dorpen op dezelfde @home server aangesloten worden... ik hoop dat ie dat trekt, zo niet ga ik klagen 8-) )

greetz

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb sinds Okt''99 vrijwel geen problemen gehad met @home (Groningen). Af & toe ''s een mailserver probleem. Snelheid ook niet slecht (>300k/s is toch goed voor 90 piek per maand, kunnen ze bij MXstream niet tegen op ;))

En ik werk er hele dagen mee (en nachten? :)) dus kom niet met onzin als: je gebruikt het zeker nooit.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• JJJ
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:01

JJJ

Ik zit hier bij mijn oom, die haalt op zijn snelst max. 10 kb/s, nieuwsgroepen werken niet, ping timeouts met IRC, hier is het gewoon :r!

• Hbeez
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-10-2025
Ik ben wel tevreden met @home,
ik had hiervoor een 14k4 modempje dus dit is wel een hele verbetering :)

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:30

Kettrick

Rantmeister!

Ik heb nu 1 week @home...

erg tevreden..

300 tot 400 K/s is prima te halen...

Verwijderd

ik heb ook @home (Brabant, bij den bosch (helvoirt)) en et bevalt best goed, een tijdje geleden was et evetnjes wat minder maar (verbindingen die steeds wegvielen enzo)
maar nu is het perfect hoewel ik geen 400 haal ik zit namelijk op zo''n 200/300 dus da kan msschn beter.

• BC3 Victim
Tilburg ook geen problemen! Ik heb het sinds december 1999 en het is superstabiel, supersnel en supergoedkoop. Okay, die mailserver deed wel eens moeilijk, maar ach...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

@home zuigt nog altijd.

Verwijderd

Op zondag 13 mei 2001 11:04 schreef Wokschotel het volgende:
Tilburg ook geen problemen! Ik heb het sinds december 1999 en het is superstabiel, supersnel en supergoedkoop. Okay, die mailserver deed wel eens moeilijk, maar ach...
Jij woont duidelijk in een andere wijk dan ik.

• Klippy

Klippy

Still Game

Topicstarter
Op zondag 13 mei 2001 11:09 schreef HlpDsK het volgende:
@home zuigt nog altijd.
Uit de I&T Moderatie Policy:

- Probeer je mening te onderbouwen, aan opmerkingen als "Nokia rulez gewoon" heeft niemand iets als je niet uitlegt waarom je dat vindt.

Zou jij toch moeten weten.......... >:)

Dus als je al neerzet wat ik helemaal niet vraag zet dan wel ff erbij waarom he....

Verwijderd

Sinds 06-11-2000 @home.; (Enschede-Zuid). Eerste drie maanden kon ik geluk niet op toen begon gedonder. Dertien dagen "heb-ik-van-de-kabel-gelegen!"
Kreeg na lang aandringen 10 dagen vergoed -eerste drie dagen zijn voor eigen rekening -> contract! :r
Tot de dag van vandaag lig ik er regelmatig af; niet zulke lange tijden maar uurtje is ook ergerniswekkend als je ergens mee aan het werk bent en je kunt er niet mee verder. Helpdesk-functie is wel verbeterd, lange wachttijden heb ik de laatse tijd niet gehad. Zelfs tot twee keer toe "doormeetdeskundige" over de vloer gehad maar ik kon na vertrek eigenlijk geen verbetering constateren :? Conclusie: Vertrouwen in stabiele verbinding met @Home is weg hetgeen me een onzeker gevoel geeft want de vraag blijft dan elke dag:"...doet ''ie het of is het weer @hommeles!

• BC3 Victim
@home regio den bosch en ik ben erg tevreden

• Wildfire
  • Laatst online: 00:32

Wildfire

Joy to the world!

Ik woon in Tilburg en ben erg tevreden met @Home. Snelheden van 250 - 300 kilobyte per seconde met altijd een lage ping noem ik niet slecht...

HlpDsk, in welke wijk woon jij dan wel niet dat je zegt dat @Home zuigt? Ik woon zelf in Westend (Korvel)... kijk maar eens bij Mordax bij de snelheden in wijk 5025, dan zie je dat het hier wel goed gaat... wat is jouw postcode, kan ik effe de statistieken van jou checken...

<edit>
Uw persoonlijke Ivis-index is: 135
135 = 540 ÷ 4
De algemene Ivis-index is: 1372
Uw IVIS-index is beter dan gemiddeld.

Mordax geeft momenteel snelheden rond de 250 - 260 kilobyte per seconde.
</edit>

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Moartn
  • Niet online

Moartn

Team Coco

@home is prima hier... Alleen de SMTP-server zuigt nog steeds zwaar, maar ik hem sinds kort m''n eigen server, dus die gebruik ik niet meer...

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
@Home bevalt mij prima, behalve de mail service en de helpdesk.

Ik heb al een andere gratis email dienst en de helpdesk heb ik niet echt nodig :).

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

• Mr. B.
  • Niet online
Hier in Weert heb ik weinig te klagen over @home... snelheid is gewoon goed, en het heeft sinds ik m''n aansluiting heb (30 augustus 2000) voorzover ik weet 1x 5 minuten plat gelegen. Het enige minpunt vind ik de SMTP server (die is gewoon kut), maar daar gebruik ik toch al een andere voor :)

StatBar.nl - @GoT

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.

Verwijderd

Ik zie hier vaak geweldige cijfers voor @home, dus ik begrijp dat geklaag niet. Ikzelf heb Chello en kom niet verder dan 150-160KB/sec.

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:18
No problems hier in regio Veghel.

Alleen die stomme upload limiet :)
Opzich een reden om ADSL voor te kiezen.

• BC3 Victim
Op zondag 13 mei 2001 11:10 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Jij woont duidelijk in een andere wijk dan ik.
Westermarkt (5042). Jij toch in Blaak? Wat is het probleem dan?

• BC3 Victim
no probs met @home :)

• BC3 Victim
ik heb ook chello gehad en ben nu wel veel meer tevreden over @home. stabiele verbinding en vrij snel.

Verwijderd

Daar zit ik dan met me mxstream met "slechts" 55KB/s. Ach het is nog altijd beter dan een modempie, waar ik eerst mee werkte. Ik vind het voorlopig snel genoeg, maar dan wil ik deze cijfers ook niet meer zien, anders wordt ik nog jaloerser. :(

• RRX
  • Laatst online: 29-05-2025

RRX

@life-

Ik haalde net met mordax 245 Kb/sec maar ik haalde van een supersnelle FTP-server wel 550 Kb/sec>:)

mijn T.net systeemspecspagina

Verwijderd

Op zondag 13 mei 2001 18:27 schreef Wokschotel het volgende:

[..]

Westermarkt (5042). Jij toch in Blaak? Wat is het probleem dan?
Dat de mail down is, de news, de ping zuigt, de verbinding 6 dagen plat was een tijd geleden, vaak zomaar ook weg, snelheden die vaak bagger zijn. Zal ik doorgaan?

• HaaZ
  • Laatst online: 08:19

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Op zondag 13 mei 2001 23:25 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Dat de mail down is, de news, de ping zuigt, de verbinding 6 dagen plat was een tijd geleden, vaak zomaar ook weg, snelheden die vaak bagger zijn. Zal ik doorgaan?
ja, doe maar.. we vinden het altijd fijn om te zien hoe ''slecht'' anderen het hebben... >:)

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

• BC3 Victim

[..]

Nee, hoeft niet. Mail herken ik wel, news gebruik ik niet van @Home dus ga ik niet over oordelen. Mijn pings en snelheden zijn echter wel in orde. Wat zegt @Home ervan? Zeker ''daar kunnen wij niets aan doen'' ofzo?

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
* Onno is dik tevreden over @Home.

Begin van dit jaar wat probleempjes met ''s avonds erg hoge pings, maar dat is goed opgelost. :)

Verwijderd

En nu weer een goed voorbeeld!

Van 0:00 tot nu 5:15 hier de lijn morsdood!

• Klippy

Klippy

Still Game

Topicstarter

[..]

Dat de mail down is[...]
Zelfs daar daar ik ik zelden last mee. Gebruiken jullie eigenlijk ''mail.home.nl'' of gewoon ''mail''?

Webserver werkt prima hier altijd. Ander gebruik ik nooit, dus geen id.

• Mr. B.
  • Niet online
Op maandag 14 mei 2001 01:25 schreef LiquidSilver het volgende:

[..]

Zelfs daar daar ik ik zelden last mee. Gebruiken jullie eigenlijk ''mail.home.nl'' of gewoon ''mail''?
Dat maakt niks uit... het is dezelfde machine :)

Microsoft Windows 2000 [Version 5.00.2195]
(C) Copyright 1985-2000 Microsoft Corp.

[Win2K]C:\>ping mail.home.nl

Pinging mail.home.nl [213.51.129.254] with 32 bytes of data:

Reply from 213.51.129.254: bytes=32 time=30ms TTL=123
Reply from 213.51.129.254: bytes=32 time=20ms TTL=123

Ping statistics for 213.51.129.254:
Packets: Sent = 4, Received = 4, Lost = 0 (0% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
Minimum = 20ms, Maximum = 30ms, Average = 22ms

[Win2K]C:\>ping mail

Pinging mail.home.nl [213.51.129.254] with 32 bytes of data:

Ping statistics for 213.51.129.254:
Packets: Sent = 4, Received = 4, Lost = 0 (0% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
Minimum = 20ms, Maximum = 20ms, Average = 20ms

[Win2K]C:\>

StatBar.nl - @GoT

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.

Verwijderd

hiya,

dis ff eeen quote van mezelf:

"hiya
als je met de cd installeert zet ie zelf de 2e optie, use automatic configuration script, aan, en op http://proxy:8080, als je dus de cd niet gebruikt, doet ie dat nie, scheelt ook weer snelheid, en idd, niet de proxy gebruiken. die dns-errors, tsja, 212.120.80.4/5 of 212.120.66.194/5 zijn allebei oa dns servers. maar je hoeft niet perse dns-servers van @home te gebruiken
je kan ook bv die van debian in nederland gebruiken, om maar wat te noemen.

de dhcp-lease komt tot stand via je compu naam, ik werk zelf als studentje bij de helpdesk van @home, en je wil niet weten hoe vaak we mensen krijgen die zelf ff eeen leuke naam bedenken voor hun compu, om er vervolgens achter te komen dat t niet werkt en gaan klagen bij ons. ook de mail-server las ik klachten over hiero. als je bij de pop3 en smtp servers in outlook alleen mail invult, komt daar automatich je domeinnaam achter, bv dbsch1.nb.nl.home.com ofzow, als je daar dus een trace op doet, dus tracert mail.dbsch1.nb.nl.home.com, krijg je t ip van je mailserver, kan je die invullen als mailserver, scheelt weer tijd, hoeft er geen dns-request naar buiten. ook komt het veel voor dat mensen die de tcp/ip settings via dhcp binnen krijgen, wel kunnen internetten, maar niet kunnen mailen, dan is vaak het subnetmask niet volledig, sn moet nl 255.255.248/252.0 zijn. die een na laatste digit-groep is variabel. release/renew all in winipcfg wil errug vaak helpen. ook mensen die geen dhcp-lease krijgen, check compu naam en re-install de nic es? meestal lost dat al veel op. zo, naja, dit zijn mijn ervaringen, waarschijnlijk weten de meesten hier deze dinegn al, maja, als een paar klanten op deze manier wat meer zelfredzaamheid accumuleren, scheelt ons ook weer wat werk.

iig, succes!"

als je nog nie de mail-server kan berieken, probeer es 212.210.66.200, als dat nie werk, probeer es de helpdesk? :) en vraag es ff door, qua wat het subnetmask nou eigenlijk doet voor je, krijg je geen goed antwoord, vraag naar een ander persoon, heklpt veel emrk ik zelf.

l8r m8''s

• Dennis
  • Laatst online: 08:38
Op maandag 14 mei 2001 05:18 schreef HlpDsK het volgende:

Dat is wel enorm achterlijk lang zeg. Nu snap ik ook je signature. Maar HlpDsK doen ze niets eraan bij de helpdesk?

Verwijderd

Op maandag 14 mei 2001 06:13 schreef dennisdotcom het volgende:

[..]

Dat is wel enorm achterlijk lang zeg. Nu snap ik ook je signature. Maar HlpDsK doen ze niets eraan bij de helpdesk?
Die weten van niks. Uiteraard. :r:(
Ook de newsserver heeft geen melding van een storing of een aankondiging van onderhoud.

Edit : en je kunt ook niet bellen ''s nachts.

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

HlpDsk, tsja jij hebt wel veel pech. Woon je in de Blaak? Ik in Westend, maar hier is alles goed (altijd verbinding, retesnel, lekker lage ping, nieuwsserver doet het ook alweer een tijd erg goed, mailserver alleen nog af en toe kleine kortdurende probs)...

@Home moet bij jou in de wijk maar eens wat metingen komen uitvoeren. En je modem vervangen voor de zekerheid. Waarschijnlijk zijn je problemen zo op te lossen...

Verwijderd

ff testje gedaan met Mordax----> download @441KB/s.......ikke is blij!;)

• Klippy

Klippy

Still Game

Topicstarter
Op maandag 14 mei 2001 05:18 schreef HlpDsK het volgende:

Jah volgens mij heb jij wel erg veel pech....
Ligt dat wel aan @home? Of hebben jullie ook vaak storing op TV ofzo??
Ik heb in elk geval een heeele mooie glasvezekabel tot precies voor mijn deur liggen ;)
En sindsdien is de snelheid nog wat omhoog gegaan :D

Verwijderd

Het is echt @home. TV ontvangst is gewoon goed.

• Wuursj
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-08 15:21

Wuursj

want worst is al bezet

Op maandag 14 mei 2001 17:16 schreef LiquidSilver het volgende:
Ik heb in elk geval een heeele mooie glasvezekabel tot precies voor mijn deur liggen ;)
En sindsdien is de snelheid nog wat omhoog gegaan :D
Heb je hem opgegraven ofzo? Daarom had ik laatst storing ;). Ik ben ook best tevree met @home. Hoge downloadsnelheden en vette lage pings bij CS e.d. Alleen jammer van de upload begrenser en de storingen is het begin (maar die zijn toch voorbij maar misschien moet ik dit niet te hard zeggen...).

droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst

Verwijderd

Ik ben zeer tevreden met @home (in hoensbroek), eigenlijk nooit problemen! (ff afkloppen).
Altijd een van de laagste pings in counterstrike en het downloaden gaat ook allemaal snel!

Het enige nadeel is die baggere uploadsnelheid:(:(

• niXnut
  • Laatst online: 17-07-2020

niXnut

Hora ruit; hora est!

ik woon in cuijk (Nb) en ik baal ontzettend van essent. November vorig jaar deed ik de postcodecheck, en eindelijk HET ZOU PER 1 JANUARI 2001 BESCHIKBAAR ZIJN EN IK KON ME AANMELDEN! heel fijn. ik meld me aan. maand later: postcodecheck (want nog steeds geen bericht op mijn aanmelding)--> ''het is nog niet bekend wanneer @home in uw woonplaats beschikbaar is''
weer maand later: ''@home is in uw woonplaats niet beschikbaar''

FUCK: ik bel op, krijg ik te horen dat alles er in mijn wijk klaar voor is en dat het getest en goedbevonden is maar dat het nog wel weken of maanden kan duren voordat ze de eerste mensen aan gaan sluiten!!

weet iemand hoelang het bij essent duurt voordat ze mensen aan gaan sluiten als het hele netwerk er klaar voor is?? het is nu al mei en dus al een half jaar geleden dat alles klaar was, ik wil @home gvd :?

| antec sx840 | P4 1.7 | intel 850 mv | 512Mb kingston ecc | matroxG550 | adaptec29160 | atlas 10K III 18Gb | seagate barracuda IV 40Gb | plextor 40x | Iiyama17" | w2k pro | lappie: Dell inspiron 8100 | 1,2G/512/15"/48Gb/dvdcdrw/GF2go32Mb/lan/5

Verwijderd

Ik ben echt een super blije gebruiker.
Alles is razendsnel, en doet het meestal wel (alleen mailserver ligt er weleens uit).
Alleen de upload limiet is klote.
Gemiddeld: Down: 300kB/s / Up: 14kB/s
Vette FTP: Down: 476kB/s (MAX(Afgeknepen)) UP: 16kB/s

MAAR: Ze zijn streng!
Ik heb nl. al 2 gele kaarten, en nog een overtreding en ik lig er uit.

• Moartn
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Op dinsdag 15 mei 2001 17:22 schreef keesoomen het volgende:
Hmmz, waarom dan? Teveel gedownload?

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Knightwolf, 650 kilobyte/sec is een technische onmogelijkheid bij @Home. De download is gelimiteerd op 3.8 megabit per seconde, dus ongeveer op 486 kilobyte/sec...

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Keesoomen:
Ik heb nl. al 2 gele kaarten, en nog een overtreding en ik lig er uit
Ze zijn helemaal niet streng. Hoeveel download jij wel niet in godsnaam? Ik trek tegen de 40 gig per maand en nog nooit iets gehoord. Ben je soms de hele maand continu aan het downloaden???

• Drogo
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 18-08 21:04
Op dinsdag 15 mei 2001 16:55 schreef niXnut het volgende:
[knip]
weet iemand hoelang het bij essent duurt voordat ze mensen aan gaan sluiten als het hele netwerk er klaar voor is?? het is nu al mei en dus al een half jaar geleden dat alles klaar was, ik wil @home gvd :?
Bij mij nog twee maanden. Maar da''s opzich wel handig. Heb je nu mooi nog ff de tijd afscheid te nemen van je sociale leven :P

Verwijderd

Op dinsdag 15 mei 2001 19:17 schreef Cochrane het volgende:

[..]

Bij mij nog twee maanden. Maar da''s opzich wel handig. Heb je nu mooi nog ff de tijd afscheid te nemen van je sociale leven :P
Details, details :P

• Knightwolf
  • Laatst online: 09:12
Op zondag 13 mei 2001 13:33 schreef bigbadbootz het volgende:
@home regio den bosch en ik ben erg tevreden
Jaah, * Knightwolf heeft ook goeie ervaringen met @Home :)

Mijn max speed met een keertje Leechen was iets van 650 kB/sec dus helemaal nie slecht. Maar over het algemeen zit ik met 100-300 niet slecht :)

• Klippy

Klippy

Still Game

Topicstarter
Op dinsdag 15 mei 2001 17:22 schreef keesoomen het volgende:
[..]
Gele kaarten?? Whaha wa''s dat dan weer. Hier zijn al veel topics langsgeweest waar mensen vroegen of ze dat controleerden bij @home en nog nooit wat van gehoord...
Of zet jij 100gig in n maand op je HD ofzo?
Vin t wel n raar verhaak hoor, maar als jij t zegt he......
Maar als je nou rustig aan doen kan de rest van de straat misschien ook nog hier posten :)

oh ja, hoe krijg je die eigenlijk? Sturen ze je een gele mail ofzo? :P

• BC3 Victim
Op dinsdag 15 mei 2001 19:38 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Details, details :P
Begin jij maar, volgens mij ben jij de expert op dit gebied >:)

• Klippy

Klippy

Still Game

Topicstarter
Witte: Ik ben het nou 100% met je eens :)

• Knightwolf
  • Laatst online: 09:12
Op dinsdag 15 mei 2001 23:03 schreef Wokschotel het volgende:

[..]

Begin jij maar, volgens mij ben jij de expert op dit gebied >:)
Niet voor niks "HlpDsK" he ;)

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-08 10:09
Of ik tevreden ben met @home?

* Downloads vanaf een snelle ftp-server af en toe zelfs op 470 KB/s :9~

* Met Napster: meerdere servers tegelijk, downloadspeed max. 440 KB/s :9

* Pingtijden rond 30 msec. :)

* Mailserver: zou beter kunnen, maar werkt al een hele poos naar behoren

* Newsserver: elke dag afgeladen vol met divx, mp3, mpeg-jes, iso''s etc. Downloadspeed met Xnews rond 350 KB/s :P

* Alleen uploads zouden wat sneller mogen. Dat is om te :r

Ik ben over het algemeen dik tevreden. :)

Houdoe

• Klippy

Klippy

Still Game

Topicstarter
Nog iemand?

Verwijderd

Op woensdag 16 mei 2001 15:10 schreef LiquidSilver het volgende:
Nog iemand?
Nee.

Vannacht lag weer heel de nacht internet plat, tot net 5 minuten geleden!

• Drogo
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 18-08 21:04
:? Hoe kan dat nou?
Volgens mij ben je de enige in Nederland met zoveel @Home-problemen

Verwijderd

home zuigt echt wel , ik heb meestal bij het online gamen een ping van 800 dit is echt gek voor woorden:(:(:(:( :r, en natuurlijk niet te vergeten de upload van 16kb/s ik haal meestal niet eens de helft:(:(:(, nee home is echt om te :'(

• BC3 Victim
Op woensdag 16 mei 2001 15:42 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Nee.

Vannacht lag weer heel de nacht internet plat, tot net 5 minuten geleden!
Pff, maar wat zegt @Home er nu van? Ik bedoel, ik zit 2 kilometer verder maar heb nergens last van. Is de hele boel al een keer doorgemeten bij je ofzo?

• Moartn
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Op woensdag 16 mei 2001 17:31 schreef Mustapha het volgende:
home zuigt echt wel , ik heb meestal bij het online gamen een ping van 800 dit is echt gek voor woorden:(:(:(:( :r, en natuurlijk niet te vergeten de upload van 16kb/s ik haal meestal niet eens de helft:(:(:(, nee home is echt om te :'(
Sinds wanneer hebben ze in Eindhoven @home :?

Verwijderd

Op woensdag 16 mei 2001 17:44 schreef Moartn het volgende:

[..]

[..]

Sinds wanneer hebben ze in Eindhoven @home :?
Hij denkt natuurlijk: Ik heb Chello@home :)

Verwijderd

Op woensdag 16 mei 2001 17:34 schreef Wokschotel het volgende:

[..]

Pff, maar wat zegt @Home er nu van? Ik bedoel, ik zit 2 kilometer verder maar heb nergens last van. Is de hele boel al een keer doorgemeten bij je ofzo?
Ze zeggen er niks van. En er staat ook niks op de newsserver.

• BC3 Victim
Op woensdag 16 mei 2001 20:58 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Ze zeggen er niks van. En er staat ook niks op de newsserver.
Ik neem aan je dat meld bij hun? Anders kunnen ze weinig voor je doen natuurlijk...

• Klippy

Klippy

Still Game

Topicstarter
Op woensdag 16 mei 2001 16:37 schreef Cochrane het volgende:
:? Hoe kan dat nou?
Volgens mij ben je de enige in Nederland met zoveel @Home-problemen
Jah ik vraag t me af hoor.... Lijkt me sterk zo vaak troubles :S
Maar als jij t zegt..... suc6 ermee dan

• Red devil
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 08:46
Hier ook een tevreden @home gebruiker!

Mijn favo mp3 site, practisch altijd tegen de 500 k/s met DAP en mijn favo ftp sites zijn allemaal op 100k/s gecapped anders zou het helemaal te erg zijn.

Al met al perfect, soms beetje storing, maar ja, je kunt niet alles hebben.

En ik draai een eigen mail/dns server dus daar kan ik niet over oordelen (die draaien bij mij perfect)

16k upload die boeit me niet zo, ik ben erg tevreden en bovenal, ik betaal geen ene cent aan @home!

:)
opentoppie

• Metalium-220
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

hier in Maarssen komt over een tijdje ook @home, alleen voor zakelijk gebruik, maar ik vraag me af hoe ze dat gaan doen, we hebben hier namelijk al Casema, gaan ze een heel nieuw kabelnet aan leggen ofzo :? of gewoon op de zooi van casema? lijkt me ook niet goed voor de reputatie >:)

of is het soms ADSL?

• Wessel
  • Niet online
Op dinsdag 15 mei 2001 23:11 schreef Witte het volgende:
Of ik tevreden ben met @home?

* Downloads vanaf een snelle ftp-server af en toe zelfs op 470 KB/s :9~

* Met Napster: meerdere servers tegelijk, downloadspeed max. 440 KB/s :9

* Pingtijden rond 30 msec. :)

* Mailserver: zou beter kunnen, maar werkt al een hele poos naar behoren

* Newsserver: elke dag afgeladen vol met divx, mp3, mpeg-jes, iso''s etc. Downloadspeed met Xnews rond 350 KB/s :P

* Alleen uploads zouden wat sneller mogen. Dat is om te :r

Ik ben over het algemeen dik tevreden. :)
Bij mij precies hetzelfde. :)

• BC3 Victim
Jo hiero nog een tevreden @home gebruiker!!! Ik heb een week of 2 nu @home en ben een van de enigen in Kampen!! Ik heb ooit de snelheid van iets boven de 700Kb/s (kilobite!) gehaald maar ik zit constant op 450/500 en dat vind ik erg netjes! Voor de rest doet ie het perfect en ben helemaal happy! Weet trouwens iemand wat van de Div4 codec?

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15-08 22:40
Ik woon in Emmen.

En daar is @home ook weer beter geworden, na een dipje van @home een aantal weken geleden..

Idd snelheden van >400kb maximaal (gem.200-250) en goede pings met o.a. cs (20-40)

Mailservers liggen niet vaak meer plat, geen uitval van internet, af en toe nog wel eens LAG van een aantal seconden (connectie is dan ff weg)

Dus ben ik op dit moment :9 met @home..

• BC3 Victim
Op donderdag 17 mei 2001 11:16 schreef Wessel het volgende:

[..]

Bij mij precies hetzelfde. :)
Me too, ik heb het nu sinds donderdag (in Odiliapeel (zit op Mill aangesloten)) en het bevalt me tot nu toe zeeeeer goed :). zelfs de mailserver heb ik tot nu toe nog telkens kunnen bereiken...

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-08 10:09
Ik denk dat veel problemen van @home gebruikers te maken hebben met lokale zaken, daarmee bedoel ik: foute instellingen, brakke hardware of een slechte kabel-aansluiting (storing van de video-recorder).
Het is heel makkelijk om @home de schuld te geven.

Houdoe

• Klippy

Klippy

Still Game

Topicstarter
Op donderdag 17 mei 2001 14:12 schreef Witte het volgende:
Ik denk dat veel problemen van @home gebruikers te maken hebben met lokale zaken, daarmee bedoel ik: foute instellingen, brakke hardware of een slechte kabel-aansluiting (storing van de video-recorder).
Het is heel makkelijk om @home de schuld te geven.
Zeg witte, moet ik je toch weer gelijk geven.
Kijk maar es naar HlpDsk dat moet gewoon liggen aan een brakke verbinding ergens. @home is daar natuurlijk niet de oorzaak van. Misschien kunnen ze wel eens iemand het laten uitzoeken ofzo, maar eigenlijk hebben ze er nix mee te maken.
Denk dat @home toch wel top-kabelprovider van Nederland is nu (voor de normale thuisgebruikers dan).
Mij hoor je niet klagen....

• BC3 Victim
nog maar effe deze topic omhoog kicken dan!!

chello zuigt dus nog meer dan ik dacht!! @home haalt snelheden van 3 a 400 kbps!! het snelste dat ik ooit heb gehaald met chello was 200 kbps!! :( en abonnement is nog wel 100 piek per maand!!

wanneer komt @home in nijmegen!!! snik

Pagina: 1