[BC3] Is iedereen weer tevreden over @home?

Pagina: 1
Acties:

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Topicstarter
Ik moet zeggen dat het de afgelopen tijd flink rustig geworden is rond @home, ook op werk (afdeling sales) Hebben ze alle problemen van de aflopen tijd (slechte verbinding, hoge ping) opgelost of heeft iedereen het gewoon opgegeven om te zeuren?

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-08 20:18

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik ben wel weer tevreden sinds 6 weken ofzo toen ze in Den Bosch een mega upgrade gedaan hebben :)..

Haal regelmatig weer boven de 300 kb/sec en mijn ping in CS ligt op GoT op 40 :)

• muts
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-04-2022
Ik ben ook wel weer tevreden sinds 3 weken !!!!
op zondag weer ff een dipje van 2 uur maar als ze zo blijven mogen ze van mij blijven hier in groningen !!!!

Verwijderd

Absoluut niet tevreden!

Kutmailserver nog steeds, newsserver zeikt nog steeds, en ze weigeren me een vergoeding te geven voor 6 dagen offline terwijl dat wel in hun voorwaarden staat!

:r:r:r:r

• Moartn
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Topicstarter
SMTP doet idd nog steeds raar bij mij... News weet ik niet, daar doe ik niet aan...

HlpDsk: weet je waarom ze je geen restitutie geven?

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:30

Kettrick

Rantmeister!

Ik heb gister mn modem gekregen van @home,
zit nogsteed met ISDN te netten :(

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Mail: al tijden onlin, werkt perfect
Snelheid: evenogoed als altijd, weer regelmatig uitschieters naar 300-400 k/s effectief
ping: ook evengoed als altijd: zo rond de 25ms in UT
Nieuws: werkt ook al tijden als een zonnetje
verbinding algemeen: afgelope maand 1 nacht platgelegen

Punt @home: een 9!

• koornee
  • Laatst online: 02-08 19:14

koornee

3!

soms doet m''n mail wel moeilijk, maar het downloaden gaat soms nog steeds met 400+ kb/s

dusse ik heb nix te klagen.

is trouwens met essent in brabant. BoZ

Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl

• Palomar
  • Niet online
het is hier ook weer een stuk beter.. een paar weken geleden was het echt zwaar bagger na 18.00 uur :( pings van 500 enzo.. maar dat is nu weer helemaal over. Hopelijk blijft het nu een tijd goed :)

• Drogo
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 18-08 21:04
Op dinsdag 24 april 2001 22:40 schreef HlpDsK het volgende:
Absoluut niet tevreden!

Kutmailserver nog steeds, newsserver zeikt nog steeds, en ze weigeren me een vergoeding te geven voor 6 dagen offline terwijl dat wel in hun voorwaarden staat!

:r:r:r:r
Tilburg hé. We hebben hier in Fryslân vrijwel geen problemen (één keer een nacht down en één keer een middag in 5 maanden). Mailserver en newsserver werken vrijwel altijd. Max download 350kb/s :)
Zes dagen offline lijkt me btw zwaar |:(

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11:03

Wokschotel

Op 6 wielen

Op woensdag 25 april 2001 00:20 schreef Cochrane het volgende:

[..]

Tilburg hé. We hebben hier in Fryslân vrijwel geen problemen (één keer een nacht down en één keer een middag in 5 maanden). Mailserver en newsserver werken vrijwel altijd. Max download 350kb/s :)
Zes dagen offline lijkt me btw zwaar |:(
Hmz. Deze Tilburger heeft niente problemen. Mailserver werkt, snelheid is goed, @Home doet ut wat mij betreft perfect!

• Mr. B.
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Hier in Weert ook geen problemen... snelheid en stabiliteit zijn prima, de POP server ook. De SMTP server van @home gebruik ik al een tijdje niet meer :P

StatBar.nl - @GoT

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.

• Witte
  • Laatst online: 18-08 10:09
@home: echt geweldig (Tilburg)!

De news-server van @home is supersnel, en staat iedere dag stampvol met interessante discussies (lees: films, software en mp3-tjes).

Mail: ook wel goed tegenwoordig, en www, dat doe ik nooit, alleen ff-kes de GoT lezen.

Alleen die upload...

Houdoe

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-02 17:43
Is idd wel redelijk ja *D

Niet meer zoals eerst (goeie ouwe tijd) maar acceptabel. Enkele maanden terug kon ik tussen 16:00 en 01:00 wel janken :'(

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Op dinsdag 24 april 2001 22:44 schreef Moartn het volgende:
SMTP doet idd nog steeds raar bij mij... News weet ik niet, daar doe ik niet aan...

HlpDsk: weet je waarom ze je geen restitutie geven?
Omdat ze rekenen vanaf de dag dat je het doorgeeft, aan de overbezette helpdesk. En daarna was het nog 2 dagen. Ik belde dus op de 4e dag dat het plat lag. De 3e al, maar toen stond ik in de wacht tot sluitingstijd en gooide ze me gewoon er uit :r:r

In de voorwaarden staat niks over tellen vanaf de dag dat je het doorgeeft, maar gewoon de dagen dat het plat ligt. Bij 3 of meer = geld terug.

Hoeren!

• Bar_en_boos
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Home gaat nog steeds goed hier. Ook nooit slecht geweest, al heb ik het gevoel dat na m''n verhuizing de snelheid iets naar beneden is gegaan. Misschien meer kabelaars in de buurt ofzo?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
sinds de update een paar weken geleden hier in regio den bosch werkt alles weer prima :)
en lekker snel, regelmatig boven 300 kb/sec en wel eens pieken van 500-600 kb/sec B-) (maar dat zijn wel uitzonderingen hoor, oja en download accelerator roelt)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Pagina: 1