ik vind 3310, maar mijn vriendin vindt m35i.
ik heb ze nou allebij weet je, 3310 vind ik best wel gebruiksvriendelijk als je kijkt naar de opbouw van het menu enzo, de m35i is wat dat betreft een beetje k*t, maar aan de andere kant vind ik m wel veel steviger, die verwisselbare frontjes van de 3310 zuigen n beetje, kraakt enorm en je wordt gek van het getik als je n spelletje zit te doen of te smsen
Deze topic is al minstens twee keer letterlijk langsgekomen. Ik heb daar toen beide keren een uitgebreid verhaal getypt (er liggen hier thuis namelijk twee 3310''s en 1 M35). De tweede keer heb ik gezocht naar de eerste en de zaak copy-paste gedaan, maar daar heb ik nou even geen tijd voor.
Maar er zijn dus ook nog andere topics hierover, mocht je nog meer meningen willen
[Edit]
Ben toch maar even gaan zoeken
Eerste die ik vond: gathering.tweakers.net/showtopic.php/112728
Mijn reactie daar:
Enige echte nadelen van de Nokia vind ik de enorme populariteit ervan (is iets minder bij de M35) en de soms krakende frontjes
Maar er zijn dus ook nog andere topics hierover, mocht je nog meer meningen willen
[Edit]
Ben toch maar even gaan zoeken
Eerste die ik vond: gathering.tweakers.net/showtopic.php/112728
Mijn reactie daar:
En dat vind ik nog steeds, ook al waren best wat mensen het daar niet mee eensHier hebben we thuis twee Nokia 3310''s en een Siemens M35i en hoewel ik op het eerste gezicht erg gecharmeerd was van de M35 ben ik erg blij dat hij van mijn moeder is en dat ik een 3310 heb. Het is wel een leuk toestel, maar het menu e.d. is gewoon net ff ietsjes minder goed dan bij Nokia. Werkt allemaal net een tikje onhandiger (niet zeggen dat dat ligt waaraan je gewend want ik heb mijn moeders M35 ruim 3,5 week geleend ) en met name de knopjes zijn erg pielerig, wat heel onhandig is bij het typen van sms''jes. Wat ook heel slordig is bij de M35 is het feit dat, doordat het display verzonken ligt, er regelmatig schaduwen vallen die ongeveer 1/3 van het display bedekken en waardoor je dus dat bovenste deel van het display niet kunt aflezen. Je zit dus continu te draaien met je toestel om het af te kunnen lezen. Erg slordig (had beter verwacht van Deutsche Wirtmanschaft) en bijzonder irritant.
Geluidskwaliteit van de M35 is gewoon goed (zelfde als 3310), maar que gebruiksgemak is hij maar matigjes. Verwisselbare frontjes enzo heeft hij ook niet, dus wellicht raak je er eerder op uitgekeken (bovendien is het vervelend ivm krassen op display).
Al met al is het geen onaardig toestel, maar na enkele weken beide toestellen gebruikt te hebben vind ik dat de M35 bij lange na niet kan tippen aan bv een Nokia 3310 (toch één van z''n grootste concurrenten) en ik denk ook niet dat ik de M35 echt een aanrader vind.
Voor dat wappen hoef je het naar mening ook niet te laten, dat is naar mijn smaak niet echt om over naar huis te schrijven
Enige echte nadelen van de Nokia vind ik de enorme populariteit ervan (is iets minder bij de M35) en de soms krakende frontjes
Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy
ok tnx
btw. ik zal voortaan erom denken eerst de search te gebruiken
btw. ik zal voortaan erom denken eerst de search te gebruiken
3310 want nokia Rulez, ik vind ze gewoon de fijnste menuutjes hebben die er op dit moment in gsm-land zijn. Lekker overzichtelijk en ook nog mooi. Zeker nu ze allemaal trilfunctie hebben en de nieuwe serie allemaal wap vind ik nokia echt het beste merk op dit moment. Ookal vind ik siemens ook niet slecht, maar ik zweer toch bij nokia.
droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst
Of gewoon de 3330, mét WAP 
Byteripper.
Byteripper.
* Thefirstikke zuchtOp woensdag 09 mei 2001 14:00 schreef xxxMaverick het volgende:
Ik heb zelf de M35, bevalt goed....
kijk eens op http://www.kieskeurig.nl
3310 --> defect 
M35 --> Nog niet
M35 --> Nog niet
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik vind dat er momenteel in deze prijsklasse niet echt een telefoon is waarvan je zegt "dat issem".
3310 kraakt aan alle kanten, en de 35i serie deugt gewoon niet qua software en behuizing.
3310 kraakt aan alle kanten, en de 35i serie deugt gewoon niet qua software en behuizing.
LolOp woensdag 09 mei 2001 21:13 schreef thefirstikke het volgende:
[..]
* Thefirstikke zucht
m35i... Siemens rules. 
Probeer trouwens een s35 op de kop te tikken, kost toch ook niets meer tegenwoordig? Is nog veel mooier...
Probeer trouwens een s35 op de kop te tikken, kost toch ook niets meer tegenwoordig? Is nog veel mooier...
.... Ik weet het ook niet
Tuut-tuut...Op woensdag 09 mei 2001 13:28 schreef Prulleman het volgende:
Siemens hebben idd een k*t menu structuur
.... Ik weet het ook niet
Pagina: 1