since 21aug'04: Asus K8VSE Deluxe, AMD Athlon 64 3400+, Twimos 1 GB PC3200, Maxtor U133/7200 160GB+120GB, Asus V9999GE and SunBeam Aryclic Case
Fast: Alleen ethernetmodem.
Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
since 21aug'04: Asus K8VSE Deluxe, AMD Athlon 64 3400+, Twimos 1 GB PC3200, Maxtor U133/7200 160GB+120GB, Asus V9999GE and SunBeam Aryclic Case
Als je op de link van LuNaTiC (http://www.xs4all.nl/adsl/specificaties.html) had geklikt, dan had je kunnen zien dat er bij xs4all geen verschil is in datalimiet tussen basic en fast.Op zondag 29 april 2001 19:17 schreef huijaa het volgende:
Wat zal het uitmaken met datalimiet?
Verwijderd
als ik hier ww.xs4all ping zit ik op 30 - 35 ms.
zou dat niet wat minder zijn met fast?
Verwijderd
xs4all -> 10 GB/m
planet -> 30 GB/m
rest weet ik niet, en ook geen idee wat er gebeurd als je er overheen komt
Die 10 gieg van xs4all klopt iig niet. We zitten hier regelmatig richting of over de 20gb.Op maandag 30 april 2001 13:22 schreef ShittyOldMan het volgende:
dataverkeer verschilt echter wel per provider. Bij iedereen is de fair use policy anders.
xs4all -> 10 GB/m
planet -> 30 GB/m
rest weet ik niet, en ook geen idee wat er gebeurd als je er overheen komt
Het heeft lange tijd op de site gestaan dat 10 GB eigenlijk uit den boze was (of iets dergelijks, in ieder geval dat het teveel is). Of het er nog ergens staat weet ik niet. Verder zou ik zoals ik al eerder zei geen idee hebben of ze het wel controleren. Zelf zit ik bij Planet, daar staat duidelijk bij de stats dat je 30 GB hebt, maar er staat niks over wat er gebeurt als je er overheen komt. Het kan trouwens maar zo zijn dat XS4ALL inmiddels dezelfde fair use policy heeft of zelfs altijd al heeft gehad, maar voorheen stond anders vermeld. Hoe dan ook, er kan dus verschil in zitten, toch iets om rekening mee te houden bij de keuze van provider.Op maandag 30 april 2001 17:49 schreef Jasper het volgende:
[..]
Die 10 gieg van xs4all klopt iig niet. We zitten hier regelmatig richting of over de 20gb.
Het schijnt zelfs dat ze het niet kunnen controleren per aansluiting, alleen per wijk.Op maandag 30 april 2001 21:12 schreef ShittyOldMan het volgende:
Verder zou ik zoals ik al eerder zei geen idee hebben of ze het wel controleren.
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Ja, de helft 10 - 20 ms.Op maandag 30 april 2001 02:43 schreef gido-e het volgende:
de basic is wat geknepen.
als ik hier ww.xs4all ping zit ik op 30 - 35 ms.
zou dat niet wat minder zijn met fast?
average 15 ms