3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Een vriend van mij heeft er een, is best wel strak. Alleen toen een keer door het menu scrollde liep de telefoon vast:? Nu mag ik er nooit meer aan zitten>:) Voor die batterij moet je maar even kijken op www.mobiline.nl
Heb er een sinds nieuwjaar:D, best wel een leuk ding (nog nooit eerder een mobiel gehad, moet dus ff wennen).
Goeie geluidskwaliteit en ontvangst. Waar ik em voor gekocht heb is dat ie best goed spatwaterdicht is. De batterij gaat een dag of 5 mee. Er zitten zoveel mogelijkheden op dat ik ze nog niet eens allemaal uitgeprobeerd heb. Wappen kan ie ook.
Goeie geluidskwaliteit en ontvangst. Waar ik em voor gekocht heb is dat ie best goed spatwaterdicht is. De batterij gaat een dag of 5 mee. Er zitten zoveel mogelijkheden op dat ik ze nog niet eens allemaal uitgeprobeerd heb. Wappen kan ie ook.
My 1st proc. was a NEC V20 (4-8 Mhz) - Now I have an AMD 1300 / 2000 with Aero7+ ASRock ION 330
M35i is klote
check consumenten gids van een paar maand terug
waren 30 gsm's ofzo getest, M35i kwam als 1 a laatste uit de test
check consumenten gids van een paar maand terug
waren 30 gsm's ofzo getest, M35i kwam als 1 a laatste uit de test
heb je daar nog argumenten voor
...jzus sukkelige opmerking
anyway..hij ROELT
hijs echt vet beter dan die nokia's
anyway..hij ROELT
Prima toestel, trilfunctie is alleen wat zwakjes.
Maar ik zou toch de S35 nemen als je wilt wappen, deze heeft namelijk een groter display.
Maar ik zou toch de S35 nemen als je wilt wappen, deze heeft namelijk een groter display.
Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?
Hoezo? Het stat er toch. Ik probeer wel ff iets tye vinden op hun site van de consumenten gids, momentOp woensdag 24 januari 2001 20:34 schreef Config het volgende:
heb je daar nog argumenten voor...jzus sukkelige opmerking
anyway..hij ROELT
Je vroeg om argumenten, dan krijg je argumenten.heb je daar nog argumenten voor ...jzus sukkelige opmerking. anyway..hij ROELT. hijs echt vet beter dan die nokia's
Hier hebben we thuis twee Nokia 3310's en een Siemens M35i en hoewel ik op het eerste gezicht erg gecharmeerd was van de M35 ben ik erg blij dat hij van mijn moeder is en dat ik een 3310 heb. Het is wel een leuk toestel, maar het menu e.d. is gewoon net ff ietsjes minder goed dan bij Nokia. Werkt allemaal net een tikje onhandiger (niet zeggen dat dat ligt waaraan je gewend want ik heb mijn moeders M35 ruim 3,5 week geleend
Geluidskwaliteit van de M35 is gewoon goed (zelfde als 3310), maar que gebruiksgemak is hij maar matigjes. Verwisselbare frontjes enzo heeft hij ook niet, dus wellicht raak je er eerder op uitgekeken (bovendien is het vervelend ivm krassen op display).
Al met al is het geen onaardig toestel, maar na enkele weken beide toestellen gebruikt te hebben vind ik dat de M35 bij lange na niet kan tippen aan bv een Nokia 3310 (toch één van z'n grootste concurrenten) en ik denk ook niet dat ik de M35 echt een aanrader vind.
edit:
Voor dat wappen hoef je het naar mening ook niet te laten, dat is naar mijn smaak niet echt om over naar huis te schrijven
Voor dat wappen hoef je het naar mening ook niet te laten, dat is naar mijn smaak niet echt om over naar huis te schrijven
Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy
Verwijderd
ArthurS:
Sorry hoor, maar ik vind jou klachten echt heeeel minimaal, behalve die van dat WAP. Ik heb ook een m35 (grijs) en ik vind het een heel sportief en handig apparaatje. Niks om op aan te merken eigenlijk.
Sorry hoor, maar ik vind jou klachten echt heeeel minimaal, behalve die van dat WAP. Ik heb ook een m35 (grijs) en ik vind het een heel sportief en handig apparaatje. Niks om op aan te merken eigenlijk.
op http://www.kieskeurig.nl is iedereen razend enthousiast.........( op een enkele uitzondering na)
Het is een prima toestel. Het is gewoon een C35i ietsjes steviger en zonder antenne. En dat was m.i. het enige wat niet zo goed is aan de C35i...
value for money, en dat menu: dat is net als bij autorijden: elke auto koppelt/schakelt iets anders. Even wennen dus. De M35 schakelt prima! Als mensen met mijn Siemens spelen, en ik leg ze ff snel uit hoe het werkt vinden ze het meestal handiger dan hun eigen telefoon (ook Nokia).
value for money, en dat menu: dat is net als bij autorijden: elke auto koppelt/schakelt iets anders. Even wennen dus. De M35 schakelt prima! Als mensen met mijn Siemens spelen, en ik leg ze ff snel uit hoe het werkt vinden ze het meestal handiger dan hun eigen telefoon (ook Nokia).
edit:
je gaat toch geen resultaten van een CONSUMENTENGIDS serieus nemen????
je gaat toch geen resultaten van een CONSUMENTENGIDS serieus nemen????
Xnap de uitslag van de consumentengids ook helemaal niet: C35i=Redelijk tot goed, M35i is Redelijk.
Zover ik weet zijn ze helemaal hetzelfde alleen is de M35i iets beter ivm de weggelaten antenne en de mooiere body.
Allemaal gelul dit X.
Allemaal gelul dit X.
20*350ZO45°
Ik heb zelf het idee dat de consumentenbond soms niet helemaal objectief is....En kom nou niet met 'het is onafhankelijk', dat weet ik, maar toch, ook met hifi issie soms best ffffaaaaaaaag
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Consumentenbond, laat me niet lachen. Denk zogenaamd van alles meer verstand te hebben. Nou als ik een TV nodig heb zal ik eerder een post op GoT zetten dan dat ik de consumentengids erbij pak
En dan meen ik serieus. Sites als kieskeurig.nl vind ik ook wel goed om te kiezen, maar die Consumentenbond... ze lullen nader dan ze verstand hebben en als je ze nodig hebt...
Pagina: 1