Ik hoor nu zoveel verschillende dingen....
Welke wordt nou aangeraden door de "kenners"?! (jullie dus
).
Jur
Pms : thx
Welke wordt nou aangeraden door de "kenners"?! (jullie dus
Jur
Pms : thx
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
me 2Op vrijdag 04 mei 2001 16:08 schreef Smoothy_ het volgende:
Ik ga voor DAP
SOOOOOOOOOO TRUE !!!!!!!!!!!!!!!!Op vrijdag 04 mei 2001 08:26 schreef DeX het volgende:
Go!zilla....NEE (onstabiel, niet georganiseerd)
Getright.....NEE (Onhandig)
FlashGet....JA!!!(Handig, Snel, stabiel, georganiseerd, gratis)
Mijn voorkeur gaat dus zeker uit van Flashget. Het gebruikt een andere systeem dan Go!zilla en getright. FlashGet spitst het te downloaden bestand in 5 delen, die allen tegelijk worden gedownload. 5 verbindingen dus. Daarnaast. als 1 van die delen klaar is, splitst ie een deel die nog niet klaar is. Erg mooi!!!
FLASHGET RULEZ!!!
GetRight ondersteunt ook al een hele tijd segmenting...Op vrijdag 04 mei 2001 21:30 schreef Atropos het volgende:
[..]
SOOOOOOOOOO TRUE !!!!!!!!!!!!!!!!
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.