Naar ik hoor van anderen, de enige in Nederland met een stabiele verbinding.(Downloaden bijna altijd boven de 30KB/s en zelden geen verbinding->halve dag per twee maanden)
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik heb gehoord dat Sonera soms zwaar K*T kan zijnOp zondag 06 mei 2001 12:31 schreef LuckyStrike het volgende:
Sonera Kabel.
Naar ik hoor van anderen, de enige in Nederland met een stabiele verbinding.(Downloaden bijna altijd boven de 30KB/s en zelden geen verbinding->halve dag per twee maanden)
Dat hoor ik van bijna iedereen die Sonera heeft.....? Snap er geen fuck van; bij mij werkt het perfect.Op zondag 06 mei 2001 12:42 schreef Gangsteroe het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat Sonera soms zwaar K*T kan zijn
Hier ook een goede verbinding met een Sonera accountjeOp zondag 06 mei 2001 12:31 schreef LuckyStrike het volgende:
Sonera Kabel.
Behalve nu dan, maar dat is omdat m''n 2 #*(%&(#$% klote broertjes een of andere game over internet aan het spelen zijn
Eeeeh bedoel je kilobits of kiloBytes?Op zondag 06 mei 2001 12:34 schreef Commander_Data het volgende:
Chello en meestal wel tevreden mee de eene keer 20 kb/s en andere keer 200 kb/s
Download: 750 kbps (door fout belgacom is het 1132 kpbs)
Upload: 128 kpbs
Praktijk snelheid continue=103 KB/sec (BYTE)
Website
Drones: Air 3s, Mini 4 Pro, Avata 2
Camera's: Canon R6, Canon 5d2, Dji Osmo Action 4
Objectieven: 8 fisheye, 14f2.8, 24f2.8, 50f1.8, 135f2, 17-40f4, 24-105f4, 70-300f4-5.6, 150-600f5-6.3, 25f2.8-2.5x-5x
Hehe ik bedoel Gigabytes nee bytes ofcourceOp zondag 06 mei 2001 12:46 schreef LuckyStrike het volgende:
[..]
Eeeeh bedoel je kilobits of kiloBytes?
LAN:1 Mbit/s, proxy:256Kbit/s, direct:128Kbit/s, datalimit 1000 MByte FL 95,= per maand.
Vet ruk dus, alleen er ie hier niets beters dan dit of ISDN.
plaatje van de antenne...

Y'24
Sinds waneer zien antennes eruit als een rood kruisje?Op zondag 06 mei 2001 13:00 schreef RvV het volgende:
wDSL
LAN:1 Mbit/s, proxy:256Kbit/s, direct:128Kbit/s, datalimit 1000 MByte FL 95,= per maand.
Vet ruk dus, alleen er ie hier niets beters dan dit of ISDN.
Y'24
Geocities linken die dingen niet door...Op zondag 06 mei 2001 13:20 schreef RvV het volgende:
Hmmpf, geen id waarom mijn plaatjes het nooit doen. Als ik met rechtermuis de url bekijk, en deze in IE paste, dan werkt het wel...
DL: 55 kbyte
UL: 16 kbyte
Verwijderd
en op 25 mei eindelijk @home
Verwijderd
Heb er wel ''es stevig op zitten kankeren
helpdesk (qua wachttijd dan, die is veel korter geworden; "hulp" is uiteraard dezelfde gebleven). Ook de service verbetert; "doormeet-deskundige" kwam al volgende dag de verbinding "opwaarderen". Dit alles mede door actieve gebruikers-groep Troubles@Home. Nu maar hopen dat het zo blijft !
Downstream: 200Kbyte/sec
Upstream: 16Kbyte/sec
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Wat zijn precies jou instellingen ? packet size, receive window. Gebruik je lang stuk coax of kort enz.?Op zondag 06 mei 2001 13:27 schreef YdoX het volgende:
Kabelfoon, Terayon
DL: 55 kbyte
UL: 16 kbyte
Ik heb ook kabelfoon premium , maar ik haal die snelheden niet.
Verwijderd
maar we hoeven maar 50,- de maand te betalen
WAT ZEG JIJ SONERA ZUIGT ZWAAR HIER VERBINDING AAN DAN WEER UIT EN DAT OM DE 10 MIN ZUIGT DUS ZWAAR :(Op zondag 06 mei 2001 12:31 schreef LuckyStrike het volgende:
Sonera Kabel.
Op school: Surfnet
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Skoda Enyaq iV60 Sportline * Toyota Aygo X * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20
altijd 56KB down en 6,5KB up.
(en dan écht altijd en niet zo af en toe als de buren hard downloaden eventjes niet!)
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
bij me ouders: chello
ik ben internetverslaafd
ik zag twee beren fout parkeren....
downstream 160kb/sec (is ook altijd gelijk op snellere servers) upstream 15kb/sec
chello is zo slecht nog niet, alleen mocht de upload wel wat hoger....
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Ik heb ook een Kabelfoon Premium abo... vanaf 1 juni een Super abo trouwens 1024 kbit/s down en let op: 256 kbit/s upOp zondag 06 mei 2001 14:44 schreef Kookie het volgende:
[..]
Wat zijn precies jou instellingen ? packet size, receive window. Gebruik je lang stuk coax of kort enz.?
In ieder geval... ik heb geen speciale instellingen gedaan, en haal snelheden van 50 kbyte/s down en 12 kbyte/s up ongeveer... ook vaak s''avonds wanneer het druk is.
Ik heb het kabelmodem met een halve meter kabel aangesloten op het aansluitpunt, en UTP doorgetrokken naar de computerkamer. Kost je een uurtje klussen, maar het werkt perfect.
Een van de redenen om dat te doen was dat ik mijn UTP kabel (die in ieder geval 10 Mbit/s gegarandeerd moet aankunnen) meer vertrouw dan de coax-kabel van de televisie. De belangrijkste reden dat ik het zo heb aangesloten is echter dat Kabelfoon mij nooit de schuld kan geven: "Het zit in uw thuisaansluiting meneer". Ik heb het aangesloten met de door HUN bijgeleverde 50 cm kabel, dus lossen HUN het ook maar op
Ik heb wel wat vreemde verhalen gehoord over slechte performance met een lange kabel, zeker omdat dat Terayon modem meer signaal vreet dan DEMOS, wat je vroeger had
Verder ben ik trouwens best wel tevreden over Premium.... heb 1 storing gehad sinds November, en heel toevallig vandaag de tweede volgens mij omdat ik mijn IP-tje verloren heb, en ik dus moet wachten op een nieuwe
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
van chello
"If u do something do it with style, or do it at all."
.... Ik weet het ook niet
Ping waardeloos.
Maar:
Vanaf 1 juli 100Mb\s LAN, dat wordt nu aangelegd, maar dat hadden we zelf ook al voor Casema. In totaal 277Mb\s naar de TU voor ongeveer 700 aansluitingen. Ze zeggen er zelf over: als 20% online is dan hebben die allemaal gegarandeerd 2Mb\s naar de TU
Ze gaan het nou toch niet weer uitstellen he!? Ze hebben al jaren het plan ons aan te sluiten, lieten dat ook vaak weten en dan gebeurde er weer niks
Bijna jammer dat ik binnenkort klaar ben met studeren...
edit:
B = Byte
b= bit
wat voorn snelheid haal je dan?Op zondag 06 mei 2001 14:44 schreef Kookie het volgende:
[..]
Wat zijn precies jou instellingen ? packet size, receive window. Gebruik je lang stuk coax of kort enz.?
modem staat boven naast mijn PC(kabel van +/- 5 meter en dan UTP kabel van modem PC = 1 meter ofzo..gewoon die je erbij kreeg)
Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]
Website
Objectieven: 8 fisheye, 14f2.8, 24f2.8, 50f1.8, 135f2, 17-40f4, 24-105f4, 70-300f4-5.6, 150-600f5-6.3, 25f2.8-2.5x-5x
-> stinkt naar lan of cistron....
wel belachelijk meer dan 100 Mb via icq zenden, dat doe je via ftp
Website
180KB DL
16KB UL
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net
Over 10000000000000 jaar
dl 512 kbit/s
ul 64 kbit/s
Tering jantje... Ligt er aan waar je woont, dat staat ook bij hun site, dat het kan verschillen... Dat is ook wel logisch met kabelOp zondag 06 mei 2001 16:21 schreef ScarFace608 het volgende:
[..]
WAT ZEG JIJ SONERA ZUIGT ZWAAR HIER VERBINDING AAN DAN WEER UIT EN DAT OM DE 10 MIN ZUIGT DUS ZWAAR :(
in het begin kom modem niet connecten, dus sonera zou dan alles regelen voor de kabelbedrijf.. NIET DUS... Dus had zijn connecties bij kabelbedrijf eens gebeld meteen diezelfde dag kwamen ze langs
Waarom nou bij worldonline?Op dinsdag 08 mei 2001 12:28 schreef MGP het volgende:
heb adsl via worldonline
dl 512 kbit/s
ul 64 kbit/s
Website